HR & Office Assistant

Plný
Praha
Zveřejněno před 1 měsíc

Komunikuješ rád/a s lidmi, máš rád/a o všem přehled a chceš být nápomocný/á týmu mzdových účetních? Organizace práce ti nedělá žádný problém, máš rád/a výzvy a k tomu všemu tě zajímá oblast personalistiky?ledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Do našeho týmu hledáme aktuálně kolegyni nebo kolegu na pozici HR & Office Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu pro náš interní pražský tým a současně zajišťovat podporu v oblasti péče o pražskou kancelář.

Co u nás budeš dělat?

Za Office:

  • zpracovávat příchozí a odchozí poštu, třídit příchozí doklady,
  • pečovat o kancelářské prostory a kuchyňku,
  • postarat se t o návštěvy, připravit zasedací místnosti,
  • vyřizovat objednávky kancelářských potřeb, občerstvení apod. v našem interním systému,
  • různé drobné kancelářské práce,
  • poskytovat podporu týmu mzdových účetních (např. skenování, kopírování, archivace),
  • komunikovat s týmem, dodavateli, správou budovy,
  • organizovat firemní akce.

Za HR:

  • tvořit pracovněprávní dokumenty související s nástupy, změnami a výstupy zaměstnanců, včetně správy osobních složek zaměstnanců,
  • zodpovídat za nábor nových zaměstnanců – komunikace s uchazeči, organizace pohovorů,
  • organizovat nástupy nováčků od prvotní komunikace, přes koordinaci aktivit nástupního dne, až po podpis dokumentů,
  • zajišťovat administraci kroků souvisejících s výstupem zaměstnance,
  • připravovat podklady pro mzdy a úzce spolupracovat se mzdovou účetní,
  • pracovat s docházkovým systémem,
  • komunikovat se zaměstnanci, řešit jejich požadavky (vydávání různých potvrzení, prohlášení…).

Pojď do toho s námi!

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Jak si tě představujeme?

  • Máš alespoň menší zkušenost v HR (základní povědomí o zákoníku práce je vítáno) nebo alespoň krátkou praxi v administrativě.
  • Pracuješ s PC, ovládáš MS Office a baví tě administrativa.
  • Nechybí ti komunikativní znalost angličtiny.
  • Jsi schopná/ý pracovat samostatně a spolehlivě, ale v případě potřeby se nebojíš zeptat.
  • Jsi organizovaná/ý a baví tě dotahovat projekty, až do konce.
  • Občas bude práce hodně, očekáváme, že se z toho nebudeš hroutit a budeš si umět stanovit priority tak, aby byly všechny úkoly splněny v náležité kvalitě a včas. Každá nová zkušenost tě posune dál!

Co za to získáš:

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy,
  • příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
  • Flexi pass poukázky v hodnotě 150 Kč/ měsíc nebo MultiSport kartu,
  • 5 dnů dovolené navíc,
  • 2 dny Sick Days,
  • benefit uLékaře.cz a online přednášky na téma duševního zdraví,
  • občerstvení na pracovišti,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • firemní akce a teambuildingy,
  • služební notebook, telefon,
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Jarka, Lenka… a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

O Accace

Říkáme NE rutině a stresu: pracujeme, hrajeme si, bavíme se!

Čím vynikáme?

Informace o pozici:

Lokalita: Praha

Pracovní úvazek: Plný

Náš HR tým rád zodpoví vaše případné dotazy: accace@teamio.eu

Pošli CV

    Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

    Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

    Specifikace zaměstnání

    Kategorie zaměstnáníAdministrativa

    Požádat online