ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Firemní benefity jsou standardní součástí odměňování zaměstnanců a také nezbytným nástrojem k udržení konkurenceschopnosti společnosti jako zaměstnavatele na trhu práce. Oblast zdanění benefitů prošla v letošním roce významnou změnou v důsledku konsolidačního balíčku. Někteří zaměstnavatelé se dosud perou s praktickými dopady této novely. Má vaše společnost tuto oblast řádně zmapovanou a podchycenou? Pokud jste občas na pochybách, je náš webinář určen právě vám!
V druhé části webináře vám pak představíme moduly platformy TULIP – Benefity a Eventy. Prostřednictvím těchto HR modulů můžete digitalizovat procesy týkající se firemních benefitů a akcí i ve vaší společnosti.
Na webináři se nejdříve zaměříme na samotné benefity pro zaměstnance:
Dále vám představíme moduly Benefity a Eventy:
Kateřina je daňovou poradkyní s mnohaletou praxí. Po ukončení studií působila v renomovaných společnostech jako EY nebo Fučík & partneři. K Accace se připojila v roce 2017, v současné době zastává pozici Tax Director.
Katka se zaměřuje na zdanění fyzických osob, zaměstnanců i podnikatelů, sociální zabezpečení a zdravotní pojištění. Má značné zkušenosti v oblastech globálního poradenství ve sféře zaměstnanosti, zejména strukturalizace mezinárodních vyslání a vedení mezd vyslaným zaměstnancům, analýzy a nastavování systémů odměňování zaměstnanců, včetně programů zaměstnaneckých akciových a opčních plánů.
Dušan řídí vývoj HR modulů TULIPu. Má na starosti vývoj docházkového systému a automatizaci procesů při nástupu nových zaměstnanců. Stojí za většinou nových modulů a vylepšení TULIPu v HR oblasti, které ulehčují život nejen personalistům, ale i běžným zaměstnancům našich klientů.
Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma a bude trvat přibližně 90 minut (včetně závěrečné diskuse, během níž budete moci přednášejícím pokládat doplňující dotazy).
V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás neváhejte kontaktovat na e-mailové adrese: . Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.