Online účetní portál

Digitalizace I Automatické účtování I Reporty v reálném čase

Od chytrého řízení dokumentů přes workflow na míru po automatické účtování a reporting v reálném čase: vše na jedné platformě

Automatizace je právem trendem účetnictví posledních let. Vhodně používaná automatizace zbaví pracovníky finančních oddělení rutinních činností, které požírají množství času. Výsledkem je vyšší produktivita finančních a účetních týmů, které se mohou zaměřit na důležitější projekty.

V Accace navrhujeme, vyvíjíme a používáme vlastní technologii, vycházíme vstříc náročným požadavkům klientů a umožňujeme jim maximální sebeobsluhu. Stále pracujeme na tom, aby práce s naším online účetním portálem byla pro naše klienty uživatelsky přívětivá. To, že jsme se rozhodli vyvíjet vlastní technologii, se ukázalo být správnou cestou – nemusíme se spoléhat na externí dodavatele a vyvíjíme účetní portál přesně podle požadavků nás i našich klientů.

Nechte technologie pracovat za vás

Naše online účetní platforma zjednodušuje, automatizuje a zrychluje účetní procesy, omezuje papírování a chybovost a zajistí lepší kontrolu a přehlednost v dokumentech i schvalovacích procesech – to vše v uživatelsky přívětivém a bezpečném cloudovém prostředí. Naši uživatelé nejsou ničím omezeni – portál je přístupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu nejen z počítače, ale také z jakéhokoli mobilního zařízení.

Zdokonalte procesy

Zjednodušte a zautomatizujte účetní procesy ve vaší společnosti

Dejte digitalizaci zelenou

Pracujte s účetními dokumenty v cloudu, zbavte se papírů a vyřizujte potřebné záležitosti kdykoli a odkudkoli

Mějte dokonalý přehled

Získejte lepší kontrolu nad účetnictvím a mějte po ruce aktuální informace

Zjednodušte si práci s účetními dokumenty a schvalovacími procesy

Nejedna firma se chce zbavit zbytečného papírování a hledá pro to vhodné nástroje. Podnikání generuje tuny papíru, lze se tomu ale vyhnout výběrem spolehlivého systému pro elektronický oběh dokumentů.

Náš efektivní nástroj vám poskytne prostor pro ukládání a organizaci firemních účetních dokumentů v cloudu s nastavením přístupových práv, zálohováním a zabezpečením dat.

Hlavní výhody modulu pro správu složek:

  • Rychlá a snadná navigace díky uživatelskému rozhraní šitému na míru.
  • Flexibilní struktura složek s přiřazeným workflow.
  • Protokol aktivit umožňuje zpětně dohledat historii změn.
  • Import a export souborů různých formátů a v neomezené velikosti.
  • Možnost kompletní digitalizace dokumentů prostřednictvím webového integrovaného skeneru, OCR systému a validace dat.
  • Přehledná workflow a upozornění na hotové a čekající úkoly.
  • Data jsou přístupná v cloudovém archivu, uživatelé mají přiřazené role a omezená přístupová práva.

Věděli jste, že práce s fakturami může být zcela bezpapírová?

Hledáte řešení pro evidenci a schvalování faktur, které by se zcela přizpůsobilo vašim potřebám? S účetním online portálem od Accace získáte následující funkcionality:

  • Evidence a oběh faktur prostřednictvím workflow na míru vaší společnosti.
  • Účetní tým Accace může přijímat faktury od vašich dodavatelů v EDI nebo jiném elektronickém formátu (bez potřeby skenování papírových dokumentů a jejich následného nahrávání na portál) a umístit je na portál k vašemu schválení.
  • Stav každé faktury sledujete v reálném čase.
  • Přístup do online pokladny, kde evidujete všechny platby kartou nebo v hotovosti.
  • E-mailová upozornění, abyste nepromeškali žádný termín.
  • Cloudové úložiště faktur s vyhledáváním a filtrováním přístupné 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.

Mějte neustálý přehled o firemních financích

Uživatelé online portálu Accace mají k dispozici svá účetní data v reálném čase, včetně okamžitých aktualizací a finančních reportů. Portál nabízí také nepřetržitě přístupné výkonné vyhledávání s plynulou navigací.

Náš účetní portál jmenovitě nabízí:

  • Přehled zůstatků na účtech.
  • Reporty v reálném čase o splatných a uskutečněných platbách.
  • Přehled finanční situace na základě předem definovaných KPI.
  • Reporty trendů a anomálií ve struktuře nákladů a výnosů.
  • Přístup k různým dalším reportům dle dohodnutého rozsahu.
  • Rychlé vyřizování dotazů, běžné dotazy jsou zodpovídány do 24 – 48 hodin.
  • Zjednodušené procesy napříč pobočkami i v různých zemích; pro váš přehled snadno generujete konsolidované údaje.

Přímé propojení s vaším účetním softwarem a ERP systémy

Díky integraci s vaším ERP systémem může náš účetní online portál sloužit jako jediné rozhraní pro vaše účetní procesy. Synchronizace systémů je realizována před finálním zaúčtováním, takže můžete kontrolovat stav zpracování dokumentů již schválených a nahraných do systému. Umíme se integrovat s renomovanými ERP systémy, jako jsou Microsoft NAV, SAP, Asseco Helios, Asseco Spin a další.

Maximální bezpečnost

Přísné zabezpečení a ochrana dat jsou klíčovou otázkou pro všechny klienty Accace, obzvláště v době stále sofistikovanějších kyberútoků. Online účetní portál Accace proto používá osvědčenou bezpečnostní architekturu. Náš interní tým IT odborníků vám pomůže zajistit dodržování bezpečnostních standardů vaší firmy.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram