Zajímá tě mzdové účetnictví a personalistika? Nabízíme ti práci, kde se rozhodně nebudeš nudit!
Pro práci na nových projektech aktuálně hledáme kolegyni/kolegu na pozici HR ADMINISTRÁTOR. Pozice je vhodná zejména pro čerstvé absolventy se zájmem o další odborný růst.
Co u nás budeš dělat?
- poskytovat administrativní podporu mzdové účetní,
- připravovat podklady ke mzdám, zpracovávat docházku zaměstnanců klienta,
- připravovat a podepisovat se zaměstnanci pracovní smlouvy, dodatky,
- provádět rekonciliaci dat, zpracovávat reporty,
- komunikovat se zaměstnanci, manažery, mzdovou účetní,
- archivovat dokumenty,
- získávat nové zkušenosti, zajímat se o novinky v oblasti HR a mzdového účetnictví.
Tvůj ideální profil
- vysokoškolské či vyšší odborné vzdělání s humanitním nebo ekonomickým zaměřením / případně středoškolské humanitní nebo ekonomické vzdělání s alespoň 2letou praxí,
- základní teoretický přehled o mzdové problematice,
- znalost produktů MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
- aktivní znalost angličtiny,
- schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup,
- schopnost pracovat na více projektech současně, zodpovědnost – dodržování termínů.
Co ti můžeme nabídnout
- vstupní zaškolení do agendy a účetního programu,
- balíček benefitů:
– roční bonus (13. plat),
– stravenky v hodnotě 90 Kč,
– 25 dnů dovolené,
– 2 dny placeného volna navíc,
– cestovní pojištění,
– teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek), - příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do ní rád/a!