VŠE, CO JSTE NEVĚDĚLI O BENEFITECH
– PRAKTICKÉ ZKUŠENOSTI

 

15. září 2017
4. října 2017 (přidaný termín)

City Tower, 27. patro | Hvězdova 1716/2b,  Praha 4
(viz mapa zde)

Doba trvání: 09:00 – 11:30

Registrace již od 08:30

Benefity jsou běžnou součástí odměňování ve většině firem – znáte však všechna daňová úskalí jejich poskytování, ať již z hlediska zdanění na straně zaměstnance, daňové uznatelnosti nákladů společnosti či ošetření DPH? Pokud si nejste jistí, pak právě vám je náš seminář určen.

 

TÉMATA

  • Novinky v oblasti zdaňování benefitů
  • Rozdělení benefitů dle daňové výhodnosti – tipy na nejvýhodnější řešení
  • Úskalí fungování flexibilních systémů poskytování benefitů (tzv. cafeterie)
  • Daňové dopady poskytování benefitů jiným subjektům než zaměstnancům
  • Benefity z pohledu daně z přidané hodnoty
  • Praktické příklady a zkušenosti

PŘEDNÁŠEJÍCÍ

Andrea Schvábová – Tax Manager, Accace s.r.o.

Andrea je certifikovaným daňovým poradcem. Více než tři roky působila ve společnosti EY, s.r.o. Od roku 2011 pracuje ve společnosti Accace s.r.o., v současnosti na pozici Tax Manager. Zkušenosti v daňové oblasti získala mimo jiné výukou daňové teorie a praxe na Vysoké škole ekonomické v Praze.

Andrea se zabývá zdaněním fyzických i právnických osob. Kromě vlastního daňového poradenství a zpracování daňových přiznání má bohaté zkušenosti s mezinárodním zdaněním fyzických osob, včetně problematiky sociálního a zdravotního pojištění.

Andrea působila na projektech v oblasti daně z příjmu fyzických a právnických osob pro klienty působící ve výrobních odvětvích či odvětví poskytování služeb.

Více o Andree Schvábové na LinkedIn

Kateřina Hrůzová – Senior Tax Consultant, Accace s.r.o.

Kateřina je daňovým poradcem s více než desetiletou praxí v oboru. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY, s.r.o. nebo Fučík & partneři, s.r.o. V Accace s.r.o. v současné době zastává pozici Senior Tax Consultant.

Kateřina se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění, a také na pracovní právo. Má značné praktické zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů, apod.

Více o Kateřině Hrůzové na LinkedIn

REGISTRACE

Zaregistrujte se prosím prostřednictvím online formuláře nebo na e-mailové adrese Silvie.Fialova@accace.com, případně na tel.: +420 725 582 722.

Při registraci prosím uveďte jména a pracovní pozice účastníků. Za každou společnost je možné registrovat pouze 2 účastníky. Účast na semináři je bezplatná.

O ACCACE

Accace v České republice
V České republice má Accace zastoupení ve třech městech: pražská kancelář byla založena v roce 2007, o tři roky později přibyla brněnská pobočka a v roce 2016 pak následovala pobočka v Ostravě. Kancelář v Praze se zaměřuje zejména na poradenství v daňové, účetní a právní oblasti, v Brně sídlí naše centrum outsourcingových služeb.

Skupina Accace
Společnost Accace poskytuje své služby ve 13 zemích prostřednictvím více než 550 profesionálů a řadí se mezi přední poskytovatele poradenských a outsourcingových služeb ve střední a východní Evropě. Během uplynulých let se našimi zákazníky stalo více než 2000 mezinárodních společností.

Prostřednictvím našich poboček poskytujeme poradenské a outsourcingové služby v České republice, Maďarsku, Polsku, Rumunsku, na Slovensku, Ukrajině, v Bosně a Hercegovině, Černé Hoře, Chorvatsku, Makedonii, Německu, Slovinsku a Srbsku. V dalších evropských zemích a celosvětově působíme ve spolupráci s důvěryhodnými partnery.

Více o společnosti naleznete na webových stránkách: www.accace.cz | www.accace.com

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů

© Accace všechna práva vyhrazena  |  Odmítnutí odpovědnosti | Odmítnutí odpovědnosti – Newsroom  |  Politika cookies  |  Ochrana osobních údajů  |  Prohlášení ke GDPR

ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
DŮLEŽITÝM NOVINKÁM
ODBORNÝM INFORMACÍM

Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?

Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu.

Potřebujeme pouze váš email

Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.

Tato stránka používá cookies. Více o cookies.