Upozornění na podvodné pracovní nabídky >> Společnost Accace nenabírá nové zaměstnance přes Telegram, WhatsApp, ani jiné podobné kanály. Všechny nabídky práce najdete výhradně na oficiálních platformách (webové stránky Accace, Jobs, Juristic, profily Accace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook, Instagram).

Poradenské služby

Daňové, transakční, finanční a právní poradenství – poskytujeme online

Naši poradci z daňového, transakčního i právního týmu mají dlouholeté zkušenosti z praxe a široký přehled o místní legislativě. Rádi vám pomohou s plněním vašich daňových a právních povinností a dodržováním legislativních požadavků, od každodenních záležitostí až po složitější operace a transakce.

Poradenské služby a podporu jsou připraveni vám poskytnout také online. Vy se můžete bez obav věnovat svému podnikání, řízení rizik a důležitým obchodním rozhodnutím. Ať již hledáte možnosti vstupu na nové trhy nebo chcete zvýšit hodnotu svého stávajícího podnikání, jsme vám plně k dispozici a poskytneme vám poradenský servis a řešení podle vašich potřeb.

Mezi naše zákazníky patří mnohé firmy z žebříčku časopisu Forbes TOP 500 Fortune

Pomáháme firmám v přechodu k moderní bezpapírové kanceláři

98 % našich klientů by neváhalo opět s námi uzavřít smlouvu či nás doporučit svým obchodním partnerům

KOMPETENCE

  • Aktivně hledáme řešení podporující inovace, růst a zefektivňování.
  • Nasloucháme klientům a přizpůsobujeme služby jejich specifickým potřebám.
  • Nejvyšší úroveň zabezpečení a kvality služeb garantujeme certifikáty ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015.

TECHNOLOGIE

  • Vyvíjíme vlastní IT řešení, ve kterých propojujeme odborné znalosti a zkušenosti s nejnovějšími technologiemi.
  • Technologie přizpůsobujeme potřebám klientů s důrazem na uživatelskou přívětivost.
  • Zjednodušení procesů díky automatizaci a digitalizaci.

KOMUNITA

  • Stabilní základna klientů a mnohaleté zkušenosti s poskytováním poradenství v evropském regionu.
  • Výhodný poměr kvality a ceny poskytovaných služeb.
  • Místní odborné týmy v každé zemi zajišťující soulad s legislativou a mezinárodní pokrytí

Vyvinuli jsme vlastní cloudové řešení – náš poradenský portál, který efektivně zajišťuje komunikaci a výměnu dokumentů mezi námi a klientem. Webová platforma umožňuje manažerům i zaměstnancům přístup k relevantním informacím prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Můžete tak výhodně konsolidovat veškeré firemní údaje, dokumenty či další informace na jednom bezpečném místě – přístup k datům je zajištěn pomocí různých přístupových práv.

Online portál můžete využívat nejen pro poradenské služby, ale také pro různé typy projektů – od dodržování daňových předpisů a právní podpory až po poradenství při konkrétních transakcích, jako jsou fúze a akvizice, konsolidace, due diligence či transferové ceny.

Sdílení dokumentů

Schvalování na míru

Online daňové a právní formuláře

Poradenská hotline

Accace Office je flexibilní informační systém, který vám usnadní podnikání. Spojuje online prostředí prostředí s chytrými roboty a podporou zkušeného týmu profesionálů, včetně administrativních asistentů, účetních a právních nebo daňových poradců.

Accace Office se postará o efektivní správu dokumentů i vaší datové schránky. Díky využití chytrých robotů vám pomůže s rutinní administrativou, která vám ubírá čas a energii. K ruce navíc budete mít online asistenty, kteří pro vás zajistí vše potřebné.
Platforma je velmi variabilní a vy si můžete přidávat další služby a moduly podle svých potřeb.

Online asistenti

Outsourcing administrativy

Sdílení podkladů s daňovými a účetními experty

Hlídač insolvencí a daňový hlídač

 

Správa datové schránky

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram