Office & Product Manager

Tato nabídka práce je k dispozici také v :
angličtině

Jsi komunikativní a máš smysl pro pořádek a organizaci? Není cizí starat se o nové produkty, které u nás budeš nejenom uvádět v život, ale zároveň jim i nastavovat tu správnou cestu? V tom případě určitě pokračuj ve čtení dále.

Co u nás budeš dělat?

Office management

  • Starat se o bezproblémový chod recepce a celé pobočky.
  • Řídit a vést administrativní tým, budeš mít zodpovědnost za jejich výsledky.
  • Samostatně jednat s dodavateli služeb.
  • Spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou.
  • Schvalovat faktury, řešit každodenní ad-hoc úkoly.
  • Budeš mít zodpovědnost za správné dodržování procesů v rámci ISO.
  • Spolupracovat s interními auditory.
  • A celkově se starat o příjemné prostředí našich zaměstnanců.

Product management

  • Vymýšlet a realizovat naše nové produkty.
  • Převádět obchodní strategii do produktové strategie.
  • Vést marketingovou strategii, plánování a optimalizaci produktu.
  • Zastřešovat plán produktu.
  • Určovat a poté naplnit dlouhodobou produktovou strategii.
  • Plánovat a realizovat uvedení produktu na trh.
  • Řídit ziskovost produktu a obchodní úspěch.
  • Poskytnout zúčastněným stranám přehled o produktu a trhu.
  • Zastřešit statistiky o klíčových prvcích produktu, testování, sbírání zpětné vazby, datové analýzy a vyhodnocování výkonnostních metrik.
  • Spravovat všechny aspekty produktů v jeho life cyklu, včetně zpětné vazby od zákazníků, požadavků a problémů.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
  • Min. 3 roky praxe na podobné pozici.
  • Znalost Aj alespoň na pokročilé úrovni.
  • Znalost MS Office na pokročilé úrovni.
  • Základní znalost obchodní korespondence.
  • Výborné organizační a komunikační dovednosti.
  • Aktivní přístup k práci a zodpovědnost.
  • Schopnost analytického a logického uvažování.

Co ti nabízíme?

  • Práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
  • Příležitost k osobnímu růstu a systém vzdělávání.
  • Zajímavé platové ohodnocení.
  • Benefity (home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, výuka AJ, zdravé občerstvení (bio i vegan), terapeutické sezení na Terap.io, Multisport a další).
  • Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
  • Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
  • Možnost realizovat své nápady.

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram