HR & Office Assistant

Komunikuješ rád/a s lidmi, máš rád/a o všem přehled a chceš být nápomocný/á týmu mzdových účetních? Organizace práce ti nedělá žádný problém, máš rád/a výzvy a k tomu všemu tě zajímá oblast personalistiky? Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Do našeho týmu hledáme aktuálně kolegyni nebo kolegu na pozici HR & Office Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu pro náš interní pražský tým a současně zajišťovat podporu v oblasti péče o pražskou kancelář.

Co u nás budeš dělat?

Za Office:

  • zpracovávat příchozí a odchozí poštu, třídit příchozí doklady,
  • pečovat o kancelářské prostory a kuchyňku,
  • postarat se t o návštěvy, připravit zasedací místnosti,
  • vyřizovat objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod. v našem interním systému,
  • různé drobné kancelářské práce,
  • poskytovat podporu týmu mzdových účetních (např. skenování, kopírování, archivace),
  • komunikovat s týmem, dodavateli, správou budovy,
  • organizovat firemní akce.

Za HR:

  • tvořit pracovněprávní dokumenty související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců, včetně správy osobních složek zaměstnanců,
  • zodpovídat za nábor nových zaměstnanců – komunikace s uchazeči, organizace pohovorů,
  • organizovat nástupy nováčků od prvotní komunikace, přes koordinaci aktivit nástupního dne, až po podpis dokumentů,
  • zajišťovat administraci kroků souvisejících s výstupem zaměstnance,
  • připravovat podklady pro mzdy a úzce spolupracovat se mzdovou účetní,
  • pracovat s docházkovým systémem,
  • komunikovat se zaměstnanci, řešit jejich požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení…).

Pojď do toho s námi!

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Jak si tě představujeme?

  • Máš alespoň menší zkušenost v HR (základní povědomí o zákoníku práce je vítáno) nebo alespoň krátkou praxi v administrativě.
  • Pracuješ s PC, ovládáš MS Office a baví tě administrativa.
  • Nechybí ti komunikativní znalost angličtiny.
  • Jsi schopná/ý pracovat samostatně a spolehlivě, ale v případě potřeby se nebojíš zeptat.
  • Jsi organizovaná/ý a baví tě dotahovat projekty, až do konce.
  • Občas bude práce hodně, očekáváme, že se z toho nebudeš hroutit a budeš si umět stanovit priority tak, aby byly všechny úkoly splněny v náležité kvalitě a včas. Každá nová zkušenost tě posune dál!

Co za to získáš:

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
  • příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/ den,
  • Flexi pass poukázky v hodnotě 400 Kč/ měsíc nebo MultiSport kartu,
  • 5 dnů dovolené navíc,
  • 2 dny Sick Days,
  • benefit uLékaře.cz a online přednášky na téma duševního zdraví,
  • občerstvení na pracovišti,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • služební notebook, telefon,
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Jarka, Lenka… a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram