Accace Office

ERP systém | Outsourcing administrativy | Daňový hlídač | Hlídač insolvencí

Co je Accace Office?

Accace Office je flexibilní informační systém dostupný pro každou společnost.

Spojuje intuitivní online prostředí s chytrými roboty a neviditelnou podporou asistentů (v případě rozšířených verzí i účetních, právních nebo daňových poradců). Službu můžete stejně dobře využít i v případě, že máte vlastní účetní, daňového poradce, popř. jiného poskytovatele externích služeb.

Rozsah používaných nástrojů si zvolíte podle svých potřeb. Základní verze představuje centrum správy dokumentů, které můžete doplnit o další užitečné aplikace. V maximální verzi se jedná o inovativní informační systém zajišťující různorodé potřeby moderní firmy. Systém je variabilní a jednotlivé funkce lze libovolně přidávat i odebírat.

Větší společnosti, které již mají implementován jiný informační systém, mohou využít jednotlivé aplikace, jako je např. daňový či insolvenční hlídač, docházka, průzkum spokojenosti zaměstnanců nebo elektronické schvalování faktur.

Funkcionality Accace Office

Accace Office v základu obsahuje:

(nelze pořídit samostatně)

  • Úložiště dokumentů
  • Office design
  • Flexibilní přístup vč. možnosti omezeného přístupu externích dodavatelů služeb
  • Roztřídění a uložení příloh e-mailů
  • Systém notifikací
  • Třídění a distribuce do složek (z pošty, datové schránky, klientova externího uložiště)
  • Extra silné zabezpečení
  • Příprava pro připojení dodatečných služeb
  • Virtuální asistent k dispozici (čtyři kredity v ceně za rok)
Accace Office v základu dále obsahuje:

(moduly lze pořídit také samostatně)

  • Správa datové schránky včetně distribuce do složek
  • Hlídač daňových nedoplatků
  • Hlídač insolventních partnerů
  • Průzkum spokojenosti zaměstnanců (základní verze)
Samostatné moduly:

(lze připojit k základní verzi)

  • Účetnictví
  • Fakturace
  • Elektronické schvalování faktur
  • Docházka
  • Mzdy
  • Správa benefitů
  • Pracovní cesty
  • Aplikace na přípravu smluv šitých klientovi na míru a/nebo elektronické podepisování (Legal Systems)
  • Průzkum spokojenosti zaměstnanců (plná verze)
  • Virtuální asistent (dodatečné kredity)

V čem je Accace Office jedinečný?

Požádat o demo

Zaujala vás představa profesionální online kanceláře, která je vám nepřetržitě k dispozici? Chcete si vyzkoušet fungování v praxi? Rádi se s vámi domluvíme na demo ukázce.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-rightplus-circle linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram