PROGRAM WEBINÁŘE
Moderní doba přináší nové pracovní trendy a změny se odráží také v legislativě. S prací na dálku z domova a ze zahraničí se však pojí i specifické právní a daňové povinnosti, které vyplývají z lokálních a nadnárodních legislativ. Na co konkrétně si zaměstnavatelé musí dávat pozor a k jakým změnám došlo v průběhu tohoto roku v oblasti určování příslušnosti k systému pojištění?
Na webináři se zaměříme na tato témata:
- Režimy vyslání z pracovněprávního pohledu:
- Krátkodobé vs. dlouhodobé vyslání;
- Režimy výkonu práce v zahraničí:
- Zahraniční pracovní cesta;
- Místo výkonu práce v zahraničí;
- Dočasné přidělení zaměstnance;
- Lokální pracovní smlouva.
- Dopady různých režimů vyslání:
- Kde odvádět daně?
- Kde odvádět pojistné na sociální a zdravotní pojištění?
- Co je formulář A1/S1 a jak o něj požádat?
- Legislativní změny v oblasti odvodů od 1. 7. 2023.
- Platforma TULIP a její využití při pracovních cestách.
Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma. Věnovat se budeme české a slovenské legislativě a potrvá přibližně 2 hodiny (včetně závěrečné diskuse).
Webinář organizujeme ve spolupráci s Accace Slovensko a TULIP Solutions.
PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Kateřina Hrůzová
Senior Tax Manager | Accace Česká republika
Kateřina je daňovým poradcem s mnohaletou praxí. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, momentálně zastává pozici Senior Tax Manager.
Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů.

Martina Paprčková
Tax Manager | Accace Slovensko
Martina vystudovala daně a daňové poradenství na Ekonomické univerzitě v Bratislavě a v současnosti je ve společnosti Accace odpovědná za komplexní agendu zdanění fyzických osob včetně expatů. Má několikaletou praxi ve většině daňových oblastí včetně daně z příjmů a DPH.
Jejím primárním zaměřením v oblasti fyzických osob je poradenství v daňových otázkách spojených s přijímáním, vysíláním a zdaňováním zaměstnanců na Slovensku a v zahraničí a související problematika sociálního zabezpečení.

Viktor Mečiar
Managing Director a partner | TULIP Solutions | Partner Accace
S rozsáhlými zkušenostmi s řízením projektů implementace ERP v různých evropských zemích sahá Viktorova odbornost nad rámec běžné IT agendy. V roce 2012 nastoupil do společnosti Accace na pozici Group IT Manager. Do jeho agendy spadalo projektové řízení a vedení rozsáhlých projektů implementace zaměstnaneckých portálů pro globální klienty společnosti. Během těchto let se také aktivně podílel na vývoji inovativního cloudového řešení TULIP, jedinečné mezinárodní platformy pro automatizaci a digitalizaci firemních procesů. V současnosti je jedním z partnerů společnosti Accace a generálním ředitelem společnosti TULIP Solutions s.r.o.