Junior Financial Analyst – možnost zkráceného úvazku

Tato nabídka práce je k dispozici také v :
angličtině

Chceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě?

Aktuálně hledáme kolegyni/kolegu na pozici Junior Financial Analyst, jedná se o administrativně-technickou pozici s účetním backgroundem.

Pozice je vhodná zejména pro čerstvé absolventy se zájmem o odborný růst, nebo pro studenty posledních ročníků vysoké školy (možnost pracovat na zkrácený úvazek, minimum je 25 hodin/ týdně). Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj, budeš mít v rámci své náplně práce na starosti zejména tyto tři… 

… oblasti a následující činnosti:

Práce s importy

  • kontrola a import externích vstupů a datasetů do účetního SW,
  • automatizované procesování a účtování v rámci celé obchodní sítě,
  • komunikace případných nesrovnalostí

 Reporting

  • generování různých týdenních, měsíčních a kvartálních reportů,
  • kontrola reportů, tvorba a kontrola podkladů, formátování reportů do uživatelských verzí,
  • ukládání reportů do úložiště klientů/ zasílání reportů na klienty mailem.

Příprava účetních dokladů

  • příprava průběžných podkladů do účetnictví a podkladů pro měsíční/ roční závěrku,
  • třídění příchozích e-mailů dle středisek na jednotlivé klienty a vyhodnocení potřeby účtování na základě doručené komunikace, účtování, archivace.

Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“

Tak pojď do toho s námi!

Jak si tě představujeme?

  • máš vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/ případně středoškolské ekonomické vzdělání s alespoň krátkou praxí,
  • výhodou je praxe při studiu s prací v účetních programech,
  • ovládáš MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
  • máš alespoň pasivní znalost základů AJ, protože MS Office máme v angličtině,
  • umíš pracovat samostatně i v týmu, rád/a jsi aktivní,
  • baví tě pracovat na více projektech současně a jsi zodpovědná/ý v dodržování termínů.

Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.

Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
  • částečně pružná pracovní doba (9 – 15h. fix),
  • peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
  • flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
  • 40 hodin/ 5 dnů dovolené navíc,
  • 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
  • teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
  • možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany
    a děti v nouzi),
  • mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“,
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu,
  • dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra a v létě je zde fajn klimatizováno.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Gabča, Mário, Denča, Tomáš, Eliška … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.

Pošli CV

Jobs contact form - Brno

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram