Baví tě práce v kolektivu a rád/a pomáháš lidem kolem sebe zprocesovat administrativní záležitosti? Jsi po škole a nevíš, co přesně bys chtěl/a dělat, a rád/a bys získal/a praxi v administrativě?
V MS Office se orientuješ a tabulka pro tebe není sprosté slovo? Výborně, pak hledáme právě tebe – člověka, který se nebojí nových věcí a rád se zapojí do práce napříč celou firmou.
Co u nás budeš dělat?
- zpracování denní pošty,
- emailová komunikace napříč firmou a také s klienty,
- práce s interním systémem – ukládání smluv, evidence nových kontaktů, zpracování faktur,
- skenování, kopírování, kompletace materiálů, archivace,
- podpora daňového a právního týmu,
- různé pochůzky na úřady, soudy,
- výpomoc na recepci.
Tvůj ideální profil
- středoškolské vzdělání s maturitou,
- praxe na recepci nebo v administrativě výhodou, nikoliv podmínkou,
- znalost AJ alespoň na komunikativní úrovni, jiný jazyk výhodou,
- znalost MS Office na uživatelské úrovni (MS Word, MS Excel, MS Outlook),
- znalost obchodní korespondence,
- příjemné a reprezentativní vystupování, aktivní přístup k práci, samostatnost, spolehlivost.
Co ti nabízíme:
- příležitost k osobnímu růstu
- odpovídající platové ohodnocení,
- práci v dynamicky rostoucí mezinárodní poradenské společnosti,
- benefity (stravenky, výuka AJ, čerstvé ovoce a zelenina každý den k dispozici a další),
- práci na plný úvazek,
- smlouvu na dobu neurčitou,
- možnost realizovat své nápady,
- příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!