Upozornění na podvodné pracovní nabídky >> Společnost Accace nenabírá nové zaměstnance přes Telegram, WhatsApp, ani jiné podobné kanály. Všechny nabídky práce najdete výhradně na oficiálních platformách (webové stránky Accace, Jobs, Juristic, profily Accace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook, Instagram).

HR Admin Assistant

Tato nabídka práce je k dispozici také v :
angličtině

Chceš rozjet svou kariéru nebo hledáš novou výzvu?

Těšíme se na tebe na pozici HR Admin Assistant. Pozice je vhodná pro uchazeče se zájmem o další odborný růst.

Tvými úkoly bude:

  • poskytovat HR podporu významnému klientovi a jeho zaměstnancům (u nich na pobočce i u nás v kanceláři),
  • předsmluvní komunikace s vybranými kandidáty, organizace nástupního dne s nováčky,
  • poskytovat podporu týmu našich mzdových účetních,
  • zpracovávat docházky zaměstnanců,
  • spravovat osobní složky zaměstnanců,
  • připravovat HR dokumentaci, reporty a statistiky, BOZP, lékařské prohlídky a další školení dle požadavku klienta,
  • pečovat o agendu – ukládání a archivace dokumentů dle legislativních požadavků a interních pravidel společnosti,
  • vést emailovou korespondenci, vyřizovat telefonické dotazy apod.,
  • získávat nové znalosti a zkušenosti pro kariérní růst v oblasti HR.

Jak si tě představujeme?

  • SŠ vzdělání s maturitou nebo VOŠ,
  • alespoň základní přehled o personální a mzdové problematice,
  • ideálně roční praxe v administrativě nebo na HR či mzdovém oddělení,
  • znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
  • velmi dobrá znalost práce s produkty MS Office (zejména Excel – budeš hodně pracovat s čísly),
  • dobré komunikační schopnosti a organizace práce, pečlivost,
  • schopnost řešit problémy s chladnou hlavou a rozhodnost v případě krizové situace.

Zaujalo tě to? Práce u nás není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“

Tak pojď do toho s námi!

Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!

  • roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
  • příspěvek na stravování ve výši 100 Kč/ den,
  • flexi pass poukázky v hodnotě 600 Kč/ měsíc nebo příspěvek na MultiSport kartu/ nebo příspěvěk na penzijní připojištění,
  • 5 dnů dovolené navíc,
  • 2 dny sick days,
  • kurzy angličtiny a odborná školení,
  • teambuildingové aktivity, např. letní, vánoční večírek,
  • online přednášky na téma duševního zdraví zdarma,
  • možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
  • mimořádnou odměnu, pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Petr, Tinka, Jarča, Iva … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a podporujeme se navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

Accace Outsourcing s.r.o. zaměstnává více než 170 profesionálů z oblasti účetnictví, mezd a HR ve třech pobočkách v Brně, Ostravě a Praze. Je součástí mezinárodní skupiny Accace, jejíchž více než 800 odborníků poskytuje komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram