• Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer

Email: czechrepublic@accace.com

Tel.: +420 222 753 480

Napište nám
Chci dostávat novinky
  • Naše pobočky
  • Všechny weby
    • Globální web (anglicky)
    • Globální web (německy)
    • Česká republika
    • Jihoafrická republika
    • Německo
    • Maďarsko
    • Polsko
    • Rumunsko
    • Ruská federace
    • Slovensko
    • Ukrajina
    • USA

Accace Česká republika

  • O nás
    • Kdo jsme
    • Případové studie
    • Accace Circle
    • Poznejte náš tým
    • Společenská odpovědnost
  • Služby
    • PORADENSTVÍ
    • Daňové poradenství
    • Právní poradenství
    • Transakční a finanční poradenství
    • Korporátní služby
    • Grantové poradenství
    • Online poradenský portál
    • OUTSOURCING
    • Účetnictví a reporting
    • Online účetní portál
    • Zpracování mezd a personalistika
    • Online mzdový a HR portál
    • Online docházkový portál
    • VZDĚLÁVÁNÍ
    • Open book management
    • Vzdělávací programy
    • Online školení
    • Odborná daňová, právní a finanční školení
  • COVID-19
  • Kariéra
    • Volné pozice
    • O nás
    • Naše hodnoty
    • Příběhy
    • Staráme se
    • V číslech
    • Pomáháme
  • Novinky
  • Akce
  • Naše pobočky
Home » Akce

Akce

PLÁNOVANÉ AKCE

V tuto chvíli nejsou žádné nadcházející události.

USKUTEČNĚNÉ AKCE

Webinář – Daňové novinky 2021

Datum: 16. prosince 2020

Čas: 10:00-11:30

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Zveme vás na naše tradiční setkání zaměřené na legislativní úpravy v oblasti daní – letos proběhne formou webináře. Představíme vám důležité novinky a nové povinnosti, na které je třeba se v nadcházejícím roce připravit. Velké změny má přinést zejména aktuálně projednávaný daňový balíček a nejen nás zajímá: Bude superhrubá mzda opravdu zrušena?

Webinář – Novela daňového řádu

Datum: 9. prosince 2020

Čas: 10:00-11:00

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Parlament ČR v létě schválil dlouho očekávanou daňovou novelu. Pravděpodobně nejrozsáhlejší úprava za poslední řadu let nabude účinnosti k 1. lednu 2021 a má přinést rozsáhlou modernizaci, zjednodušení a elektronizaci daní.

Co konkrétně se tedy od příštího roku změní? Na co se má daňový poplatník připravit? Zveme vás na náš webinář, na němž si hlavní legislativní úpravy představíme.

Webinář – Dotace a investiční pobídky aktuálně

Datum: 26. listopadu 2020

Čas: 10:00-11:30

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Vyznat se v investičních pobídkách a dotačních programech, kterých mohou podnikatelé využít, není jednoduchý úkol. Při posuzování nejvhodnější formy podpory projektu pak přijde rada odborníka jednoznačně vhod. Na našem webináři vám přiblížíme aktuálně vypsané programy, i jak dotační prostředky z fondů EU získat.

Na poli investičních pobídek se pak zaměříme na novinky, které přinesly novely zákona o investičních pobídkách a nařízení vlády upravující tuto oblast. Dále si zopakujeme několik pravidel, na která se žadatelům vyplatí nezapomínat.

Webinář – Novela zákoníku práce

Datum: 5. listopadu 2020

Čas: 10:00-11:30

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Pracovní právo se v letošním roce dočkalo schválení dlouho očekávané novely. Vedle několika změn menších vstoupila či od ledna 2021 vstoupí v platnost řada úprav podstatných, které byste si neměli nechat uniknout.

Zveme vás na náš webinář, na němž se na hlavní legislativní změny podíváme. V druhé části webináře vám představíme cloudové řešení TULIP pro správu docházky zaměstnanců.

Webinář – Vysílání zaměstnanců mezi ČR a SR

Datum: 21. října 2020

Čas: 10:00-12:00

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Letošní novela směrnice o vysílání zaměstnanců v rámci EU přinesla četné změny a zpřísnění stávajících podmínek. Připravili jsme pro vás speciální webinář zaměřený na tuto oblast z česko-slovenského pohledu. Dozvíte se, jaké povinnosti musí nově zaměstnavatel splnit, a na konkrétních příkladech si ukážeme, jak změny aplikovat v praxi.

Daňové a právní novinky 2020

Datum: 4. prosince 2019

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower - Erbia Congress Centrum, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Také v příštím roce nás čekají změny v daňové a právní oblasti. Chcete se dozvědět více? Přihlaste se na jeden z našich seminářů – stejně jako v loňském roce nabízíme výběr ze 3 termínů.

>> Další termíny: 27. listopadu a 11. prosince 2019

Webinář – Daňová kontrola dnes

Datum: 12. listopadu 2019

Čas: 09:30-10:30

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Máte před sebou daňovou kontrolu? Váháte, jak probíhá a co můžete očekávat? Přihlaste se na náš webinář a dozvíte se více nejen o průběhu, ale také co dělat v situaci, nejste-li s výsledkem kontroly spokojeni, či nejsou-li požadavky správce daně oprávněné. Závěrem přidáme několik doporučení a prostor bude i na vaše dotazy.
Tak se připojte, těšíme se na vás!

Jak snížit riziko trestního stíhání Vaší obchodní společnosti?

Datum: 23. října 2019

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower - Erbia Congress Centrum | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Je možné riziko trestního stíhání obchodní společnosti minimalizovat? Proč může být zaměstnavatel stíhán a odsouzen za jednání svého zaměstnance? Odpovědi nejen na tyto otázky se dozvíte se na našem semináři.

Povinnosti, rizika a novinky při vysílání zaměstnanců do EU

Datum: 18. září 2019

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower - Erbia Congress Centrum | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Vysílání zaměstnanců do zahraničí s sebou přináší specifické právní a daňové nároky vyplývající z lokálních i nadnárodních legislativ. Na co vše musí zaměstnavatel myslet, aby jednal v souladu se zákony? Která rizika nepodcenit? A co je v oblasti vysílání pracovníků nového? Dozvíte se na naší pracovní snídani!

Subsaharská Afrika – velká příležitost pro české firmy a investory

Datum: 10. září 2019

Čas: 09:00-12:00

Místo konání: City Tower - Erbia Congress Centrum | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Přijměte pozvání na naši pracovní snídani a přijďte si poslechnout zajímavosti o podnikatelském prostředí v Jihoafrické republice a také subsaharském regionu. Co mohou očekávat čeští investoři a podnikatelé?

Seminář je vhodný zejména pro majitele, exekutivní zaměstnance a finanční a výkonné ředitele společností.

>> Akce bude probíhat v anglickém a českém jazyce.

Webinář – Benefity prakticky

Datum: 26. června 2019

Čas: 13:00-14:00

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Zaměstnanecké benefity jsou dnes běžnou součástí odměňování ve většině firem – znáte však daňová úskalí jejich poskytování, ať již z hlediska zdanění na straně zaměstnance či daňové uznatelnosti nákladů společnosti?

Pokud máte pochybnosti, přihlaste se na náš webinář. Poradíme vám!

Webinář – Těhotenství a rodičovství v pracovněprávních vztazích

Datum: 28. května 2019

Čas: 10:00-11:00

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Zajímá vás, jak správně sjednat zástup za zaměstnance na mateřské či rodičovské dovolené? Kdo určuje délku trvání rodičovské dovolené nebo musí-li zaměstnavatel vyhovět žádosti zaměstnance–rodiče o kratší pracovní dobu? Tyto a další problematické okruhy probereme na našem webináři. A samozřejmě bude i prostor na vaše dotazy. Těšíme se na vás!  

Daňové aktuality pro holdingové skupiny – se zaměřením na transferové ceny

Datum: 22. května 2019

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Zveme vás na seminář přinášející novinky ze sféry holdingových struktur a transferových cen. Toto období je spojeno s řadou změn přicházejících jak ze strany Evropské unie a OECD, tak z tuzemska. Zaměříme se zejména na změny dopadající holdingové skupiny. Seminář je vhodný zejména pro majitele, exekutivní zaměstnance a finanční ředitele skupin řízených nejen z České republiky, ale také ze zahraničí.

Webinář – Přeshraniční výkon funkce

Datum: 5. února 2019

Čas: 10:00-11:00

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Právní a daňové minimum NEJEN pro jednatele a jiné členy statutárních orgánů. Výkon funkce ve více zemích má svá specifika, je nezbytné zohlednit právní a daňové předpisy různých států a mnoho dalšího. Přihlaste se na náš webinář, poradíme vám!  

Daňové a právní novinky 2019

Datum: 4. prosince 2018

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Nadcházející rok si již tradičně přichystal změny jak v daňové, tak i právní oblasti. Chcete se dozvědět více? Přijměte tedy pozvání na náš seminář – také letos si můžete vybrat ze 3 termínů. >> Další termíny: 27. listopadu a 12. prosince 2018

Webinář – Náklady reklamu a marketing z pohledu daně z příjmů

Datum: 29. listopadu 2018

Čas: 10:00-10:50

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Která firma by neřešila náklady marketing či reklamu… Nejste si však jisti daňovou uznatelností těchto nákladů? Přemýšlíte, jestli je ve vaší společnosti máte správně daňově ošetřeny? Poradíme vám na webináři!  

Polsko a Maďarsko zblízka

Datum: 27. listopadu 2018

Čas: 16:00-18:00

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Zajímá vás, jakým směrem se ubírá legislativní vývoj v Polsku a Maďarsku? Zveme vás na náš speciální odpolední seminář zaměřený na daňové i právní novinky z obou zemí. Seminář bude probíhat v anglickém jazyce.

Holdingové struktury 2018 – novinky a trendy

Datum: 8. listopadu 2018

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Také letos jsme pro vás připravili aktuality ze světa holdingů. Jako speciální téma jsme tentokrát zvolili “časované bomby” z hlediska daňových kontrol. Seminář je vhodný zejména pro majitele, exekutivní zaměstnance a finanční ředitele skupin řízených z České republiky.

Na viděnou na podzimním veletrhu Šance

Datum: 17. října 2018

Čas: 10:00-16:00

Místo konání: VŠE, nám. Winstona Churchilla 4, Praha 3

Více o veletrhu Šance

Tak jako v minulých letech se bude Accace účastnit tradičního veletrhu pracovních příležitostí ŠANCE na pražské Vysoké škole ekonomické. Těšíme se na vás ve středu 17. října 2018 na stánku číslo 1003 v Nové budově VŠE!

Přeshraniční výkon funkce

Datum: 2. října 2018

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

aneb právní a daňové minimum pro jednatele a jiné členy statutárních orgánů Výkon funkce ve více zemích má svá specifika, je třeba zohlednit právní a daňové předpisy různých států, a mnoho dalšího. Poradíme vám na našem semináři!

GDPR – případové studie a praktická řešení

Datum: 21. září 2018

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Řešíte praktické problémy při zavádění pravidel GDPR ve vaší společnosti? Dosud jste se nezačali GDPR zabývat či vyčkáváte na obsah adaptačního zákona? Přijďte na náš seminář načerpat informace a zkušenosti, které jsme získali při implementaci pravidel GDPR u našich klientů.

Webinář – Převodní ceny

Datum: 14. června 2018

Čas: 09:30-10:30

Místo konání: online webinář

Chci se přihlásit!

Zajímá vás, máte-li transakce v rámci skupiny správně nastaveny? Potřebujete poradit v konkrétní situaci? Připravili jsme pro vás speciální sérii webinářů o převodních cenách, na výběr jsou tři tematické okruhy ve třech termínech. >> Další termíny: 24. dubna a 17. května 2018

Jak správně ukončit pracovní poměr

Datum: 31. května 2018

Čas: 09:00-11:00

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Ukončení pracovního poměru není z pohledu práva banální záležitostí. Víte, jakých chyb je třeba se vyvarovat? Jak postupovat v souladu se zákonem? Poradíme vám!

GDPR přehledně s praktickými příklady

Datum: 1. března 2018

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Ještě jednou o novém Nařízení EU o ochraně osobních údajů neboli GDPR (General Data Protection Regulation), tentokrát s­aktuálním výkladem některých problematických pasáží. Květnový termín účinnosti se rychle blíží, buďte dobře připraveni. >> Další termín: 31. ledna 2018

Daňové a právní novinky 2018

Datum: 7. prosince 2017

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Nový rok si tradičně pro firmy nachystal změny jak v daňové, tak i právní oblasti. Chcete se dozvědět více? Zveme vás na náš seminář, letos nabízíme výběr ze 3 termínů. >> Další termíny: 29. listopadu a 5. prosince 2017

GDPR – nové nařízení přehledně a srozumitelně

Datum: 16. listopadu 2017

Čas: 09:00-11:00

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Nové nařízení EU o ochraně osobních údajů (tzv. GDPR neboli General Data Protection Regulation) vstoupí v platnost 25. května 2018 a bude závazné ve všech členských státech Evropské unie. Chcete se dozvědět, co znamená GDPR pro vaši společnost? Připravit se na účinnost nařízení EU tak, aby vás nic nezaskočilo? >> Další termín: 2. listopadu 2017

Accace opět na podzimním veletrhu Šance

Datum: 18. října 2017

Čas: 09:00-16:00

Místo konání: VŠE, nám. Winstona Churchilla 4, Praha 3

Více o veletrhu Šance

Stejně jako v loňském roce se Accace bude účastit tradičního veletrhu pracovních příležitostí ŠANCE na pražské Vysoké škole ekonomické. Můžete se s námi potkat ve středu 18. října 2017 na stánku číslo 6. Těšíme se na viděnou!

Holdingové struktury 2017 – novinky a trendy

Datum: 17. října 2017

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Po více než roce přicházíme s dalšími aktuálními tématy týkajícími se holdingových struktur. Přijďte si poslechnout, co je v oblasti holdingů nového! Seminář je vhodný zejména pro majitele, exekutivní a ekonomické zaměstnance skupin řízených z České republiky.

Vše, co jste nevěděli o benefitech

Datum: 15. září 2017

Čas: 09:00-11:30

Místo konání: City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b, Praha 4

Chci se přihlásit!

Zaměstnanecké benefity jsou v dnešní době běžnou součástí odměňování ve firmách – znáte však daňová úskalí jejich poskytování, ať již z hlediska zdanění na straně zaměstnance, daňové uznatelnosti nákladů společnosti či ošetření DPH? Máte-li pochybnosti, navštivte náš seminář!

Primary Sidebar

Potřebujeme pouze váš email

Kontaktujte odborníky

Footer

O Accace Česká republika

Společnost Accace byla založena v roce 2006 v Bratislavě a hned o rok později vznikla kancelář v Praze, následována pobočkami v Brně a Ostravě. Od té doby jsme si na českém trhu vybudovali pozici významného poskytovatele poradenských a BPO služeb. Zaměstnáváme téměř 270 profesionálů a staráme se o více než 500 klientů různých velikostí, od lokálních podniků až po velké mezinárodní korporace. V rámci skupiny Accace máme již přes 600 odborníků, kteří poskytují komplexní služby více než 2 000 zákazníků.

O Accace Circle

Celosvětově působí Accace pod značkou Accace Circle, což je obchodní uskupení profesionálních poradců a poskytovatelů BPO služeb. Spojuje nás zápal pro věc a důraz na špičkovou kvalitu poskytovaných služeb. Globální zastoupení máme téměř ve 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Naše klientela čítá více než 10 000 zákazníků z různých oborů, převážně středně velkých firem a mezinárodních společností z žebříčku Fortune 500. Měsíčně zpracováváme zhruba 170 000 výplatních pásek.

Naše pobočky | Accace Circle

Naše služby

Daňové poradenství
Právní poradenství
Účetnictví a reporting
Zpracování mezd a personalistika
Transakční a finanční poradenství
Korporátní služby
Grantové poradenství

Naše online portály

Účetní portál
Mzdový a HR portál
Poradenský portál
Docházkový portál

Accace For People

Firemní kultura a vzdělávání

Kontakty

Naše pobočky
Napište nám
Přihlaste se k odběru newsletteru
Novinky
Kariéra


Sledujte nás

LinkedIn Facebook Instagram


Accace Circle

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů  |  Prohlášení ke GDPR

ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
DŮLEŽITÝM NOVINKÁM
ODBORNÝM INFORMACÍM

Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?

Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.