Senior finanční účetní do transakčního týmu

Pracovní úvazek: Částečný/Plný
Kancelář:
Česká republika, Praha
Nástup: Dle dohody
Zkušenosti: Zkušení odborníci
Jazyk(y): Český / slovenský - rodilý mluvčí, anglický - A1

Máš zkušenosti s účtováním a chceš zajímavou práci s možností osobního rozvoje? Chceš mít možnost (ale ne povinnost) zkusit i jiné projekty než klasické účtování? Oceníš milé kolegy kolem sebe, kteří ti vždy rádi pomůžou? Staň se součástí našeho týmu!

Pozice je vhodná právě pro tebe, pokud:

  • Oceníš možnost flexibilního fungování (je zcela na tobě, jak často budeš využívat naše kanceláře a jak si svou práci rozvrhneš), případně také možnost zkráceného úvazku, a to až na 50 %.
  • Chceš zpracovávat kompletní účetnictví pro specifické klienty (holdingové a realitní společnosti).
  • Baví tě připravovat roční účetní závěrky, případně měsíční reporting.
  • Nebojíš se samostatně komunikovat s klienty, auditory a státními institucemi.
  • Oceníš podporu členů daňového týmu při posuzování specifických transakcí.

Jak si nového kolegu/kolegyni představujeme?

  • Máš SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru.
  • Máš minimálně tříletou pracovní zkušenost s vedením účetní agendy.
  • Orientuješ se v účetní legislativě.
  • Znáš MS Office na pokročilé úrovni (zkušenost s MS Navision výhodou).
  • Mluvíš a píšeš anglicky alespoň na úrovni A1.
  • Preferuješ zajímavou práci před rutinou.
  • Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
  • Jsi přátelský(á) a komunikativní.

Na co se u nás můžeš těšit?

  • Možnost práce na home office s docházením do kanceláře 2-3x měsíčně.
  • Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
  • Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku.
  • 5 dní dovolené navíc.
  • Příspěvek na Multisport.
  • Příspěvek na stravné.
  • Příspěvek na jazykové kurzy i na odborná a soft-skills školení dle tvého zájmu.
  • Flexibilní pracovní doba.
  • Zdravé svačinky na pracovišti.
  • Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si vytváříme všichni.
  • Můžeš se zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace nebo do projektů ovlivňujících fungování naší společnosti – nové nápady vítáme!

Pokud do toho s námi půjdeš, máš šanci prosadit se a profesně i osobně růst.

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram