ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » Technologie
Služby, které poskytujeme, nabízí inteligentní řešení vašich potřeb díky automatizacím a inovativním online nástrojům. Naše odborné znalosti na poli poradenství a outsourcingu kombinujeme s nejnovějšími cloudovými technologiemi. Díky vlastnímu týmu vývojářů nemusíme spoléhat na externí poskytovatele a klientům můžeme rychle a jednoduše odpovídat na specifické požadavky. Naším cílem je přinášet automatizovaná a efektivní řešení, která se vyznačují transparentností, přesností, bezpečností a jistotou, že vaše obchodní cíle plníte na maximum.
Inovativní řešení a nejlepší návrhy na míru vyvíjí náš interní IT tým
Přesná data a transparentnost zaručují četné automatizace
Zabezpečení údajů a jejich důvěrnost garantujeme certifikáty ISO a dodržováním pravidel GDPR
Celosvětové pokrytí zabezpečuje mezinárodní komunita partnerů a IT řešení na míru
Od digitalizace a online oběhu dokumentů na míru přes automatizované účetnictví a controlling po reporting v reálném čase. Vše na jednom online účetním portálu, který běží v cloudu a pomůže vám digitalizovat účetní dokumentaci, zpracovávat faktury, sledovat finanční stav firmy a napojit se přímo na váš účetní software.
Samoobslužný portál pro zaměstnance a HR týmy umožňuje spravovat komplexní mzdovou agendu v souladu s legislativou – plně online, v zabezpečeném a uživatelsky přívětivém prostředí. Postará se o výměnu mzdových podkladů, distribuci výplatních pásek, správu údajů o zaměstnancích, plánování a čerpání benefitů, agendu služebních cest, reporting i archivaci – vše na jednom místě.
Poskytněte vašim zaměstnancům a HR týmům větší svobodu, přehlednost a kontrolu s flexibilním online nástrojem dostupným kdykoliv a kdekoliv. Docházkový portál je vždy v souladu s legislativou týkající se odpracované doby, přesčasů, dovolené, placeného volna a GDPR. Můžete ho přizpůsobit vašim požadavkům a používat přesně tak, jak vaše HR oddělení a zaměstnanci potřebují.
Efektivnější a transparentnější komunikace v zabezpečeném cloudovém prostředí – naše poradenské služby můžete využívat zcela online. Získáte nástroj pro okamžitou výměnu dokumentů, jejich archivaci, řízení a schvalování procesů či přístup k online daňovým a právním formulářům.
Mapování sociálního prostředí pomocí online dotazníku. Změříte si kvalitu sociálního prostředí organizace a zjistíte její výkonnost, udržitelnost i dopad na společnost. Nastavíte prostředí podporující inovace. Snížíte fluktuaci a přitáhnete nové uchazeče. Necháte firmu finančně růst díky zdravému sociálnímu prostředí.
Accace Office je kombinací zabezpečené online platformy využívající chytré roboty a zázemí s profesionálními asistenty, účetními a poradci. Vše najdete přehledně na jednom místě pro vaše efektivnější podnikání. Využívejte například správu datové schránky, monitoring insolvenčního rejstříku či zůstatků na daňových účtech, služby online asistentky nebo chytré recepce.
Díky RPA lze přenechat rutinní administrativní práce počítačům. Zvládnou je rychleji a s minimem chyb. Automatizace firemních procesů zefektivní vaše aktivity a zároveň přispěje ke značné úspoře času. RPA nabízí široké uplatnění – od administrativy přes HR procesy až po oblast financí, daní, nákupu či prodeje. Vytvoříme pro vás řešení přizpůsobená potřebám vaší společnosti, zajistíme implementaci i komplexní podporu.