Office & Product Manager

Zveřejněno před 2 roky

en-flag Jsi komunikativní a máš smysl pro pořádek a organizaci? Není cizí starat se o nové produkty, které u nás budeš nejenom uvádět v život, ale zároveň jim i nastavovat tu správnou cestu? V tom případě určitě pokračuj ve čtení dále.

Co u nás budeš dělat?

Office management

  • Starat se o bezproblémový chod recepce a celé pobočky.
  • Řídit a vést administrativní tým, budeš mít zodpovědnost za jejich výsledky.
  • Samostatně jednat s dodavateli služeb.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou.
  • Schvalovat faktury, řešit každodenní ad-hoc úkoly.
  • Budeš mít zodpovědnost za správné dodržování procesů v rámci ISO.
  • Spolupracovat s interními auditory.
  • A celkově se starat o příjemné prostředí našich zaměstnanců.

Product management

  • Vymýšlet a realizovat naše nové produkty.
  • Převádět obchodní strategii do produktové strategie.
  • Vést marketingovou strategii, plánování a optimalizaci produktu.
  • Zastřešovat plán produktu.
  • Určovat a poté naplnit dlouhodobou produktovou strategii.
  • Plánovat a realizovat uvedení produktu na trh.
  • Řídit ziskovost produktu a obchodní úspěch.
  • Poskytnout zúčastněným stranám přehled o produktu a trhu.
  • Zastřešit statistiky o klíčových prvcích produktu, testování, sbírání zpětné vazby, datové analýzy a vyhodnocování výkonnostních metrik.
  • Spravovat všechny aspekty produktů v jeho life cyklu, včetně zpětné vazby od zákazníků, požadavků a problémů.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Min. 3 roky praxe na podobné pozici.
  • Znalost Aj alespoň na pokročilé úrovni.
  • Znalost MS Office na pokročilé úrovni.
  • Základní znalost obchodní korespondence.
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti.
  • Aktivní přístup k práci a zodpovědnost.
  • Schopnost analytického a logického uvažování.

Co ti nabízíme?

  • Práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
  • Příležitost k osobnímu růstu a systém vzdělávání.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Benefity (home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, výuka AJ, zdravé občerstvení (bio i vegan), terapeutické sezení na Terap.io, Multisport a další).
  • Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
  • Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
  • Možnost realizovat své nápady.

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!

O Accace

Říkáme NE rutině a stresu: pracujeme, hrajeme si, bavíme se!

Čím vynikáme?

Informace o pozici:

Lokalita: Praha

Pracovní úvazek: Plný

Zkušenosti: Zkušení odborníci

Náš HR tým rád zodpoví vaše případné dotazy: accace@teamio.eu

Pošli CV

    Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

    Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

    Specifikace zaměstnání

    Kategorie zaměstnáníArchiv pozic

    Požádat online