Ahoj, jmenuji se Ivana a do svého týmu hledám parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.
Pracuješ rád(a) s daty, nevadí ti opakující se práce, aktivně používaná angličtina tě neděsí a s Excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš k nám do týmu!
Co je náplní práce?
- Denní komunikace s klienty v anglickém jazyce (psaná forma).
- Práce v oblastech DPH a daňové konzultace.
- Komunikace s finančním a celním úřadem.
- Různorodé administrativní úkony.
- Práce s čísly a velkým množstvím dat.
- Práce se sdíleným e-mailem, Excelem a jinými nástroji MS Office.
- Správa a práce s reporty, vytvořenými automatizovanými procesy.
- Dodržování deadlinů.
Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?
- Minimálně SŠ vzdělání.
- Angličtina na pokročilé úrovni (psaná), český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího.
- Jakákoliv zkušenost s administrativou (min. 1 rok) výhodou.
- Znalost excelu a MS Office na uživatelské úrovni.
- Angličtina na pokročilé úrovni (psaná).
- Znalost daňové oblasti výhodou (DPH, e-commerce), nikoliv podmínkou.
- Schopnost organizace práce, nastavení priorit.
- Orientace na detail, týmový duch a rychlá adaptace na změny.
Co můžeš očekávat ty od nás?
- Plnohodnotné zaučení.
- Mladý energický tým.
- Flexibilní pracovní doba.
- Možnost osobního rozvoje nejen v oblasti daní.
- Práce na plný pracovní úvazek.
- Motivující platové ohodnocení.
- Pracovní smlouva na dobu neurčitou.
- Stravenky/paušál v hodnotě 135 Kč.
- 5 dnů náhradního volna.
- Zdravé občerstvení (bio, vegan) přímo v kanceláři.
- Možnost online terapeutických sezení na Terap.io.
- Skupinová/individuální výuka AJ.
- 3 dny školení/rok.
- Mobilní telefon a notebook.
- Příspěvek na Multisport kartu.
V naší společnosti již využíváme automatizované procesy, se kterými také přijdeš do styku, avšak nemusíš se ničeho bát, vše ti velice rádi vysvětlíme a zaučíme. To samé platí i v daňové oblasti.
Pokud tě můj inzerát zaujal, velice ráda se s tebou potkám při osobním pohovoru.
Těším se na tebe,
Ivča