Komunikuješ rád/a s lidmi, máš rád/a o všem přehled a chceš být nápomocný/á týmu mzdových účetních? Organizace práce ti nedělá žádný problém, máš rád/a výzvy a k tomu všemu tě zajímá oblast personalistiky?ledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Do našeho týmu hledáme aktuálně kolegyni nebo kolegu na pozici HR & Office Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu pro náš interní pražský tým a současně zajišťovat podporu v oblasti péče o pražskou kancelář.
Co u nás budeš dělat?
Za Office:
- zpracovávat příchozí a odchozí poštu, třídit příchozí doklady,
- pečovat o kancelářské prostory a kuchyňku,
- postarat se t o návštěvy, připravit zasedací místnosti,
- vyřizovat objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod. v našem interním systému,
- různé drobné kancelářské práce,
- poskytovat podporu týmu mzdových účetních (např. skenování, kopírování, archivace),
- komunikovat s týmem, dodavateli, správou budovy,
- organizovat firemní akce.
Za HR:
- tvořit pracovněprávní dokumenty související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců, včetně správy osobních složek zaměstnanců,
- zodpovídat za nábor nových zaměstnanců – komunikace s uchazeči, organizace pohovorů,
- organizovat nástupy nováčků od prvotní komunikace, přes koordinaci aktivit nástupního dne, až po podpis dokumentů,
- zajišťovat administraci kroků souvisejících s výstupem zaměstnance,
- připravovat podklady pro mzdy a úzce spolupracovat se mzdovou účetní,
- pracovat s docházkovým systémem,
- komunikovat se zaměstnanci, řešit jejich požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení…).
Pojď do toho s námi!
Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.
Jak si tě představujeme?
- Máš alespoň menší zkušenost v HR (základní povědomí o zákoníku práce je vítáno) nebo alespoň krátkou praxi v administrativě.
- Pracuješ s PC, ovládáš MS Office a baví tě administrativa.
- Nechybí ti komunikativní znalost angličtiny.
- Jsi schopná/ý pracovat samostatně a spolehlivě, ale v případě potřeby se nebojíš zeptat.
- Jsi organizovaná/ý a baví tě dotahovat projekty, až do konce.
- Občas bude práce hodně, očekáváme, že se z toho nebudeš hroutit a budeš si umět stanovit priority tak, aby byly všechny úkoly splněny v náležité kvalitě a včas. Každá nová zkušenost tě posune dál!
Co za to získáš:
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
- příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
- Flexi pass poukázky v hodnotě 150 Kč/ měsíc nebo MultiSport kartu,
- 5 dnů dovolené navíc,
- 2 dny Sick Days,
- benefit uLékaře.cz a online přednášky na téma duševního zdraví,
- občerstvení na pracovišti,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- firemní akce a teambuildingy,
- služební notebook, telefon,
- příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.
Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.
Jana, Jarka, Lenka… a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!