Konzultant – transakční a finanční tým

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří mají rádi čísla a inovace? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici konzultanta/ky do transakčního a finančního týmu.

V transakčním a finančním týmu propojujeme odborníky z transakční (M&A), finanční, daňové a účetní oblasti. Klientům nabízíme komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny.

Co u nás budeš dělat?

  • V rámci M&A poradenství se budeš podílet na přípravě finančních analýz pro klienty z oblasti tzv. private equity i pro významné investiční skupiny.
  • Zpracovávat finanční prověrky pro významné klienty při nákupu / prodeji podniku („due diligence“) a spolupracovat s ostatními členy týmu připravujícími právní due diligence. Součástí těchto prací je i spolupráce s právním oddělením při closingu transakcí.
  • Budeš zapojen/a do procesu finančních restrukturalizací velkých skupin (navrhování nové struktury).
  • Dalším tvým úkolem bude příprava konsolidovaných účetních výkazů pro významné klienty.
  • V případě zájmu se můžeš podílet i na projektech oceňování společností.

V našem týmu nedělá každý všechny typy projektů. Můžeš si je však vyzkoušet, než se rozhodneš, co rád/a děláš a co ne. Konkrétní projekty jsou vždy výsledkem kombinace preferencí pracovníka a potřeb klientů.

Jak si tě ideálně představujeme?

  • Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
  • Baví tě analýzy čísel a orientuješ se ve financích a účetnictví.
  • Máš zkušenost s finančními analýzami nebo auditem (předchozí pracovní zkušenost v poradenství je výhodou).
  • Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni (minimálně B2).
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně. 
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.
  • Pečlivost a orientace na výsledek ti není cizí.
  • A hlavně máš rád výzvy.

Co ti nabízíme?

  • Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
  • Možnost kariérního růstu v dynamicky rostoucí firmě.
  • Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku; doplňkové jednorázové bonusy.
  • Bohatý balíček benefitů vč. 5 dnů volna navíc.
  • Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně.

Něco málo o nás

Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky.  Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku. 

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme! 

P.S.: Chceš-li se o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pokud tě pracovní nabídka zaujala a splňuješ požadavky na inzerovanou pozici, neváhej nám poslat svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram