Online docházkový portál

Správa absencí | Plánování směn I Reporting

Spravujte svou docházku online

Zabírá vám sledování docházky vašich zaměstnanců nesmyslně mnoho času? Stále ještě vám po firmě kolují excelovské tabulky s přehledem docházek? Využívá vaše společnost komplexní, avšak již zastaralé HR řešení, které je nákladné na údržbu a dá se jen obtížně aktualizovat? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli kladně, pak váš stávající docházkový systém nevyhovuje vašim potřebám.

Nabízíme vám flexibilní online nástroj pro sledování docházky plně v souladu s místními legislativními požadavky, ať už se jedná o odpracovanou dobu, přesčasy, dovolené, placená volna, nebo ochranu osobních údajů. Náš portál je velice variabilní a úpravy na míru jsou pro nás samozřejmostí. Nastavíme vám systém přesně podle vašich představ a potřeb vašich zaměstnanců i HR oddělení.

Přistupujte neomezeně

Nemusíte instalovat žádný software: k portálu přistupujete kdykoli, z jakéhokoli zařízení

Buďte v souladu

Můžete se spolehnout, že splňujete všechny zákonné požadavky: přizpůsobíme se různým typům firem

Vše podle vašich potřeb

Portál se přizpůsobí vám, ne naopak: personalizované rozhraní a workflow šité na míru

Vše potřebné vyřídíte v samoobslužném rozhraní

Vaši zaměstnanci mohou spravovat svou docházku samostatně a online, prostřednictvím uživatelsky přívětivého samoobslužného portálu. Díky němu mají přehled o svých odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané i zbývající dovolené, mohou zadat pracovní neschopnost či zažádat o volno, a hned poté požadavek nechat schválit svým nadřízeným. Pomocí interaktivních kalendářů je možné provádět také plánování směn, ať již individuálních či týmových.
Váš HR tým jistě ocení, že veškeré informace o pracovní době a docházce jsou dostupné online, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Data jsou zabezpečena špičkovou technologií proti úniku dat a citlivé údaje jsou tak v naprostém bezpečí. Údaje o docházce jsou dostupné v reálném čase a vaše HR oddělení je má k dispozici okamžitě, kdykoli a odkudkoli.

Náš online docházkový systém zahrnuje:

  • Správu absencí a schvalování docházky.
  • Plánování směn: interaktivní kalendáře, časové výkazy, plánování dovolené.
  • Evidenci přesčasů.
  • Komplexní reporting v oblasti docházky.

Online docházkový portál přesně podle vašich potřeb

Náš docházkový portál nabízí flexibilní řešení firmám různého zaměření. Společnými vlastnostmi portálu jsou:

  • Neomezený přístup na portál z jakéhokoli zařízení, kdykoli a odkudkoli.
  • Uživatelsky přívětivé a variabilní rozhraní.
  • Evidence docházky bez použití čipů či biometrie.
  • Bez nutnosti instalace softwaru.
  • Řešení, které umíme nastavit podle vašich představ a specifických požadavků.
  • Bezpapírová evidence docházky a pracovní doby.
  • Přímé napojení na mzdový software pro bezchybnou výměnu údajů o docházce.

Online portál lze také využít jako jednotnou platformu pro sledování docházky, její následné zpracování či reporting ve vícero zemích vašeho působení.

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram