Zdravíme tě z našeho mzdového oddělení a jsme rádi, že ses prokliknul/a na tento inzerát.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude administrativní podporou mzdové účetní v Brně nebo Praze. Práce je vhodná pro absolventy bez praxe nebo s krátkou praxí v administrativě.
Níže se dočteš, jak to u nás chodí, co bys přibližně měl/a na starost, jaké máme benefity a další informace. Rádi se s tebou sejdeme na kávu/čaj a povíme ti o nás více.
Tvůj pracovní den by mohl vypadat následovně:
- píšeš na PC různou korespondenci s klienty, úřady, vyplníš výkazy,
- zpracuješ docházku zaměstnanců klientů, zadáš data do mzdového programu, vytiskneš výplatní pásky,
- připravíš platební příkazy klientů,
- archivuješ dokumenty a data,
- vyplníš data v portálu zdravotní pojišťovny, pošleš e-maily nebo tištěnou poštu,
- připravíš a budeš spravovat mzdové reporty a statistiky,
- pokud by tě práce bavila a chceš se hodně učit, můžeš se časem vypracovat na pozici mzdové účetní,
- u nás se nikdy nebudeš nudit, práce je různorodá, každý den je aktuální jiná agenda.
Na úvod tě u nás čeká zaškolení na agendu i program a kolegové tě budou i následně odborně podporovat.
Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. A třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“
Tak pojď do toho s námi!
Pro dobré zvládnutí práce by bylo by fajn, kdyby:
- jsi měl/a vzdělání s ekonomickým zaměřením, ideálně s krátkou praxí,
- jsi měl/a základní teoretický přehled o mzdové problematice, metodiky výpočtů,
- prakticky ovládal/a MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
- jsi komunikoval/a v AJ, protože MS Office máme v angličtině,
- jsi byl schopný/á pracovat samostatně i v týmu, měl/a proaktivní přístup,
- jsi dokázal/a pracovat na více projektech současně, jsi byl/a zodpovědný/á a dodržoval/a termíny.
Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!
- balíček benefitů:
– roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu (13. plat),
– peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
– Flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
– 40 hodin / 5 dnů dovolené navíc,
– 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
– teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
– kurzy angličtiny a odborná školení,
– teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
– možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi), - příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu,
- termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!
V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.
Jana, Denča, Jarka, Kristýna, Gabča, Tomáš, Eliška … a dalších již téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!