Upozornění na podvodné pracovní nabídky >> Společnost Accace nenabírá nové zaměstnance přes Telegram, WhatsApp, ani jiné podobné kanály. Všechny nabídky práce najdete výhradně na oficiálních platformách (webové stránky Accace, Jobs, Juristic, profily Accace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook, Instagram).

Personální agenda

Náš zkušený tým HR profesionálů dokáže vhodně doplnit nebo i plně nahradit váš interní tým personalistů. Pokrývá všechny oblasti řízení lidských zdrojů od zpracování mezd přes správu personální agendy po pracovněprávní poradenství a nastavování HR procesů. Personální outsourcing je vhodný pro firmy, které se chtějí soustředit na hlavní předmět podnikání. Převedení personálních procesů a zodpovědnosti za ně na externího dodavatele personálních služeb vede k větší flexibilitě, úspoře nákladů a zvýšení efektivity. Interním personalistům se uvolní ruce pro strategické úkoly.

Umíme pokrýt komplexní personální agendu klienta. Zaměstnanci mají stejný komfort jako v případě interního HR oddělení.

Přečtěte si případovou studii komplexního zpracování mzdové, personální a HR agendy v mezinárodní korporaci, která v Česku a na Slovensku vyrábí rychloobrátkové zboží. Klient nám svěřil většinu HR procesů, jako je nábor zaměstnanců, onboarding, správa personálních dokumentů, příprava podkladů pro mzdy, oblast služebních cest, zaměstnaneckých benefitů a mnoho dalších.

Personální outsourcing je výhodný

  • Vy se můžete soustředit na svůj byznys. Zodpovědnost za personální agendu přenesete na profesionály.
  • Budete mít přístup k know-how, které máme díky naší práci s řadou klientů z různých oborů a regionů.
  • Zvládnete řešit i příliš komplikované situace, které práce s lidskými zdroji přináší. Pohlídáme za vás neustále se měnící legislativu.
  • Budete mít lepší přehled o nákladech na HR.
  • Vašim interním personalistům se uvolní ruce pro jiné, strategické úkoly.
  • Zaměstnancům poskytnete podporu našich HR adminů, kteří jsou zákaznicky orientovaní a vnímaví k zaměstnaneckým potřebám.
  • Získáte přístup k HR portálu, který vyvíjíme ve spolupráci s IT profesionály a je přístupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu.
  • Chystáte se expandovat na nové trhy? Půjdeme tam s vámi. Máme síť poboček a důvěryhodných partnerů po celém světě.
Usnadněte si práci díky online portálu

Náš online portál usnadňuje práci HR týmům a dává zaměstnancům možnost samostatně spravovat rozmanité personální záležitosti.

Pokrýváme kompletní personální agendu

  • Zpracování mezd: Začínáme již u přípravy a shromažďování veškerých podkladů pro mzdy, které pak předáváme našim zkušeným mzdovým účetním. Celý proces může probíhat také online – rychle a hlavně bezpečně.
  • Správa personálních složek zaměstnanců: Složky spravujeme, archivujeme a skartujeme podle požadavků platné legislativy a vašich archivačních a skartačních směrnic. Složky můžeme také digitalizovat.
  • Pracovněprávní dokumentace: Ve spolupráci s našimi právníky připravujeme pracovněprávní dokumenty při veškerých změnách pracovněprávních vztahů zaměstnanců klienta, včetně přípravy pracovní smlouvy . Poskytneme vám také odbornou podporu při přípravě interních směrnic či dalších dokumentů.
  • Nástupy zaměstnanců, onboarding: Zabezpečujeme celý administrativní proces při nástupu zaměstnanců – přihlášení u všech úřadů a institucí, potřebný pracovněprávní servis, správu dat zaměstnance ve vašich systémech, osobní účast na nástupním dni.
  • Péče a podpora pro vaše zaměstnance: Poskytujeme hotline podporu vašim zaměstnancům pro řešení běžných otázek týkajících se jejich výplatních pásek a dalších dotazů ke zpracování jejich mzdové a personální agendy. Vystavíme různá potvrzení a dokumenty zaměstnanců na požádání.
  • Školení zaměstnanců: Spravujeme systém potřebných školení, BOZP/PO, zdravotních prohlídek. Evidujeme certifikáty a osvědčení, urgujeme zaměstnance.
  • Správa benefitů: Umíme administrovat různé druhy benefitních systémů, cafeterií, stravenky, Multisport karty atd.
  • Služební cesty: Kontrolujeme a evidujeme dodané knihy jízd a výpočet srážek, dodanění a dopojištění PHM dle aktuální směrnice klienta. Pomáháme se zpracováním agendy služebních cest od začátku do konce cesty, včetně podpory při zpracování vyúčtování. Posviťte si s námi na pracovní cesty na online školení
  • Zahraniční zaměstnanci: Provedeme vás složitou agendou mezinárodního vysílání zaměstnanců a zaměstnávání pracovníků ze zahraničí. Vedeme evidenci a podáváme žádosti o vystavení formulářů A1
  • Roční zúčtování daně: Zabezpečujeme celý proces sběru dat, přípravy, distribuce, asistence a poradenství v souvislosti s ročním zúčtováním daně, osobně nebo zcela online.
  • HR reporting: Pro HR týmy a management firmy připravujeme pravidelné i ad hoc reporty dle požadavků klienta.
  • Výstupy zaměstnanců: Zabezpečujeme kompletní administrativu pro odchozí zaměstnance – potřebná odhlášení, přípravu a podpis pracovněprávní a další výstupní dokumentace.
  • Pracovněprávní poradenstvíVe spolupráci s naší advokátní kanceláří vám poradíme v záležitostech, jako je vypracování smluv, propouštění zaměstnanců, soudní řešení sporů, jednání s odbory atd.
  • HR online portál: Samoobslužný HR portál v zabezpečeném cloudu umožňuje zaměstnancům a HR týmu efektivní správu osobních složek, oběh dokumentů, administraci benefitů, pracovních cest, online roční zúčtování daně a mnoho dalšího.
  • Online docházkový systém: Zaměstnanci můžou online evidovat odpracovaný čas, přesčasy, nárok na dovolenou, pracovní neschopnosti a nechat si je schvalovat nadřízeným.
Jana Vasilenková
Partner | Managing Director | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram