WEBINÁŘ: ZAMĚSTNANECKÉ BENEFITY PŘEHLEDNĚ
Firemní benefity jsou běžnou součástí odměňování zaměstnanců, a také nezbytným nástrojem k udržení konkurenceschopnosti zaměstnavatele na trhu práce. Znáte všechna daňová úskalí jejich poskytování, ať již z pohledu zdanění na straně zaměstnance, nebo daňové uznatelnosti nákladů společnosti? Pokud jste občas na pochybách, je náš webinář určen právě Vám!
V druhé části webináře Vám pak představíme moduly platformy TULIP – Benefity a Eventy. Prostřednictvím těchto HR modulů můžete digitalizovat procesy kolem firemních benefitů a akcí i ve Vaší společnosti.
TÉMATA:
Na webináři se nejdříve zaměříme na samotné benefity pro zaměstnance:
-
- Rozdělení benefitů dle daňové výhodnosti – tipy na nejvýhodnější řešení.
- Daňové dopady poskytování benefitů jiným subjektům než zaměstnancům.
- Jak fungují flexibilní systémy (cafeterie)?
- Benefity v době koronavirové/při práci z domova.
- Praktické příklady a zkušenosti.
Dále Vám představíme TULIP moduly Benefity a Eventy:
-
- Benefity: jednoduchá správa firemních benefitů s automatizovaným procesem online žádostí o aktivaci benefitu přímo v TULIP kontu zaměstnance.
- Moderní nástroj k evidenci benefitů a podmínek jejich využívání, jehož cílem je zjednodušit a automatizovat proces využívání benefitů.
- Eventy: moderní online správa firemních akcí, která zjednoduší život zaměstnancům a HR oddělení.
- Modul umožňuje spravování firemních akcí s možností přihlašování na konkrétní termíny, čekacími listinami a seznamy účastníků.
- Eventy vytváří a administruje přímo personalista, který má plnou kontrolu nad jejich správou.
PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Kateřina Hrůzová | Senior Tax Manager
Accace s.r.o.
Kateřina je daňovým poradcem s více než třináctiletou praxí v oboru. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, v současné době zastává pozici Senior Tax Manager.
Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů apod.

Dušan Rehák | Product Manager
TULIP Solutions s.r.o.
Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.
REGISTRACE
Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuze, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy). Kapacita je limitována, doporučujeme Vám tedy včasnou registraci. Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.
V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: Silvie.Fialova@accace.com.
Registrace na tento webinář již byly ukončeny.
Chcete-li nás kontaktovat s vaším dotazem týkajícím se zaměstnaneckých benefitů, využijte prosím formulář níže.