HR Admin Assistant

Praha
Zveřejněno před 10 měsíců

en-flag  Chceš rozjet svou kariéru nebo hledáš novou výzvu?

Těšíme se na tebe na pozici HR Admin Assistant. Pozice je vhodná pro uchazeče se zájmem o další odborný růst.

Tvými úkoly bude:

  • poskytovat HR podporu významnému klientovi a jeho zaměstnancům (u nich na pobočce i u nás v kanceláři),
  • předsmluvní komunikace s vybranými kandidáty, organizace nástupního dne s nováčky,
  • poskytovat podporu týmu našich mzdových účetních,
  • zpracovávat docházky zaměstnanců,
  • spravovat osobní složky zaměstnanců,
  • připravovat HR dokumentaci, reporty a statistiky, BOZP, lékařské prohlídky a další školení dle požadavku klienta,
  • pečovat o agendu – ukládání a archivace dokumentů dle legislativních požadavků a interních pravidel společnosti,
  • vést emailovou korespondenci, vyřizovat telefonické dotazy apod.,
  • získávat nové znalosti a zkušenosti pro kariérní růst v oblasti HR.

Jak si tě představujeme?

  • SŠ vzdělání s maturitou nebo VOŠ,
  • alespoň základní přehled o personální a mzdové problematice,
  • ideálně roční praxe v administrativě nebo na HR či mzdovém oddělení,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
  • velmi dobrá znalost práce s produkty MS Office (zejména Excel – budeš hodně pracovat s čísly),
  • dobré komunikační schopnosti a organizace práce, pečlivost,
  • schopnost řešit problémy s chladnou hlavou a rozhodnost v případě krizové situace.

Zaujalo tě to? Práce u nás není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“

Tak pojď do toho s námi!

Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
  • peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
  • flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
  • 40 hodin/ 5 dnů dovolené navíc,
  • 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
  • možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
  • mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“,
  • příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Petr, Tinka, Jarča, Iva … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Pošli CV

    Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

    Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

    O Accace

    Říkáme NE rutině a stresu: pracujeme, hrajeme si, bavíme se!

    Čím vynikáme?


    Informace o pozici:

    Lokalita: Praha

    Pracovní úvazek: Plný

    Zkušenosti:  Zkušení odborníci

    Náš HR tým rád zodpoví vaše případné dotazy.

    accace@teamio.eu

    Přečtěte si více o našem programu CSR

      Uděluji Accace souhlas se zpracováním mých osobních údajů

      Zásady ochrany osobních údajů | Prohlášení ke GDPR

      Požádat online