Webinář: Zaměstnanecké benefity přehledně

25.09.2024
Online webinář
09:3011:00 (CET)

Firemní benefity jsou standardní součástí odměňování zaměstnanců a také nezbytným nástrojem k udržení konkurenceschopnosti společnosti jako zaměstnavatele na trhu práce. Oblast zdanění benefitů prošla v letošním roce významnou změnou v důsledku konsolidačního balíčku. Někteří zaměstnavatelé se dosud perou s praktickými dopady této novely. Má vaše společnost tuto oblast řádně zmapovanou a podchycenou? Pokud jste občas na pochybách, je náš webinář určen právě vám!

V druhé části webináře vám pak představíme moduly platformy TULIP – Benefity a Eventy. Prostřednictvím těchto HR modulů můžete digitalizovat procesy týkající se firemních benefitů a akcí i ve vaší společnosti.

TÉMATA:

Na webináři se nejdříve zaměříme na samotné benefity pro zaměstnance:

  • Rozdělení benefitů dle daňové výhodnosti – tipy na nejvýhodnější řešení.
  • Jaké změny přinesl konsolidační balíček?
  • Daňové dopady poskytování benefitů jiným subjektům než zaměstnancům.
  • Praktické příklady a zkušenosti.

Dále vám představíme moduly Benefity a Eventy:

  • Benefity: jednoduchá správa firemních benefitů s automatizovaným procesem online žádostí o aktivaci benefitu přímo v TULIP kontu zaměstnance.
  • Moderní nástroj k evidenci benefitů a podmínek jejich využívání, jehož cílem je zjednodušit a automatizovat proces využívání benefitů.
  • Eventy: moderní online správa firemních akcí, která zjednoduší život zaměstnancům a HR oddělení.
  • Modul umožňuje spravování firemních akcí s možností přihlašování na konkrétní termíny, čekacími listinami a seznamy účastníků.
  • Eventy vytváří a administruje přímo personalista, který má plnou kontrolu nad jejich správou.

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Kateřina Hrůzová | Tax Director
Accace s.r.o.

Kateřina je daňovou poradkyní s mnohaletou praxí. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, v současné době zastává pozici Tax Director.

Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů.

Dušan Rehák | Product Manager
TULIP Solutions s.r.o.

Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.

REGISTRACE

Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuse, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy).

V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: . Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.

REGISTRACE BYLY UKONČENY
Kontaktujte nás
REGISTRACE BYLY UKONČENY
Kontaktujte nás
crossarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram