Payroll Accountant

Pracovní úvazek: Plný
Kancelář:
Česká republika, Praha
Nástup: Dle dohody
Jazyk(y): Čeština - rodilý mluvčí, Angličtina - B2

Do našeho mzdového týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á má zkušenosti s mzdovou agendou. Níže se dočteš, jak to u nás chodí, co bys přibližně měl/a na starost, jaké máme benefity a další informace. Rádi se s tebou sejdeme na kávu/čaj a povíme ti o nás více.

Proč si vybrat právě nás?

  • Rozmanité projekty a zkušenosti: Zapojíš se do pestré škály projektů a získáš cenné zkušenosti v oblasti mzdového účetnictví.
  • Odborný růst a vzdělávání: Podporujeme kontinuální učení a rozvoj. Našim zaměstnancům nabízíme možnost dalšího odborného vzdělávání a rozvoje dovedností.
  • Podpora od týmu: Naše týmová atmosféra ti poskytne podporu od začátku do konce. Inspirující kolegové ti rádi ukážou cestu k profesnímu růstu.

Co tě u nás čeká:

  • Poskytování podpory týmu mzdových účetních.
  • Zpracování docházek zaměstnanců klientů.
  • Zadávání osobních dat do mzdového účetního programu.
  • Archivace a skartace klientských dokumentů.
  • Příprava platebních příkazů klientů.
  • Asistence při přípravě povinných zpráv a výkazů.
  • Péče o agendu klientů a další administrativní úkoly.

Jak si tě představujeme

  • Minimálně SŠ vzdělání s maturitou.
  • Povědomí o mzdové problematice – praxe v oboru min. 1 rok.
  • Zkušenosti s výpočtem mezd.
  • Znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni (min. A2).
  • Dobré organizační a komunikační dovednosti.
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu.

Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:

  • Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu (13. plat).
  • Peněžitý příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/ den.
  • Flexi pass poukázky v hodnotě 400 Kč/ měsíčně nebo příspěvek na MultiSport kartu.
  • 40 hodin / 5 dnů dovolené navíc.
  • Online přednášky na téma duševního zdraví zdarma.
  • služba uLékaře.cz.
  • 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici.
  • Teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma.
  • Kurzy angličtiny a odborná školení.
  • Teambuildingové aktivity.
  • Možnost zapojení do dobrovolnických projektů.
  • Příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.
  • Přátelské pracovní prostředí, kde si všichni tykáme, a tým super lidí.

Jedná se o práci na plný úvazek a nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Chceš se přidat do týmu Accace? Neváhej a pošli nám svůj životopis!

Pošli CV

Jobs contact form - Czech Republic (general)

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram