Finanční účetní do transakčního týmu

Máš zkušenosti s účtováním a chceš zajímavou práci s možností osobního rozvoje? Chceš mít možnost (ale ne povinnost) zkusit i jiné projekty než klasické účtování? Oceníš milé kolegy kolem sebe, kteří ti vždy rádi pomůžou? Staň se součástí našeho TAF týmu.

Koho hledáme?

Do našeho týmu transakčního a finančního poradenství („TAF“) hledáme kolegu/kolegyni, který(á) se nebojí převzít zodpovědnost za významnou část klientské účetní agendy. Budeš řídit účetní agendu pro specifické klienty (holdingové společnosti) a zpracovávat účetnictví a roční účetní závěrky, případně měsíční reporting. Taktéž budeš komunikovat s klienty, auditory, státními institucemi a samozřejmě s kolegy v týmu.

Jaký je tvůj ideální profil?

  • SŠ / VŠ vzdělání ekonomického směru,
  • min. tříletá pracovní zkušenost s vedením účetní agendy,
  • orientace v účetní legislativě,
  • znalost MS Office na pokročilé úrovni (zkušenost s MS Navision výhodou),
  • alespoň částečná znalost anglického jazyka,
  • preference zajímavé práce před rutinou.

Co ti nabízíme?

  • flexibilní pracovní dobu (je možné pracovat odkudkoliv a kdykoliv),
  • mobil s neomezeným tarifem,
  • vzdělávání, kurzy angličtiny, soft-skills školení,
  • roční bonus,
  • dovolenou navíc,
  • další benefity (stravenky v hodnotě 120 Kč, zdravé občerstvení v kanceláři, Multisport karta),
  • práci na plný nebo zkrácený úvazek a smlouvu na dobu neurčitou,
  • možnost realizovat své nápady (nejsme rigidní korporace, naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně).

Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)! Buď tough [TəF] a přidej se k nám!

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram