Seznamte se s Accace Office, vaší profesionální kanceláří. Kombinuje online prostředí využívající chytré roboty a zázemí stabilní poradenské skupiny s profesionálními asistenty, účetními a právními či daňovými poradci. Pomůže vám nejen s efektivní správou dokumentů či datové schránky, ale i s řešením běžné administrativy, která vám ubírá čas.
- Veškeré důležité informace a dokumenty společnosti budete mít soustředěné na jednom místě.
- Dokumenty budou přístupné online na zabezpečených serverech, přenos dat je vždy zašifrovaný.
- Lze nastavit různé role pro různé uživatele – každý uvidí jen to, co potřebuje.
- Jak vaše firma poroste, můžete přidávat další funkce.
- Nejsme online cloudová služba. Máme zázemí zavedené mezinárodní společnosti a několik stovek zaměstnanců.
Podnikáte a chcete zefektivnit veškeré své administrativní činnosti? Využijte Accace Office – komplexní službu, díky které budete mít více času na váš byznys.
Co vše virtuální kancelář od Accace umí?
- Poskytnout administrativní pracovní sílu, kterou platíte pouze v rozsahu jejího využití.
- Třídit, ukládat, digitalizovat a archivovat dokumenty.
- Připravit podklady pro účetní a daňové poradce, sdílet je s nimi a přijímat jejich výstupy.
- Sledovat zůstatky na daňových účtech a včas poukázat na případné nedoplatky.
- Monitorovat obchodní partnery, popř. další subjekty, v insolvenčním rejstříku a zavčas upozornit na zahájení jejich insolvenčního řízení.
- Spravovat datovou schránku a archivovat datové zprávy.
- Vyhodnocovat vztah zaměstnanců k zaměstnavateli.
Každé podnikání si žádá jiné řešení. U velkých podniků to může být drahý a propracovaný ERP systém, menší firma spíše využije platformu, kterou si sestaví podle svých představ. Nebude tak platit za služby, které nevyužívá. Dobrý ICT systém se naopak přizpůsobí firmě při růstu a rozvoji podnikání – stejně jako naše digitální kancelář.
Na jednom místě můžete v Accace Office dále mít:
Základní varianta (popsána v části „Co Accace Office umí?“) stojí 1 500 Kč měsíčně bez DPH. První tři měsíce máte zdarma na vyzkoušení. V případě omezených požadavků (nemáte zaměstnance, nechcete kredit na asistenční služby atd.) rádi cenu individuálně snížíme.
Požádat o demo
Zaujala vás představa profesionální online kanceláře, která je vám nepřetržitě k dispozici? Chcete si vyzkoušet fungování v praxi? Rádi se s vámi domluvíme na demo ukázce.
Kateřina Novotná
Office & Product Manager
E-mail: katerina.novotna@accace.com
Telefon: +420 720 041 220
Karel Ryšavý
Legal Partner
E-mail: karel.rysavy@accace.com
Telefon: +420 727 809 839