Payroll Integration Specialist

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? V současné době hledáme do naší společnosti kolegu/kolegyni na pozici PAYROLL INTEGRATION SPECIALIST.

Klíčovými charakteristikami kandidáta jsou pro nás logické myšlení, smysl pro inovace a schopnost efektivně a účinně používat digitální nástroje, aplikace a technologie. Zkušenosti samozřejmě přivítáme a při práci na projektech je rádi zohledníme.

Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj (nebo pracuješ z home office), budeš:

  • spolupracovat na projektech automatizace a digitalizace HR procesů,
  • podílet se na dodání integrací mzdového a HR systémů pro naše klienty, zastřešovat projekty menšího rozsahu,
  • validovat a porovnávat integrační data,
  • podílet se na byznys analýze a přípravě detailního zadání integrační vazby, spolupracovat na přípravě dokumentace,
  • analyzovat metodiky a postupy prací při zajištění procesů poskytování mzdových a HR služeb pro naše klienty,
  • spolupracovat s IT týmy na otestování řešení,
  • spolupracovat se mzdovým týmem při testování dat a pomáhat s nastavením drobnějších automatizací nebo importních souborů do mzdového systému,
  • mít na starosti reporting.

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště.

Tak pojď do toho s námi!

Jak si tě představujeme:

  • máš zkušenost z obdobné pozice nebo obecně s datovou analýzou v oblasti HR a mezd,
  • umíš pracovat s MS Office (budeš používat zejména Excel – měl/a bys mít ovládnuté funkce a makra),
  • dobře se orientuješ v softwarech (výhoda bude znalost programů KS System a Helios),
  • velkou výhodou bude, pokud máš zkušenost s výpočtem mezd, přípravou podkladů pro mzdy nebo ses pohyboval/a v oblasti výpočtu mezd (mzdové předpisy a Zákoník práce ti nejsou cizí),
  • tvoje znalost anglického jazyka je na vyšší úrovni (angličtinu při práci hodně využiješ, bude potřeba umět komunikovat technická data),
  • máš analytické schopnosti,
  • umíš si stanovit priority a jsi schopný/á si svoje projekty dobře načasovat,
  • jsi schopný/á pracovat samostatně i v týmu, nechybí ti proaktivní přístup.

Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu (13. plat),
  • peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
  • Flexi pass poukázky v hodnotě 150 Kč/ měsíčně nebo příspěvek na MultiSport kartu ve výši 150 Kč/ měsíčně,
  • 40 hodin / 5 dnů dovolené navíc,
  • online přednášky na téma duševního zdraví zdarma,
  • služba uLékaře.cz,
  • 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
  • teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • teambuildingové aktivity,
  • možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi).

Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned. Jedná se o práci na plný pracovní úvazek.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Gabča, Denča, Tomáš … a dalších již téměř 200 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Pošli CV

Jobs contact form - Czech Republic (general)

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram