Spravujte svou docházku online
Zabírá vám sledování docházky vašich zaměstnanců nesmyslně mnoho času? Stále ještě vám po firmě kolují excelovské tabulky s přehledem docházek? Využívá vaše společnost komplexní, avšak již zastaralé HR řešení, které je nákladné na údržbu a dá se jen obtížně aktualizovat? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli kladně, pak váš stávající docházkový systém nevyhovuje vašim potřebám.
Nabízíme vám flexibilní online nástroj pro sledování docházky plně v souladu s místními legislativními požadavky, ať už se jedná o odpracovanou dobu, přesčasy, dovolené, placená volna, nebo ochranu osobních údajů. Náš portál je velice variabilní a úpravy na míru jsou pro nás samozřejmostí. Nastavíme vám systém přesně podle vašich představ a potřeb vašich zaměstnanců i HR oddělení.
Vše potřebné vyřídíte v samoobslužném rozhraní
Vaši zaměstnanci mohou spravovat svou docházku samostatně a online, prostřednictvím uživatelsky přívětivého samoobslužného portálu. Díky němu mají přehled o svých odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané i zbývající dovolené, mohou zadat pracovní neschopnost či zažádat o volno, a hned poté požadavek nechat schválit svým nadřízeným. Pomocí interaktivních kalendářů je možné provádět také plánování směn, ať již individuálních či týmových.
Váš HR tým jistě ocení, že veškeré informace o pracovní době a docházce jsou dostupné online, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Data jsou zabezpečena špičkovou technologií proti úniku dat a citlivé údaje jsou tak v naprostém bezpečí. Údaje o docházce jsou dostupné v reálném čase a vaše HR oddělení je má k dispozici okamžitě, kdykoli a odkudkoli.
Náš online docházkový systém zahrnuje:
- Správu absencí a schvalování docházky.
- Plánování směn: interaktivní kalendáře, časové výkazy, plánování dovolené.
- Evidenci přesčasů.
- Komplexní reporting v oblasti docházky.
Online docházkový portál přesně podle vašich potřeb
Náš docházkový portál nabízí flexibilní řešení firmám různého zaměření. Společnými vlastnostmi portálu jsou:
- Neomezený přístup na portál z jakéhokoli zařízení, kdykoli a odkudkoli.
- Uživatelsky přívětivé a variabilní rozhraní.
- Evidence docházky bez použití čipů či biometrie.
- Bez nutnosti instalace softwaru.
- Řešení, které umíme nastavit podle vašich představ a specifických požadavků.
- Bezpapírová evidence docházky a pracovní doby.
- Přímé napojení na mzdový software pro bezchybnou výměnu údajů o docházce.
Online portál lze také využít jako jednotnou platformu pro sledování docházky, její následné zpracování či reporting ve vícero zemích vašeho působení.
E-mail: jana.vasilenkova@accace.com
Telefon: +420 725 582 896