ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Praha, 15. září 2016 – Společnost Accace v září oslaví deset let své existence. Během prvního desetiletí na trhu se prosadila mezi top firmy na poli poradenství a outsourcingu v regionu střední a východní Evropy.
Zakladatelé Accace se před deseti lety zavázali přinést inovativní přístup a plně digitální služby do konzervativního prostředí outsourcingu a poradenství. V současnosti se na Accace s důvěrou obracejí velké mezinárodní společnosti jako na partnera, který posiluje jejich strategická rozhodnutí.
Po založení první kanceláře na Slovensku společnost rychle expandovala a během 3 let úspěšně rozběhla pobočky v pěti zemích: V České republice, Rumunsku, Maďarsku, Polsku a na Ukrajině.
Stále věrná závazku poskytovat inovativní a kvalitní služby expandovala v roce 2013 za hranice středoevropského regionu – do Německa. Zároveň vznikla celoevropská síť partnerů, kteří pomáhají klientům Accace implementovat shodné procesy, kdekoli na světě podnikají.
98 % klientů Accace v roce 2016 deklarovalo, že chtějí pokračovat ve stávající spolupráci a doporučují Accace i dalším firmám.
V současnosti Accace poskytuje své služby zákazníkům ve více než 20 zemích prostřednictvím 7 poboček a evropské sítě partnerů.
“10 let fungování Accace předčilo má očekávání. Úspěchy, kterých jsme dosáhli, jen posilují naše ambice expandovat a v následujících 10 letech přivést společnost na globální úroveň. Naše cesty na poli outsourcingu a poradenství nejsou vždy konvenční, ale ověřili jsme si, že v době digitalizace a automatizace procesů jdeme tou správnou cestou,“ uvedl CEO společnosti Accace Jiří Majer.
Accace by nikdy nedosáhl současných úspěchů bez oddaných a inovacím nakloněných zákazníků a zaměstnanců. Díky prvotřídním zaměstnancům, kteří se nebojí vytvářet, ale i měnit pravidla, když je to potřeba, a dělat důležitá rozhodnutí ve stále se měnícím odvětví, Accace dosáhl svého nejvyššího cíle: inovovat a zvyšovat kvalitu nabízených služeb i životů svých lidí.
“Podařilo se nám vytvořit širokou komunitu zákazníků a zaměstnanců díky naší strategii být vůči nim loajální a vstřícní. Neobrátili jsme se k nim zády ani v časech finanční krize, ani při jakýchkoli jejich osobních či obchodních potížích, a také oni při nás stáli v těžkých časech.
Proto bych jim rád poděkoval a ujistil je, že dalších 10 let budeme stát na jejich straně a nikdy nepřestaneme tvrdě pracovat na tom, abychom obohacovali naši komunitu na osobní i pracovní úrovni,” slíbil Jiří Majer.
Jak dále uvedl, v současné době je důležité, aby všechna odvětví flexibilně reagovala na nové výzvy trhu a proměnila je v příležitosti. Accace je poháněn úsilím o zvyšování efektivity služeb. Na rozdíl od konvenčních outsourcingových společností vyvíjí své vlastní IT řešení, díky kterému firma i její klienti mohou efektivně spravovat všechny své interní procesy.