Kvalitní outsourcing v oblasti účetnictví, zpracování mezd a komplexního HR umožní lidem z finančních a HR týmů věnovat více času a pozornosti strategickým oblastem vašeho podnikání. U všech nabízených služeb máte jistotu souladu s aktuální legislativou a veškeré výstupy obdržíte rychle a v nejvyšší kvalitě. Díky reportingu na míru vaší společnosti získáte dokonalý přehled o financích a HR. Naše služby můžete využívat plně online.
Naše online účetní platforma zjednodušuje, automatizuje a zrychluje účetní procesy, kompletní digitalizace omezuje papírování i chybovost a zajistí lepší kontrolu a přehlednost v dokumentech a schvalovacích procesech – to vše v uživatelsky přívětivém a bezpečném cloudovém prostředí. Náš portál slouží jako jednoduché rozhraní pro vaše účetnictví díky přímému napojení na ERP systém. Svá účetní data máte k dispozici v reálném čase, včetně okamžitých aktualizací a finančních reportů. Přečtěte si více o účetním portálu!
Náš outsourcing mezd a HR plně pokryje všechny oblasti práce vašeho interního HR oddělení při zachování pohodlí, na které jsou vaši zaměstnanci zvyklí. Navíc získáte online portál, díky kterému si můžou zaměstnanci spravovat řadu záležitostí samostatně, aniž by se museli osobně obracet na pracovníky HR týmu.
Zaměstnanci po přihlášení na portál mají přístup k výplatním páskám, můžou se obrátit s dotazem na mzdovou účetní, vyplnit údaje pro roční zúčtování daně, požádat o volno, zadat žádost o služební cestu nebo její vyúčtování. HR týmům nabízí zaměstnanecký portál mnohem více, než jen správu dokumentů a schvalovací workflow. Obsahuje také moduly pro správu množství HR procesů. Více o mzdovém a HR portálu!
MZDOVÉ MODULY
HR MODULY
S naším docházkovým systémem mohou vaši zaměstnanci jednoduše spravovat svou docházku v uživatelsky přívětivém samoobslužném rozhraní. Mají přehled o odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané a zbývající dovolené, můžou žádat o volno nebo zadávat pracovní neschopnost, kterou následně schválí nadřízený. V interaktivním kalendáři lze plánovat směny individuálně nebo po skupinách.
Váš HR tým ocení, že všechny záležitosti týkající se pracovní doby a docházky lze řešit prostřednictvím online nástroje, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a osobní údaje jsou zabezpečeny špičkovou technologií. Data se zobrazují v reálném čase, takže veškeré HR záležitosti lze řešit bezodkladně. Všechny požadované přehledy jsou k dispozici kdykoli a odkudkoli. Zjistěte vice o našem docházkovém portálu!