Mezinárodní korporace vyrábí v Česku a na Slovensku rychloobrátkové zboží. Hledala spolehlivý outsourcing pro široké spektrum HR procesů a přípravu mzdových podkladů. Spolupráce s Accace začala v roce 2016. Klient má přidělenou HR generalist na „full-time“, která dle potřeby dochází přímo na pracoviště klienta.
Accace pokrývá většinovou část HR agendy klienta. Zaměstnanci tak mají stejný komfort jako v případě interního HR oddělení.
HR recruiting a onboarding proces: zadání inzerátu, předvýběr, pohovor, doporučení kandidáta, nabídka kandidátovi, veškerá příprava pracovněprávních dokumentů, zajištění vstupní kartičky, PC a přístupů, techniky, příprava pracovního místa, onboarding meeting, školení k benefitům a docházkovým systémům, školení k historii firmy, založení e-learningu a zajištění dalších školení.
Benefity: nastavení spolupráce s dodavatelem a celý proces benefitů: stravenky, multisport karta a dárkové vouchery, penzijní připojištění, životní pojištění.
Správa dokumentů: správa osobních složek v papírové i elektronické podobě, včetně archivace a skartace personálních dokumentů dle archivační a skartační směrnice klienta.
Spolupráce při auditech: účast při pravidelných auditech BoZP,PO a PP a interních účetních auditů klienta včetně přípravy potřebných dokumentů.
Služební cesty: Samotné vyúčtování služebních cest probíhá v share centru v Polsku. Pomohli jsme s potřebnými školeními pro share centrum. Zaměstnanec Acacce je kontaktní osoba pro share centrum.
Offboarding: Komunikace se zaměstnancem, vrácení přiděleného vybavení, zajištění a tvorba pracovněprávních dokumentů k ukončení pracovního poměru, vedení výstupního rozhovoru se zpětnou vazbou.
Accace převzal velkou část hard HR agendy a zároveň připravuje většinu podkladů pro zpracování mezd. Veškerou komunikaci se zaměstnanci v souvislosti se zpracováním mezd a personální agendou zajišťuje Accace v rámci mzdové hotline primárně přes docházkový systém online formulářem případně přes email, telefon. Velký úspěch je implementace agendy daní do online prostředí docházkového systému.
U klienta došlo po 5 letech ke změně generalistky na straně Accace a při předání agendy nedošlo k diskomfortu klienta, který nám vyjádřil poděkování:
„Oceňujeme Kristýninu tvrdou práci, obětavost a nasazení v uplynulých 5 letech. Děkujeme také za výborně zvládnuté předání agendy nástupkyni.“