Benefity jsou běžnou součástí odměňování ve většině firem – znáte však všechna daňová úskalí jejich poskytování, ať již z hlediska zdanění na straně zaměstnance, daňové uznatelnosti nákladů společnosti či ošetření DPH? Pokud si nejste jistí, pak právě vám je náš seminář určen.
TÉMATA
- Novinky v oblasti zdaňování benefitů
- Rozdělení benefitů dle daňové výhodnosti – tipy na nejvýhodnější řešení
- Úskalí fungování flexibilních systémů poskytování benefitů (tzv. cafeterie)
- Daňové dopady poskytování benefitů jiným subjektům než zaměstnancům
- Benefity z pohledu daně z přidané hodnoty
- Praktické příklady a zkušenosti
PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Andrea Schvábová – Tax Manager, Accace s.r.o.
Andrea je certifikovaným daňovým poradcem. Více než tři roky působila ve společnosti EY, s.r.o. Od roku 2011 pracuje ve společnosti Accace s.r.o., v současnosti na pozici Tax Manager. Zkušenosti v daňové oblasti získala mimo jiné výukou daňové teorie a praxe na Vysoké škole ekonomické v Praze.
Andrea se zabývá zdaněním fyzických i právnických osob. Kromě vlastního daňového poradenství a zpracování daňových přiznání má bohaté zkušenosti s mezinárodním zdaněním fyzických osob, včetně problematiky sociálního a zdravotního pojištění.
Andrea působila na projektech v oblasti daně z příjmu fyzických a právnických osob pro klienty působící ve výrobních odvětvích či odvětví poskytování služeb.

Kateřina Hrůzová – Senior Tax Consultant, Accace s.r.o.
Kateřina je daňovým poradcem s více než desetiletou praxí v oboru. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY, s.r.o. nebo Fučík & partneři, s.r.o. V Accace s.r.o. v současné době zastává pozici Senior Tax Consultant.
Kateřina se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění, a také na pracovní právo. Má značné praktické zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů, apod.
REGISTRACE
Zaregistrujte se prosím prostřednictvím online formuláře nebo na e-mailové adrese Silvie.Fialova@accace.com, případně na tel.: +420 725 582 722.
Při registraci prosím uveďte jména a pracovní pozice účastníků. Za každou společnost je možné registrovat pouze 2 účastníky. Účast na semináři je bezplatná.
O ACCACE
Accace v České republice
V České republice má Accace zastoupení ve třech městech: pražská kancelář byla založena v roce 2007, o tři roky později přibyla brněnská pobočka a v roce 2016 pak následovala pobočka v Ostravě. Kancelář v Praze se zaměřuje zejména na poradenství v daňové, účetní a právní oblasti, v Brně sídlí naše centrum outsourcingových služeb.
Skupina Accace
Společnost Accace poskytuje své služby ve 13 zemích prostřednictvím více než 550 profesionálů a řadí se mezi přední poskytovatele poradenských a outsourcingových služeb ve střední a východní Evropě. Během uplynulých let se našimi zákazníky stalo více než 2000 mezinárodních společností.
Prostřednictvím našich poboček poskytujeme poradenské a outsourcingové služby v České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku, Ukrajině, v Bosně a Hercegovině, Černé Hoře, Chorvatsku, Makedonii, Německu, Slovinsku a Srbsku. V dalších evropských zemích a celosvětově působíme ve spolupráci s důvěryhodnými partnery.
Více o společnosti naleznete na webových stránkách: www.accace.cz | www.accace.com
© Accace všechna práva vyhrazena | Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom | Politika cookies | Ochrana osobních údajů