Senior účetní / supervizor – Brno

Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví? Chcete se podělit o své zkušenosti a rozšířit si obzory v úspěšné mezinárodní společnosti? Máte zkušenosti s vedením menšího týmu? Možná hledáme právě Vás.

Vaše náplň práce

  • Řízení účetních projektů, vedení týmu účetních
  • Spolupráce při implementaci agendy pro nové klienty
  • Příprava reportů pro klienty
  • Účtování složitých účetních případů,
  • Příprava a kontrola přiznání k DPH
  • Příprava roční účetní závěrky, účtování uzávěrkových operací,
  • Komunikace s daňovým oddělením, asistence při auditech
  • Komunikace s klienty o účetních záležitostech
  • Sledování změn v účetní legislativě a jejich zavádění do praxe

Co nabízíme

  • Výrazný odborný i osobnostní růst
  • Získání zkušeností s prací na zajímavých projektech
  • Příjemné a moderní pracovní prostředí
  • Odpovídající platové ohodnocení
  • Příležitostně home office
  • Sick days, stravenky, jazykové kurzy, odborné kurzy, cestovní pojištění, a další benefity

Naše požadavky

  • SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením,
  • Alespoň čtyřletá zkušenost se zpracováním a vedením účetnictví, ideálně v poradenské firmě
  • Velmi dobrá znalost související účetní a daňové legislativy, účetních a finančních procesů
  • Předchozí zkušenost s vedením týmu
  • Znalost účetních programů (Microsoft Dynamics NAV /SAP) velkou výhodou
  • Znalost produktů MS Office
  • Velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, další jazyky vítány
  • Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti

Pošli CV

Jobs contact form - Brno

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram