Junior konzultant – transakční a finanční tým

Jsi připraven se chopit nové výzvy v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří jsou zapálení do čísel a inovací? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme nového parťáka do TAFU.

Co to vůbec je?  Transakční a finanční tým (TAF) propojuje odborníky z finanční, daňové a účetní oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy nebo skupiny.

Co u nás budeš dělat?

  • Podílet se na přípravě finančních analýz a prezentací pro významné klienty z oblasti tzv. private equity i pro významné skupiny podniků.
  • Zpracovávat finanční a daňové prověrky při nákupu / prodeji podniku („due diligence“) a spolupracovat s ostatními členy týmu připravujícími právní due diligence.
  • Podílet se na valuačních projektech a přípravě studií v oblasti převodních cen.
  • Pomáhat při sestavování konsolidovaných účetních výkazů dle ČÚS i IFRS.
  • Podílet se na daňových analýzách a kalkulacích daně z příjmů ve spolupráci s daňovými poradci našeho týmu.

Půjdeš do toho s námi?  Jak si tě představujeme?

  • U nové/ho kolegyně/kolegy je pro nás opravdu důležitý smysl pro čísla a inovaci, přátelský přístup, ochota pomoci kolegům a schopnost pracovat na více různých projektech najednou. Zkušenosti samozřejmě přivítáme a při práci na projektech je rádi zohledníme.
  • Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně), nebo studuješ poslední ročníky.
  • Baví tě analýzy čísel a orientuješ se ve financích / účetnictví / daních (nebo jsi připraven/a se to naučit).
  • Zkušenost s finančními analýzami, auditem nebo daněmi je výhodou (nikoliv podmínkou – konkrétní nabídka bude odpovídat tvému profilu).
  • Jsi pečlivý/á a máš silný smysl pro detail.
  • Angličtina pro tebe není problém.
  • Dokážeš pracovat na více různých projektech najednou.
  • Jsi přátelský/á a nemáš problém kolegům pomoci.

Co ti nabízíme?

  • Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
  • 5 dní volna navíc.
  • Roční bonus a bonusy za doporučení.
  • Dotovaná Multisport karta.
  • Online terapeutická sezení zdarma.
  • Příspěvek na stravování.
  • Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně.

A další…

Pracujeme v open space, každý má ale dost svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce, zeleninu a plnou spíž dobrot každý den. Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác a náš výhled z 11. patra není k zahození. Promyšlený onboarding je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná i softskill školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Čeká tě u nás několik firemních akcí během celého roku.

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!

Petr, Standa, Kamil, Zuzka… a další kolegové se na tebe těší. Tak neváhej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na tebe!

P.S.: Pokud chceš o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram