Asistent/ka v advokátní kanceláři

V současné době hledáme vhodného kandidáta na pozici asistent/ka v advokátní kanceláři na plný, případně 80% úvazek.

U nás v týmu nespočívá tato práce jen ve vaření kávy a zvedání telefonů. Naopak, čeká tě zde široká škála úkolů, které ti umožní neustále se učit, rozvíjet a posouvat kupředu.

V našem týmu si důvěřujeme a respektujeme se, což nám umožňuje společně růst a překonávat výzvy. Jsme hrdí na naši odbornost a neustále se snažíme rozšiřovat naše znalosti a dovednosti.

Co tě u nás čeká

Administrativa a organizace:

  • E-mailová korespondence – v rámci společnosti i s klienty,
  • Zpracování přijaté pošty a příprava jednoduché dokumentace,
  • Formátování dokumentů ve Wordu a Excelu,
  • Práce s interním systémem –vyhledávání smluv, zpracování faktur, konverze dokumentů,
  • Skenování, kopírování a kompletace materiálů pro archivaci.

Klientská podpora a komunikace:

  • Vyřizování telefonických hovorů a sjednávání schůzek,
  • Příprava nabídek a smluv na právní poradenství,
  • Pomocná ruka pro ostatní kolegy, kteří si nevědí rady nebo potřebují pomoci se specifickými úkoly,
  • Plnění ad-hoc úkolů zadaných vedením společnosti podle aktuálních potřeb.

Týmové a firemní akce:

  • Organizování týmových setkání a jiných firemních akcí.

Co u nás získáš

Profesionální růst a vzdělávání:

  • Přiděleného mentora, který ti bude k dispozici pro tvůj osobní a profesní rozvoj,
  • Individuální nebo skupinovou výuku anglického jazyka,
  • 3 dny školení ročně dle tvého výběru, které tě posunou ve tvé kariéře.

Zdraví a wellness:

  • Zdravé občerstvení na pracovišti (bio, vegan),
  • Online terapeutická sezení na Terap.io,
  • Příspěvek na Multisport kartu, takže můžeš navštěvovat oblíbené sportovní aktivity.

Další benefity:

  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
  • 5 dnů náhradního volna,
  • Motivující platové ohodnocení, které odráží tvůj přínos a úsilí,
  • Příspěvek na stravování,
  • Mobilní telefon a notebook, abys měl/a vše potřebné pro práci i komunikaci.
  • Možnost flexibilní pracovní doby (lékař, úřady…) a home office dle domluvy, s očekáváním standardní přítomnosti v kanceláři od cca 8:30 do 17:00 (při plném pracovním úvazku).

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

  • Minimálně jeden rok praxe v administrativě, praxe v advokátní kanceláři výhodou,
  • Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
  • Český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
  • Znalost AJ minimálně na komunikativní úrovni – budeš komunikovat se zahraničními klienty, jiný jazyk výhodou,
  • Znalost obchodní korespondence,
  • Příjemné a reprezentativní vystupování,
  • Aktivní a komunikativní přístup k práci,
  • Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
  • „Selský rozum“,
  • Znalost MS Office na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, MS Outlook).

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní projekty si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Neváhej zkouknout také naše sociální sítě: LinkedInFacebookInstagram.

Pokud po přečtení výše uvedeného máš zájem o tuto pozici, neváhej a zašli nám svůj strukturovaný životopis. 

Když připojíš krátký motivační dopis, rádi si ho přečteme.

Těším se na tebe!

Lenka, Martina a celý tým Accace Legal

Pošli CV

Jobs contact form - Prague

Sdílejte tuto pozici

Proč se ti u nás bude líbit?

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Staneš se součástí komunity, kde oceňujeme každý dobrý nápad a pomáháme si navzájem na cestě k individuálním i společným úspěchům. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do ní rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní projekty a věnujeme se dobrovolnictví. Zkrátka, pokud se chceš rozvíjet po pracovní i osobní stránce, jsi na správném místě!

Jak to u nás chodí

Pro koho budeš pracovat

V Accace s.r.o. se věnujeme poradenství, zejména daňovému, transakčnímu a finančnímu. Je toho ale mnohem víc, naší vášní jsou například robotizace a automatizace. Jsme součástí mezinárodní skupiny Accace; v našich pobočkách v 8 zemích pracuje více než 800 odborníků, kteří poskytují komplexní outsourcingové a poradenské služby více než 2 000 zákazníků, od malých a středních podniků až k nadnárodním korporacím. Na náročné potřeby klientů odpovídáme chytrými řešeními, moderními technologiemi, lidským přístupem a mezinárodním přesahem.
Více o Accace Česká republika
cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram