ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » Outsourcing » Stránka 2
Kvalitní outsourcing v oblasti účetnictví, zpracování mezd a komplexního HR umožní lidem z finančních a HR týmů věnovat více času a pozornosti strategickým oblastem vašeho podnikání. U všech nabízených služeb máte jistotu souladu s aktuální legislativou a veškeré výstupy obdržíte rychle a v nejvyšší kvalitě. Díky reportingu na míru vaší společnosti získáte dokonalý přehled o financích a HR. Naše služby můžete využívat plně online.
Mezi naše zákazníky patří mnohé firmy z žebříčku časopisu Forbes TOP 500 Fortune
Naše technologie osvobozují klienty od papírování a ručního přepisování dat do účetního softwaru
98 % našich klientů by neváhalo opět s námi uzavřít smlouvu či nás doporučit svým obchodním partnerům
Naše online účetní platforma zjednodušuje, automatizuje a zrychluje účetní procesy, kompletní digitalizace omezuje papírování i chybovost a zajistí lepší kontrolu a přehlednost v dokumentech a schvalovacích procesech – to vše v uživatelsky přívětivém a bezpečném cloudovém prostředí. Náš portál slouží jako jednoduché rozhraní pro vaše účetnictví díky přímému napojení na ERP systém. Svá účetní data máte k dispozici v reálném čase, včetně okamžitých aktualizací a finančních reportů.
Digitalizujte své účetní dokumenty a procesy
Spravujte faktury efektivněji
Mějte přehled o finanční situaci v reálném čase
Napojte portál přímo na váš účetní software
Náš outsourcing mezd a HR plně pokryje všechny oblasti práce vašeho interního HR oddělení při zachování pohodlí, na které jsou vaši zaměstnanci zvyklí. Navíc získáte online portál, díky kterému si můžou zaměstnanci spravovat řadu záležitostí samostatně, aniž by se museli osobně obracet na pracovníky HR týmu.
Zaměstnanci po přihlášení na portál mají přístup k výplatním páskám, můžou se obrátit s dotazem na mzdovou účetní, vyplnit údaje pro roční zúčtování daně, požádat o volno, zadat žádost o služební cestu nebo její vyúčtování. HR týmům nabízí zaměstnanecký portál mnohem více, než jen správu dokumentů a schvalovací workflow. Obsahuje také moduly pro správu množství HR procesů.
Výměna mzdových dat
Distribuce a archivace výplatních pásek
Řešení požadavků
Mzdové a HR reporty
Správa osobních složek
Příprava ročního zúčtování daně
Správa benefitů
Plánování a vyúčtování pracovních cest
Plánování a evidence docházky
S naším docházkovým systémem mohou vaši zaměstnanci jednoduše spravovat svou docházku v uživatelsky přívětivém samoobslužném rozhraní. Mají přehled o odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané a zbývající dovolené, můžou žádat o volno nebo zadávat pracovní neschopnost, kterou následně schválí nadřízený. V interaktivním kalendáři lze plánovat směny individuálně nebo po skupinách.
Váš HR tým ocení, že všechny záležitosti týkající se pracovní doby a docházky lze řešit prostřednictvím online nástroje, který je dostupný 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, a osobní údaje jsou zabezpečeny špičkovou technologií. Data se zobrazují v reálném čase, takže veškeré HR záležitosti lze řešit bezodkladně. Všechny požadované přehledy jsou k dispozici kdykoli a odkudkoli.
Správa docházky: žádosti a schvalování absence
Plánování směn: interaktivní kalendáře, časové výkazy, plány dovolených
Správa přesčasů
Komplexní reporting v oblasti docházky