Účetní supervizor (vedoucí týmu)

Plný, Zkušení odborníci
Brno, Ostrava
Zveřejněno před 8 měsíci

en-flag  Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ÚČETNÍ SUPERVIZOR, která/ý půjde příkladem, povede a bude rozvíjet silný tým. Velmi si vážíme osobností, které se nebojí realizovat své nápady!
Máte bohaté zkušenosti s účetnictvím z poradenské společnosti (outsourcingu) a chcete tyto zkušenosti sdílet s týmem? Pak je tato pozice šitá přesně pro vás.

Co u nás budete dělat?

  • koordinovat účetní projekty, vést tým účetních, plánovat a kontrolovat jejich práci,
  • spolupracovat při implementaci agendy pro nové klienty,
  • komunikovat v různých účetních záležitostech a připravovat reporty pro klienty,
  • účtovat složitější účetní případy,
  • připravovat a kontrolovat přiznání k DPH,
  • sledovat změny v účetní legislativě a zohledňovat v praxi,
  • připravovat roční účetní závěrky, účtovat uzávěrkové operace, komunikovat s daňovým oddělením, asistovat při auditech,
  • metodicky podporovat tým, připravovat a realizovat školení pro interní i externí účely.

Váš profil

  • VŠ s ekonomickým zaměřením,
  • min. čtyřletá zkušenost se zpracováním a vedením účetnictví, ideálně v poradenské firmě,
  • velmi dobrá znalost související účetní a daňové legislativy, účetních a finančních procesů,
  • zkušenost s vedením týmu,
  • znalost účetních programů (Microsoft Dynamics NAV / SAP velkou výhodou),
  • znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni,
  • velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, další jazyk(y) vítány,
  • probíhající nebo ukončená odborná certifikace (ACCA apod.) výhodou,
  • schopnost pracovat na více projektech současně, dodržovat termíny.

Co vám můžeme nabídnout

  • BALÍČEK BENEFITŮ:
    – roční bonus (13. plat),
    – stravenky v hodnotě 90 Kč,
    – 25 dnů dovolené,
    – 2 dny placeného volna navíc,
    – až 2 dny v týdnu práce z home office,
    – teplé a studené nápoje, ovoce / zelenina na pracovišti zdarma,
    – kurzy angličtiny a odborná školení,
    – cestovní pojištění,
    – poskytujeme poukaz na relaxaci, možnost masáží v pracovní době na pracovišti,
    – teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek),
    – možnost kratšího úvazku 4 – 6 h denně (v čase mezi 9-15 h),
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech v rychle se rozvíjející mezinárodní poradenské společnosti,
  • termín nástupu po vzájemné dohodě.

Máme zájem, aby vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

Pošli CV

Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

O Accace

Říkáme NE rutině a stresu: pracujeme, hrajeme si, bavíme se!

Čím vynikáme?


Informace o pozici:

Lokalita: Brno, Ostrava

Pracovní úvazek: Plný

Zkušenosti:  Zkušení odborníci

Náš HR tým rád zodpoví vaše případné dotazy.

accace@teamio.eu

Přečtěte si více o našem programu CSR

Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

Specifikace zaměstnání

Kategorie zaměstnáníÚčetnictví a mzdy

Požádat online