Finanční účetní s přesahem do daní a financí

Zveřejněno před 2 roky

en-flag Nebaví tě stereotyp a chceš si rozšířit své znalosti nejen v účetnictví, ale i v oblasti daní a finančního řízení obecně? Máš zkušenosti s účtováním a hledáš nové výzvy?

Koho hledáme?

Do našeho týmu transakčního a finančního poradenství („TAF“) hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí realizovat své nápady a chce se učit novým věcem (rozsah zkušeností s účetnictvím není zásadní). TAF tým propojuje odborníky z finanční, daňové a účetní oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb napomáhající jim při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny včetně zajištění kompletní účetní agendy.

Co u nás budeš dělat?

  • Samostatně řídit a organizovat účetní agendu pro specifické klienty (holdingové společnosti).
  • Kompletně zpracovávat účetnictví a roční účetní závěrky, případně měsíční reporting (za spolupráce s juniorní kolegyní).
  • Samostatně komunikovat s klienty, auditory a státními institucemi.
  • Připravovat podklady pro finanční analýzy pro členy TAF týmu a účetní podklady pro přípravu právních dokumentů.
  • Připravovat / pomáhat se zpracováním konsolidovaných účetních výkazů pro klienty (dle tvého zájmu).
  • Vypomáhat s ad-hoc daňovými a finančními projekty (dle tvého zájmu).
  • Úzce spolupracovat s daňovými poradci a finančními specialisty TAF týmu a dále kolegy z právního oddělení.
  • Koordinovat a vést juniorní kolegyni.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • Máš VŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Máš zkušenosti se samostatným vedením účetnictví (praxe s vedením externího účetnictví pro klienty není podmínkou, ale je výhodou).
  • Dobře se orientuješ v české účetní legislativě a máš základní přehled o IFRS pravidlech.
  • Základní znalost daňové legislativy a finanční problematiky je výhodou (případně máš chuť se to naučit).
  • Umíš pracovat s produkty MS Office na pokročilé úrovni (zejména excel, zkušenost s MS Navision výhodou).
  • Jsi schopen / schopna komunikovat s klienty v angličtině.
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.
  • A hlavně se nebojíš řešit něco úplně nového.

Co ti nabízíme?

  • Práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
  • Příležitost k osobnímu růstu včetně možnosti kontinuálního vzdělávání v účetní, finanční i daňové oblasti (dle tvého zájmu).
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Zajímavé projekty pro významné klienty.
  • Benefity (home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, výuka AJ, čerstvé ovoce a zelenina každý den k dispozici a další).
  • Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
  • Možnost realizovat své nápady (nejsme rigidní korporace, naše prostředí si tvoříme my všichni!).

 

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)! Buď tough [TəF] a přidej se k nám!

Pošli CV

    Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

    Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

    O Accace

    Říkáme NE rutině a stresu: pracujeme, hrajeme si, bavíme se!

    Čím vynikáme?


    Informace o pozici:

    Lokalita: Praha

    Pracovní úvazek: Plný

    Zkušenosti: Zkušení odborníci

    Náš HR tým rád zodpoví vaše případné dotazy.

    accace@teamio.eu

    Přečtěte si více o našem programu CSR

      Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

      Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

      Specifikace zaměstnání

      Kategorie zaměstnáníArchiv pozic

      Požádat online