Služby, které poskytujeme, nabízí inteligentní řešení vašich potřeb díky automatizacím a inovativním online nástrojům. Naše odborné znalosti na poli poradenství a outsourcingu kombinujeme s nejnovějšími cloudovými technologiemi. Díky vlastnímu týmu vývojářů nemusíme spoléhat na externí poskytovatele a klientům můžeme rychle a jednoduše odpovídat na specifické požadavky. Naším cílem je přinášet automatizovaná a efektivní řešení, která se vyznačují transparentností, přesností, bezpečností a jistotou, že vaše obchodní cíle plníte na maximum.
PROZKOUMEJTE NAŠE ŘEŠENÍ
ONLINE ÚČETNÍ PORTÁL
Od digitalizace a online oběhu dokumentů na míru přes automatizované účetnictví a controlling po reporting v reálném čase. Vše na jednom online účetním portálu, který běží v cloudu a pomůže vám digitalizovat účetní dokumentaci, zpracovávat faktury, sledovat finanční stav firmy a napojit se přímo na váš účetní software.
ONLINE MZDOVÝ A HR PORTÁL
Samoobslužný portál pro zaměstnance a HR týmy umožňuje spravovat komplexní mzdovou agendu v souladu s legislativou – plně online, v zabezpečeném a uživatelsky přívětivém prostředí. Postará se o výměnu mzdových podkladů, distribuci výplatních pásek, správu údajů o zaměstnancích, plánování a čerpání benefitů, agendu služebních cest, reporting i archivaci – vše na jednom místě.
ONLINE DOCHÁZKOVÝ PORTÁL
Poskytněte vašim zaměstnancům a HR týmům větší svobodu, přehlednost a kontrolu s flexibilním online nástrojem dostupným kdykoliv a kdekoliv. Docházkový portál je vždy v souladu s legislativou týkající se odpracované doby, přesčasů, dovolené, placeného volna a GDPR. Můžete ho přizpůsobit vašim požadavkům a používat přesně tak, jak vaše HR oddělení a zaměstnanci potřebují.
ONLINE PORADENSKÝ PORTÁL
Efektivnější a transparentnější komunikace v zabezpečeném cloudovém prostředí – naše poradenské služby můžete využívat zcela online. Získáte nástroj pro okamžitou výměnu dokumentů, jejich archivaci, řízení a schvalování procesů či přístup k online daňovým a právním formulářům.
SOCIORATING – ANALÝZA PROSTŘEDÍ FIRMY A SPOKOJENOSTI ZAMĚSTNANCŮ
Mapování sociálního prostředí pomocí online dotazníku. Změříte si kvalitu sociálního prostředí organizace a zjistíte její výkonnost, udržitelnost i dopad na společnost. Nastavíte prostředí podporující inovace. Snížíte fluktuaci a přitáhnete nové uchazeče. Necháte firmu finančně růst díky zdravému sociálnímu prostředí.
ACCACE OFFICE – MODERNÍ ONLINE KANCELÁŘ
Accace Office je kombinací zabezpečené online platformy využívající chytré roboty a zázemí s profesionálními asistenty, účetními a poradci. Vše najdete přehledně na jednom místě pro vaše efektivnější podnikání. Využívejte například správu datové schránky, monitoring insolvenčního rejstříku či zůstatků na daňových účtech, služby online asistentky nebo chytré recepce.
RPA – ROBOTICKÁ AUTOMATIZACE PROCESŮ
Díky RPA lze přenechat rutinní administrativní práce počítačům. Zvládnou je rychleji a s minimem chyb. Automatizace firemních procesů zefektivní vaše aktivity a zároveň přispěje ke značné úspoře času. RPA nabízí široké uplatnění – od administrativy přes HR procesy až po oblast financí, daní, nákupu či prodeje. Vytvoříme pro vás řešení přizpůsobená potřebám vaší společnosti, zajistíme implementaci i komplexní podporu.