Vedení účetnictví
Nabízíme komplexní portfolio služeb a na míru šitá řešení, ať už se rozhodnete pro úplný outsourcing vašich finančních a účetních procesů, nebo máte vlastní interní finanční oddělení a potřebujete profesionální asistenci v konkrétní oblasti.
Náš tým zkušených účetních najdete v Brně, Praze a Ostravě. Zpracováváme účetnictví pro klienty po celé České republice. Naši účetní mluví česky a anglicky. Máme zastoupení v téměř 40 zemích, s profesionály, kteří rozumějí místním požadavkům.
- Při zpracování účetnictví myslíme za vás.
- Pohlídáme stále se měnící zákonné požadavky.
- Poskytujeme nezávislý dohled nad vaším účetnictvím.
- Díky používání nejnovějších technologií může být vaše účetnictví stoprocentně online.
Zpracování účetní agendy
- účtování všech operací na základě získaných podkladů,
- kompletní zabezpečení procesu vystavování, distribuce a účtování faktur,
- řízení a vymáhání pohledávek,
- řízení a plánování hotovosti, příprava pravidelných výkazů pro rozhodování,
- zřízení a správa bankovních účtů, příprava a realizace plateb,
- komunikace se třetími stranami – dodavateli, zákazníky a obchodními partnery,
- příprava statutárních výkazů a reportů,
- příprava jakéhokoli reportingu podle konkrétních požadavků,
- zpracování kompletní daňové agendy,
- zastupování v komunikaci se státními institucemi,
- zpracování roční účetní závěrky,
- příprava a podání daňových přiznání,
- vypracování výroční zprávy,
- spolupráce v době auditu a příprava podkladů pro auditory,
- vypracování konsolidované účetní závěrky,
- zastupování v případě daňové kontroly.
Správa bankovních účtů a příprava plateb
- zřízení bankovního účtu v zastoupení společnosti,
- nastavení přístupových práv,
- příprava a zadávání platebních příkazů,
- realizace plateb na základě plné moci.
Poradenství v účetní oblasti
Outsourcing účetnictví a komplexní daňové poradenství pro lokální i zahraniční operace u nás naleznete pod jednou střechou. Zabezpečujeme širokou škálu poradenských služeb pro optimální fungování vašeho účetního oddělení:
-
- supervize a dohled nad fungováním vašeho vlastního finančního oddělení,
- analýza a optimalizace existujících finančních a účetních procesů,
- nastavení oběhu dokladů a schvalovacích procesů,
- tvorba vnitropodnikových účetních směrnic,
- návrh reportingu podle specifických potřeb managementu,
- konsolidovaný reporting pro potřeby skupiny,
- poradenství v oblasti mezinárodních účetních standardů IFRS a US GAAP,
- účetní poradenství pro konkrétní transakce,
- implementace a lokalizace ERP systémů,
- profesionální školení v oblasti účetnictví a daní šitá na míru,
- v rámci komplexního účetního servisu lze zajistit zpracování účetnictví přímo na pracovišti klienta naším zaměstnancem, případně dle požadavku klienta zajistit nábor nového zaměstnance na účetní pozici.
E-mail: gabriela.prochazkova@accace.com
Telefon: +420 511 188 000