Poradenské služby

Daňové, transakční, finanční a právní poradenství – poskytujeme online

Naši poradci z daňového, transakčního i právního týmu mají dlouholeté zkušenosti z praxe a široký přehled o místní legislativě. Rádi vám pomohou s plněním vašich daňových a právních povinností a dodržováním legislativních požadavků, od každodenních záležitostí až po složitější operace a transakce.

Poradenské služby a podporu jsou připraveni vám poskytnout také online. Vy se můžete bez obav věnovat svému podnikání, řízení rizik a důležitým obchodním rozhodnutím. Ať již hledáte možnosti vstupu na nové trhy nebo chcete zvýšit hodnotu svého stávajícího podnikání, jsme vám plně k dispozici a poskytneme vám poradenský servis a řešení podle vašich potřeb.

Mezi naše zákazníky patří mnohé firmy z žebříčku časopisu Forbes TOP 500 Fortune

Pomáháme firmám v přechodu k moderní bezpapírové kanceláři

98 % našich klientů by neváhalo opět s námi uzavřít smlouvu či nás doporučit svým obchodním partnerům

KOMPETENCE

  • Aktivně hledáme řešení podporující inovace, růst a zefektivňování.
  • Nasloucháme klientům a přizpůsobujeme služby jejich specifickým potřebám.
  • Nejvyšší úroveň zabezpečení a kvality služeb garantujeme certifikáty ISO 27001:2013, ISO 9001:2015 a ISO 14001:2015.

TECHNOLOGIE

  • Vyvíjíme vlastní IT řešení, ve kterých propojujeme odborné znalosti a zkušenosti s nejnovějšími technologiemi.
  • Technologie přizpůsobujeme potřebám klientů s důrazem na uživatelskou přívětivost.
  • Zjednodušení procesů díky automatizaci a digitalizaci.

KOMUNITA

  • Stabilní základna klientů a mnohaleté zkušenosti s poskytováním poradenství v evropském regionu.
  • Výhodný poměr kvality a ceny poskytovaných služeb.
  • Místní odborné týmy v každé zemi zajišťující soulad s legislativou a mezinárodní pokrytí

Vyvinuli jsme vlastní cloudové řešení – náš poradenský portál, který efektivně zajišťuje komunikaci a výměnu dokumentů mezi námi a klientem. Webová platforma umožňuje manažerům i zaměstnancům přístup k relevantním informacím prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Můžete tak výhodně konsolidovat veškeré firemní údaje, dokumenty či další informace na jednom bezpečném místě – přístup k datům je zajištěn pomocí různých přístupových práv.

Online portál můžete využívat nejen pro poradenské služby, ale také pro různé typy projektů – od dodržování daňových předpisů a právní podpory až po poradenství při konkrétních transakcích, jako jsou fúze a akvizice, konsolidace, due diligence či transferové ceny.

Sdílení dokumentů

Schvalování na míru

Online daňové a právní formuláře

Poradenská hotline

Accace Office je flexibilní informační systém, který vám usnadní podnikání. Spojuje online prostředí prostředí s chytrými roboty a podporou zkušeného týmu profesionálů, včetně administrativních asistentů, účetních a právních nebo daňových poradců.

Accace Office se postará o efektivní správu dokumentů i vaší datové schránky. Díky využití chytrých robotů vám pomůže s rutinní administrativou, která vám ubírá čas a energii. K ruce navíc budete mít online asistenty, kteří pro vás zajistí vše potřebné.
Platforma je velmi variabilní a vy si můžete přidávat další služby a moduly podle svých potřeb.

Online asistenti

Outsourcing administrativy

Sdílení podkladů s daňovými a účetními experty

Hlídač insolvencí a daňový hlídač

 

Správa datové schránky

crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram