Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví? Chcete se podělit o své zkušenosti a rozšířit si obzory v úspěšné mezinárodní společnosti? Máte zkušenosti s vedením menšího týmu? Možná hledáme právě Vás.
Vaše náplň práce
- Řízení účetních projektů, vedení týmu účetních
- Spolupráce při implementaci agendy pro nové klienty
- Příprava reportů pro klienty
- Účtování složitých účetních případů,
- Příprava a kontrola přiznání k DPH
- Příprava roční účetní závěrky, účtování uzávěrkových operací,
- Komunikace s daňovým oddělením, asistence při auditech
- Komunikace s klienty o účetních záležitostech
- Sledování změn v účetní legislativě a jejich zavádění do praxe
Co nabízíme
- Výrazný odborný i osobnostní růst
- Získání zkušeností s prací na zajímavých projektech
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- Odpovídající platové ohodnocení
- Příležitostně home office
- Sick days, stravenky, jazykové kurzy, odborné kurzy, cestovní pojištění, a další benefity
Naše požadavky
- SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením,
- Alespoň čtyřletá zkušenost se zpracováním a vedením účetnictví, ideálně v poradenské firmě
- Velmi dobrá znalost související účetní a daňové legislativy, účetních a finančních procesů
- Předchozí zkušenost s vedením týmu
- Znalost účetních programů (Microsoft Dynamics NAV /SAP) velkou výhodou
- Znalost produktů MS Office
- Velmi dobrá znalost AJ slovem i písmem, další jazyky vítány
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
Hledáte novou výzvu v oblasti účetnictví? Chcete se podělit o své zkušenosti a rozšířit si obzory v úspěšné mezinárodní společnosti? Pak čtěte dál!
Vaše náplň páce
- Samostatné účtování všech účetních operací našich klientů
- Příprava a kontrola přiznání k DPH ve spolupráci s účetním supervizorem, daňovými poradci
- Příprava roční účetní závěrky a účtování závěrkových operací
- Příprava statistických reportů pro státní instituce
- Příprava reportů pro klienty
- Komunikace s klienty o účetních záležitostech
- Sledování a dodržování termínů
Co nabízíme
- Výrazný odborný i osobnostní růst
- Získání zkušeností s prací na zajímavých projektech
- Příjemné a moderní pracovní prostředí
- Odpovídající platové ohodnocení
- Příležitostně home office
- Sick days, stravenky, jazykové kurzy, odborné kurzy, cestovní pojištění, a další benefity
Naše požadavky
- SŠ, VOŠ, VŠ vzdělání s ekonomickým zaměřením,
- Alespoň čtyřletá zkušenost se zpracováním a vedením účetnictví, ideálně v poradenské firmě
- Velmi dobrá znalost související účetní a daňové legislativy, účetních a finančních procesů
- Znalost účetních programů (Microsoft Dynamics NAV /SAP) velkou výhodou
- Znalost produktů MS Office
- Velmi dobré komunikační a organizační schopnost
Pro práci na nových zajímavých projektech v současné době hledáme na pozici ZKUŠENÁ/Ý ÚČETNÍ kolegyni/kolegu se zájmem o další odborný růst.
Pokud nemáte rád/a stereotyp, je tato pozice šitá přímo pro vás.
Co u nás budete dělat?
- účtovat složitější účetní případy (jednoduché případy např. banka, pokladna či došlé faktury u nás účtují junior účetní),
- připravovat a kontrolovat přiznání k DPH,
- připravovat roční účetní závěrky, účtování závěrkových prací,
- řídit účetní projekty, vést menší tým junior účetních, kontrolovat jejich práci,
- nastavovat spolupráci s novými klienty,
- připravovat reporty pro klienty.
Váš profil
- vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením / nebo středoškolské ekonomické vzdělání s delší praxí,
- min. dvouletá zkušenost se zpracováním a vedením účetnictví, ideálně z obdobné oblasti (poradenská společnost),
- znalost účetních programů (NAV / SAP velkou výhodou),
- znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni – Excel: zejména filtry, kontingenční tabulky,
- znalost základů AJ výhodou,
- schopnost pracovat na více projektech současně, dodržovat termíny.
Co vám můžeme nabídnout
- BALÍČEK BENEFITŮ:
– roční bonus (13. plat),
– stravenky v hodnotě 90 Kč,
– 25 dnů dovolené,
– 2 dny placeného volna navíc,
– až 2 dny v týdnu práce z home office,
– teplé a studené nápoje, ovoce / zelenina na pracovišti zdarma,
– kurzy angličtiny a odborná školení,
– cestovní pojištění,
– poskytujeme poukaz na relaxaci, možnost masáží v pracovní době na pracovišti,
– teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek),
– možnost kratšího úvazku 4 – 6 h denně (v čase mezi 9-15 h), - příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech v rychle se rozvíjející mezinárodní poradenské společnosti,
- termín nástupu po vzájemné dohodě.
Máme zájem, aby vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!
Velmi si vážíme osobností, které se nebojí realizovat své nápady!
Právě hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici MZDOVÝ SUPERVIZOR, která/ý půjde příkladem, povede silný tým a bude jej dále rozvíjet. Máte bohaté zkušenosti se mzdovým účetnictvím z poradenské společnosti (outsourcingu) a chcete tyto zkušenosti sdílet s týmem? Pak je tato pozice určená právě vám.
Co u nás budete dělat?
- implementovat a koordinovat projekty v oblasti mzdového účetnictví,
- vést tým mzdových účetních,
- řešit a účtovat složité situace ve mzdové agendě, komunikovat s klienty,
- připravovat výkazy, reporty, roční rekonciliace,
- připravovat platby mezd a odvodů,
- sledovat změny v legislativě a zohledňovat v praxi,
- metodicky podporovat tým, provádět školení interní a externí,
- poskytovat odborné poradenství v oblasti mezd stávajícím klientům,
- komunikovat zejména elektronicky se státními institucemi a zdravotními pojišťovnami,
- spolupracovat s všeobecnou účtárnou.
Váš profil
- VŠ s ekonomickým zaměřením (případně středoškolské vzdělání s delší praxí), znalost mzdové legislativy,
- min. čtyřletá zkušenost se zpracováním mezd, včetně ročního zúčtování, ideálně z poradenské firmy,
- znalost mzdových programů (program KS mzdy velkou výhodou),
- znalost produktů MS Office (MS Word, MS Excel, MS Outlook) na uživatelské úrovni – Excel: zejména filtry, kontingenční tabulky,
- zkušenost s vedením týmu,
- znalost angličtiny minimálně na úrovni B pro každodenní komunikaci,
- schopnost pracovat na více projektech současně, dodržovat termíny.
Co vám můžeme nabídnout
- BALÍČEK BENEFITŮ:
– roční bonus (13. plat),
– stravenky v hodnotě 90 Kč,
– 25 dnů dovolené,
– 2 dny placeného volna navíc,
– až 2 dny v týdnu práce z home office,
– teplé a studené nápoje, ovoce / zelenina na pracovišti zdarma,
– kurzy angličtiny a odborná školení,
– cestovní pojištění,
– poskytujeme poukaz na relaxaci, možnost masáží v pracovní době na pracovišti,
– teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek),
– možnost kratšího úvazku 4 – 6 h denně, - příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech v rychle se rozvíjející mezinárodní poradenské společnosti,
- termín nástupu po vzájemné dohodě.
Máme zájem, aby vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!
Hledáš novou výzvu v oblasti daňového poradenství?
Chceš se podělit o své zkušenosti a prohloubit své znalosti? Stát se součástí týmu úspěšné mezinárodní společnosti? Možná hledáme právě tebe!
Co u nás budeš dělat?
- poradenství v oblasti daní z příjmů právnických a fyzických osob, příležitostně i v dalších daňových oblastech,
- vypracovávání stanovisek a analýz k daním z příjmů právnických a fyzických osob,
- daňové poradenství při restrukturalizacích a specifických projektech (např. daňové due diligence),
- zpracování daňových přiznání pro klienty,
- řešení různorodých lokálních i mezinárodních daňových otázek ve spolupráci s ostatními členy daňového týmu,
- komunikace s klienty a státními institucemi.
Tvůj profil
- vysokoškolské vzdělání ekonomického směru,
- praxe v daňové oblasti 1 – 3 roky, kvalifikační zkoušky výhodou,
- zkušenosti s daňovým poradenstvím výhodou (ale není podmínkou),
- angličtina na pokročilé úrovni, další jazyky výhodou,
- znalost MS Office,
- výborné organizační a komunikační dovednosti,
- schopnost pracovat samostatně i v týmu.
Co ti můžeme nabídnout
- práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti,
- příležitost k osobnímu růstu, další odborné a jazykové vzdělávání,
- zajímavé projekty pro významné klienty,
- práce v příjemném prostředí s profesionálním přístupem,
- odpovídající platové ohodnocení,
- zaměstnání na plný úvazek a smlouva na dobu neurčitou,
- možnost prosadit vlastní nápady (Accace není rigidní kolos, ale rostoucí flexibilní společnost vstřícná k zajímavým nápadům všech členů týmu).
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!