ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Automatizace a digitalizace HR agendy je tématem, které si právem zaslouží vaši pozornost. Přináší mnoho výhod, které ocení jak zaměstnavatelé, tak i samotní zaměstnanci. Ať už se jedná o zjednodušení a zrychlení procesů, snížení chybovosti při přípravě dokumentů nebo usnadnění archivace, benefity jsou nesporné. S digitalizovanými dokumenty se zkrátka pracuje lépe než s papírovými.
Na webináři se tentokrát podíváme na to, jak digitalizaci využít při uzavírání pracovních smluv. Rozebereme například:
Karel vystudoval Právnickou fakultu Univerzity Karlovy v Praze a od roku 2011 je členem České advokátní komory. Zkušenosti začal sbírat v pražské pobočce advokátní kanceláře Noerr LLP, odkud pak zamířil do společnosti LTA Legal. Součástí týmu Accace se Karel stal v roce 2017. V současné době zastává pozici Legal Partner a má na starosti především řešení komplikovanějších právních případů. Karel se věnuje zejména obchodnímu a korporátnímu právu.
Pro přihlášení na webinář prosím vyplňte registrační formulář. Po dokončení online registrace obdržíte potvrzení e-mailem. Pro přihlášené účastníky je webinář zdarma a bude trvat přibližně 45 minut (včetně závěrečné diskuse, během níž budete moci přednášejícímu pokládat doplňující dotazy).
V případě jakýchkoliv dotazů či problémů s přihlášením nás kontaktujte na e-mailové adrese: . Accace si vyhrazuje právo registraci odmítnout.