Senior daňový konzultant – DPH tým

Tato nabídka práce je k dispozici také v :
angličtině

Máš zkušenosti s DPH a chceš zajímavou práci s možností osobního rozvoje? Chceš mít možnost (ale ne povinnost) zkusit i jiné projekty než klasické DPH poradenství? Vyhovuje ti flexibilní pracovní doba a oceníš kolem sebe milé kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou? Staň se součástí našeho týmu. 

Koho hledáme?

Do daňového týmu hledáme zkušeného kolegu / kolegyni, který(á) se nebojí převzít zodpovědnost za významnou část klientské DPH agendy a je schopný(á) samostatně řešit zadané úkoly a projekty s podporou zkušenějších kolegů.

Co u nás budeš dělat?

  • Připravovat (kontrolovat) DPH přiznání ve spolupráci s daňovým juniorem.
  • Připravovat stanoviska a analýzy pro klienty v oblasti DPH.
  • Řešit složité lokální i mezinárodní daňové otázky ve spolupráci s ostatními členy daňového týmu.
  • Řídit agendu vrácení DPH z jiných členských států.
  • Samostatně řešit a řídit některé dílčí daňové projekty.
  • Řídit a kontrolovat práci daňových juniorů a konzultantů.
  • Asistovat klientům v oblasti zpracování daně z příjmu právnických osob (s možností zapojení do projektů týkajících se i jiných druhů daní).
  • Komunikovat s daňovými úřady a státními institucemi.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • VŠ / SŠ vzdělání ekonomického, případně právnického směru.
  • Velmi dobře se orientuješ v legislativě týkající se DPH.
  • Máš předchozí praxi v daňovém poradenství v min. délce 3-5 let.
  • Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni.
  • Úspěšně jsi absolvoval(a) zkoušky daňového poradce.
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.
  • A hlavně se nebojíš řešit něco úplně nového.

Co ti nabízíme?

  • Flexibilní pracovní dobu (je možné pracovat téměř odkudkoliv a kdykoliv).
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Možnost realizovat své nápady (nejsme rigidní korporace, naše pracovní prostředí si tvoříme společně).
  • Mobil s neomezeným tarifem.
  • Vzdělávání, kurzy angličtiny, soft-skills školení.
  • Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy.
  • 5 týdnů dovolené.
  • Další benefity (stravenky v hodnotě 120 Kč, zdravé a bohaté občerstvení v kanceláři, Multisport karta a další).

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!

Pošli nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce, reagujeme do pár dní.

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram