Hledáš novou výzvu v mezinárodní poradenské firmě? Chceme být zaměstnavatelem volby č. 1 pro talentované lidi. V současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici HR Manager, který/á nás posune vpřed.
Tvoje personální agenda v 50členné pobočce bude pestrá, proto hledáme člověka, který je energický a nebojí se výzev.
Role HR managera zahrnuje inovaci ve firemní kultuře, koordinaci různých projektů a také administraci všech HR procesů. Jedním z nejnovějších HR projektů je Employer Branding. Společně s našimi ambasadory a kolegyněmi z brněnské pobočky se budeš podílet na posilování značky Accace jako top zaměstnavatele.
Maximální spokojenost zaměstnanců, neformální přátelská atmosféra a energie tvořit jsou pro nás klíčové. Budeme rádi, pokud se na udržování a posilování uvedeného budeš podílet.
Co u nás budeš dělat?
- Poskytovat HR podporu zaměstnancům a manažerům – co se u nás bude dít, bude záviset hlavně na tobě.
- Koordinovat dobrovolný tým HR nadšenců z naší pobočky, kteří ti pomůžou s nápady.
- Řešit nábor – komunikace s uchazeči, organizace pohovorů, následná příprava personálně-právní dokumentace.
- Vést onboardingová školení a pomáhat při dalších vzdělávacích aktivitách.
- Starat se o personální dokumentaci, povinná školení a správu benefitů.
- Připravovat podklady pro mzdovou účetní.
- Zaštiťovat projekt employer branding.
- Organizovat pro tým teambuildingové akce.
Jaký je tvůj ideální profil?
- VŠ nebo VOŠ, zaměření na personalistiku výhodou.
- Min. 3 roky praxe na podobné pozici.
- Pokročilá angličtina slovem i písmem.
- Základní přehled o personální a mzdové problematice.
- Znalost MS Office na pokročilé úrovni.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Aktivní přístup k práci, samostatnost a zodpovědnost.
Co ti nabízíme?
- Flexibilní pracovní doba (je možné pracovat odkudkoliv a kdykoliv).
- Mobil s neomezeným tarifem.
- Plně hrazené kurzy, hodiny angličtiny a soft skills školení.
- Systém profit sharing bez omezení v podobě ročního bonusu.
- Dovolenou navíc.
- Další benefity (stravenky v hodnotě 120 Kč, zdravé občerstvení v kanceláři, dotovaná Multisport karta, online terapeutická sezení na Terap.io a další).
- Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
- Možnost realizovat své nápady (nejsme rigidní korporace, naše pracovní prostředí si tvoříme my všichni).
- Termín nástupu ihned, příp. je možné dohodnout individuálně.
Petr, Kačka, Karel, Ivča, Viki… a desítky dalších kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
Chceš rozjet svou kariéru nebo hledáš novou výzvu?
Těšíme se na tebe na pozici HR Admin Assistant. Pozice je vhodná pro uchazeče se zájmem o další odborný růst.
Tvými úkoly bude:
- poskytovat HR podporu významnému klientovi a jeho zaměstnancům (u nich na pobočce i u nás v kanceláři),
- předsmluvní komunikace s vybranými kandidáty, organizace nástupního dne s nováčky,
- poskytovat podporu týmu našich mzdových účetních,
- zpracovávat docházky zaměstnanců,
- spravovat osobní složky zaměstnanců,
- připravovat HR dokumentaci, reporty a statistiky, BOZP, lékařské prohlídky a další školení dle požadavku klienta,
- pečovat o agendu – ukládání a archivace dokumentů dle legislativních požadavků a interních pravidel společnosti,
- vést emailovou korespondenci, vyřizovat telefonické dotazy apod.,
- získávat nové znalosti a zkušenosti pro kariérní růst v oblasti HR.
Jak si tě představujeme?
- SŠ vzdělání s maturitou nebo VOŠ,
- alespoň základní přehled o personální a mzdové problematice,
- ideálně roční praxe v administrativě nebo na HR či mzdovém oddělení,
- znalost anglického jazyka na komunikativní úrovni,
- velmi dobrá znalost práce s produkty MS Office (zejména Excel – budeš hodně pracovat s čísly),
- dobré komunikační schopnosti a organizace práce, pečlivost,
- schopnost řešit problémy s chladnou hlavou a rozhodnost v případě krizové situace.
Zaujalo tě to? Práce u nás není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“
Tak pojď do toho s námi!
Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
- peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
- flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
- 40 hodin/ 5 dnů dovolené navíc,
- 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
- mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“,
- příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!
V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.
Petr, Tinka, Jarča, Iva … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
Chceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě?
Aktuálně hledáme kolegyni/kolegu na pozici Junior Financial Analyst, jedná se o administrativně-technickou pozici s účetním backgroundem.
Pozice je vhodná zejména pro čerstvé absolventy se zájmem o odborný růst, nebo pro studenty posledních ročníků vysoké školy (možnost pracovat na zkrácený úvazek, minimum je 25 hodin/ týdně). Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj, budeš mít v rámci své náplně práce na starosti zejména tyto tři…
… oblasti a následující činnosti:
Práce s importy
- kontrola a import externích vstupů a datasetů do účetního SW,
- automatizované procesování a účtování v rámci celé obchodní sítě,
- komunikace případných nesrovnalostí
Reporting
- generování různých týdenních, měsíčních a kvartálních reportů,
- kontrola reportů, tvorba a kontrola podkladů, formátování reportů do uživatelských verzí,
- ukládání reportů do úložiště klientů/ zasílání reportů na klienty mailem.
Příprava účetních dokladů
- příprava průběžných podkladů do účetnictví a podkladů pro měsíční/ roční závěrku,
- třídění příchozích e-mailů dle středisek na jednotlivé klienty a vyhodnocení potřeby účtování na základě doručené komunikace, účtování, archivace.
Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.
Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“
Tak pojď do toho s námi!
Jak si tě představujeme?
- máš vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/ případně středoškolské ekonomické vzdělání s alespoň krátkou praxí,
- výhodou je praxe při studiu s prací v účetních programech,
- ovládáš MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
- máš alespoň pasivní znalost základů AJ, protože MS Office máme v angličtině,
- umíš pracovat samostatně i v týmu, rád/a jsi aktivní,
- baví tě pracovat na více projektech současně a jsi zodpovědná/ý v dodržování termínů.
Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.
Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
- částečně pružná pracovní doba (9 – 15h. fix),
- peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
- flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
- 40 hodin/ 5 dnů dovolené navíc,
- 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
- teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany
a děti v nouzi), - mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“,
- příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu,
- dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra a v létě je zde fajn klimatizováno.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!
V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.
Gabča, Mário, Denča, Tomáš, Eliška … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.
Jsme tým mladých lidí, kteří chtějí dělat velké věci inovativním způsobem. Baví nás hledat zajímavá řešení, která pomáhají našim klientům a nás posouvají dál. To by však nebylo možné bez dobrého IT Support týmu, do kterého v současné době hledáme posilu.
Baví tě IT a chceš se zdokonalit v práci v různých systémech? Jsi komunikativní a chceš zkusit něco nového? Do našeho IT týmu hledáme novou posilu a můžeš to být právě ty.
Co u nás budeš dělat?
- technická podpora IT systému společnosti,
- poskytovaní konzultací a podpory uživatelům,
- analýza problémů a odstraňování poruch,
- řešení IT problémů a jejich prevence,
- hledání incidentů aplikačním a systémovým administrátorům,
- péče o uživatelské účty a IT vybavení zaměstnanců,
- spolupráce s externími dodavateli IT služeb,
- zodpovědnost za správné fungovaní IT systému v jednotlivých pobočkách společnosti,
- nastavování IT systémů v nově založených pobočkách,
- pomocné činnosti při realizaci IT projektů.
Tvůj ideální profil
- zájem o práci v IT Supportu,
- znalost anglického jazyka alespoň na úrovni B1,
- dobré komunikační schopnosti, proklientský přístup při řešení požadavků kolegů,
- schopnost pracovat samostatně,
- dobrá organizace práce a prioritizace úkolů.
Dovednosti:
- Administrace LAN/WAN – základy,
- Administrace Windows serverů – základy,
- Klient/server administrace – základy,
- Microsoft Windows – pokročilý,
- Microsoft Hyper-V – základy,
- Microsoft Outlook – pokročilý,
- Microsoft Excel – pokročilý,
- Microsoft Word – pokročilý,
- Microsoft PowerPoint – pokročilý.
Co ti můžeme nabídnout
- získání zkušeností s prací na zajímavých projektech,
- příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu s profesionálním přístupem a odborným zázemím rozvíjející se mezinárodní společnosti,
- flexibilní pracovní doba, možnost občasné práce z domova,
- další odborné a jazykové vzdělávání v režii společnosti,
- platové ohodnocení odpovídající zkušenostem a pracovnímu nasazení,
- občerstvení na pracovišti v podobě ovoce, džusů a kávy.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do ní rád/a!
Jsi komunikativní a máš smysl pro pořádek a organizaci? Není cizí starat se o nové produkty, které u nás budeš nejenom uvádět v život, ale zároveň jim i nastavovat tu správnou cestu? V tom případě určitě pokračuj ve čtení dále.
Co u nás budeš dělat?
Office management
- Starat se o bezproblémový chod recepce a celé pobočky.
- Řídit a vést administrativní tým, budeš mít zodpovědnost za jejich výsledky.
- Samostatně jednat s dodavateli služeb.
- Spolupracovat s ostatními odděleními napříč firmou.
- Schvalovat faktury, řešit každodenní ad-hoc úkoly.
- Budeš mít zodpovědnost za správné dodržování procesů v rámci ISO.
- Spolupracovat s interními auditory.
- A celkově se starat o příjemné prostředí našich zaměstnanců.
Product management
- Vymýšlet a realizovat naše nové produkty.
- Převádět obchodní strategii do produktové strategie.
- Vést marketingovou strategii, plánování a optimalizaci produktu.
- Zastřešovat plán produktu.
- Určovat a poté naplnit dlouhodobou produktovou strategii.
- Plánovat a realizovat uvedení produktu na trh.
- Řídit ziskovost produktu a obchodní úspěch.
- Poskytnout zúčastněným stranám přehled o produktu a trhu.
- Zastřešit statistiky o klíčových prvcích produktu, testování, sbírání zpětné vazby, datové analýzy a vyhodnocování výkonnostních metrik.
- Spravovat všechny aspekty produktů v jeho life cyklu, včetně zpětné vazby od zákazníků, požadavků a problémů.
Jaký je tvůj ideální profil?
- Minimálně středoškolské vzdělání s maturitou.
- Min. 3 roky praxe na podobné pozici.
- Znalost Aj alespoň na pokročilé úrovni.
- Znalost MS Office na pokročilé úrovni.
- Základní znalost obchodní korespondence.
- Výborné organizační a komunikační dovednosti.
- Aktivní přístup k práci a zodpovědnost.
- Schopnost analytického a logického uvažování.
Co ti nabízíme?
- Práci v rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
- Příležitost k osobnímu růstu a systém vzdělávání.
- Zajímavé platové ohodnocení.
- Benefity (home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, výuka AJ, zdravé občerstvení (bio i vegan), terapeutické sezení na Terap.io, Multisport a další).
- Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
- Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
- Možnost realizovat své nápady.
Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!
Máš zkušenosti s DPH a chceš zajímavou práci s možností osobního rozvoje? Chceš mít možnost (ale ne povinnost) zkusit i jiné projekty než klasické DPH poradenství? Vyhovuje ti flexibilní pracovní doba a oceníš kolem sebe milé kolegy, kteří ti vždy rádi pomůžou? Staň se součástí našeho týmu.
Koho hledáme?
Do daňového týmu hledáme zkušeného kolegu / kolegyni, který(á) se nebojí převzít zodpovědnost za významnou část klientské DPH agendy a je schopný(á) samostatně řešit zadané úkoly a projekty s podporou zkušenějších kolegů.
Co u nás budeš dělat?
- Připravovat (kontrolovat) DPH přiznání ve spolupráci s daňovým juniorem.
- Připravovat stanoviska a analýzy pro klienty v oblasti DPH.
- Řešit složité lokální i mezinárodní daňové otázky ve spolupráci s ostatními členy daňového týmu.
- Řídit agendu vrácení DPH z jiných členských států.
- Samostatně řešit a řídit některé dílčí daňové projekty.
- Řídit a kontrolovat práci daňových juniorů a konzultantů.
- Asistovat klientům v oblasti zpracování daně z příjmu právnických osob (s možností zapojení do projektů týkajících se i jiných druhů daní).
- Komunikovat s daňovými úřady a státními institucemi.
Jaký je tvůj ideální profil?
- VŠ / SŠ vzdělání ekonomického, případně právnického směru.
- Velmi dobře se orientuješ v legislativě týkající se DPH.
- Máš předchozí praxi v daňovém poradenství v min. délce 3-5 let.
- Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni.
- Úspěšně jsi absolvoval(a) zkoušky daňového poradce.
- Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
- Jsi přátelský(á) a komunikativní.
- A hlavně se nebojíš řešit něco úplně nového.
Co ti nabízíme?
- Flexibilní pracovní dobu (je možné pracovat téměř odkudkoliv a kdykoliv).
- Zajímavé platové ohodnocení.
- Možnost realizovat své nápady (nejsme rigidní korporace, naše pracovní prostředí si tvoříme společně).
- Mobil s neomezeným tarifem.
- Vzdělávání, kurzy angličtiny, soft-skills školení.
- Roční bonus dle hospodářských výsledků firmy.
- 5 týdnů dovolené.
- Další benefity (stravenky v hodnotě 120 Kč, zdravé a bohaté občerstvení v kanceláři, Multisport karta a další).
Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!
Pošli nám svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce, reagujeme do pár dní.
Hledáme parťáky do týmu!
Accace [ekejs] Legal je advokátní kancelář se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.
Do našeho týmu nyní hledáme advokátního koncipienta se zaměřením na pracovní právo.
Obsah práce je obdobný jako v jiných mezinárodních kancelářích – většinu tvoří agenda pro mezinárodní společnosti v souvislosti se zaměstnáváním osob na území České republiky. Jde o širokou škálu projektů od day-to-day poradenství, přes pomoc s relokací zaměstnanců nebo elektronizací HR, až po převod práv a povinnosti z pracovněprávních vztahů mezi zaměstnavateli.
Většina práce je v angličtině. Praxi v pracovním právu uvítáme, ale není podmínkou. Tím, že jsme součástí velké poradenské skupiny poskytující i daňové poradenství nebo vedení účetnictví a mzdové agendy, snažíme se dívat na věci v souvislostech. Pro klienta hledáme vždy funkční řešení.
Na píchačky ani vysedávání v kanclu si nehrajeme – rozhoduje výsledek. Hledáme někoho, koho se chce zlepšovat a pomůže nám posouvat naši kancelář vpřed.
Nabízíme:
- možnost home office,
- mobilní telefon s tarifem i pro soukromé účely,
- roční bonus,
- příspěvek na stravování,
- občerstvení v kanceláři,
- Multisport,
- pravidelné teambuildingy,
- systém vzdělávání (hardskills, softskills).
Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy!
Hledáme parťáky do týmu!
Accace [ekejs] je společnost se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.
Na píchačky ani vysedávání v kanclu si nehrajeme – rozhoduje výsledek. Hledáme někoho, koho práce baví, chce se zlepšovat a pomůže nám posouvat náš korporátní tým vpřed.
Koho hledáme?
Do korporátního týmu, který zajišťuje pro naše klienty plnění zákonných povinností (např. příprava zpráv o vztazích, schvalování účetních závěrek) a rejstříkových změn, hledáme novou posilu na pozici konzultanta korporátních služeb.
Pracovní náplní je příprava příslušných dokumentů, komunikace s klientem a s tím spojená administrativa. Hledáme parťáka/čku, který/á si dokáže korporátní agendu vzít za svou, nebojí se samostatnosti a dotahuje věci do úspěšného konce. Zhruba polovina práce je v angličtině.
Jaký je tvůj ideální profil?
- Ukončené vysokoškolské vzdělání právního zaměření.
- Praxe na obdobné pozici (max. 3 roky), ale zvážíme i šikovného juniora bez potřebné praxe.
- Vysoká úroveň angličtiny, zejména v písemné formě.
- Smysl pro detail a zodpovědný přístup k práci.
- Skvělé organizační schopnosti a dotahování věcí do konce.
Nabízíme:
- Flexibilní pracovní dobu, možnost práce z domu (i mimo současný stav).
- Systém dalšího vzdělávání a osobního růstu.
- Úvazek 24-40 hodin týdně.
- Řadu firemních benefitů (5 týdnů dovolené, stravenky, firemní notebook a mobil, výuku angličtiny, teambuildingové akce apod.).
Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy!
Chtěl/a bys aktivně využít svoje dosavadní znalosti a dovednosti a dál je rozvíjet? Nechceš se zaměřovat pouze na jednu daňovou oblast a toužíš po širším rozhledu i větším uplatnění na trhu práce? Hledáš výzvu a baví tě práce v menším kolektivu?
Koho hledáme?
Do našeho týmu hledáme kolegu / kolegyni, který(á) se nebojí realizovat své nápady a je připravený/á se učit novým věcem.
Co u nás budeš dělat?
- Podílet se na podpoře našich klientů při řešení běžných i specifických daňových otázek.
- Řešit otázky lokálního i mezinárodního zdanění.
- Komunikovat s klienty a státními institucemi.
- Připravovat daňová přiznání, analýzy a stanoviska.
- Poskytovat komplexní daňové poradenství pro svěřené klientské portfolio, zejména v oblasti daně z příjmů právnických osob a DPH.
- A to vše ve spolupráci s ostatními členy daňového týmu.
Jaký je tvůj ideální profil?
- Máš VŠ vzdělání ekonomického směru.
- Máš praxi v daňové oblasti min. 3 roky (daňový asistent / konzultant / specialista, nejlépe v daňové poradenské kanceláři).
- Orientuješ se dobře v účetní a daňové legislativě (zkoušky daňového poradce výhodou).
- Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni.
- Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
- Jsi přátelský(á) a komunikativní.
- A hlavně se nebojíš řešit něco úplně nového.
Co ti nabízíme?
- Práci v dynamicky rostoucí mezinárodní poradenské společnosti.
- Příležitost k osobnímu růstu včetně možnosti studia ACCA a přípravy na zkoušky daňového poradce (dle tvého zájmu).
- Odpovídající platové ohodnocení.
- Zajímavé projekty pro významné klienty.
- Benefity (home office, flexibilní pracovní doba, stravenky, výuka AJ, čerstvé ovoce a zelenina každý den k dispozici a další).
- Příjemné pracovní prostředí s profesionálním přístupem.
- Práci na plný úvazek a smlouvu na dobu neurčitou.
- Možnost realizovat své nápady.
Chceme, aby tě práce v našem týmu bavila, cítil(a) ses tu pohodově a chodil(a) jsi do ní rád(a)!
hceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo hledáš novou výzvu?
Chceš nastartovat kariéru v účetnictví nebo hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Hledáme kolegyni/kolegu na pozici JUNIOR ÚČETNÍ. Pozice je vhodná zejména pro čerstvé absolventy se zájmem o další odborný růst.
Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj, budeš:
- provádět účtování došlých i vydaných faktur, bankovních výpisů, pokladních dokladů,
- provádět účtování časového rozlišení,
- připravovat platební příkazy pro klienty,
- podílet se na přípravě podkladů pro měsíční a roční závěrky,
- spolupracovat s ostatními členy týmu,
- zpracovávat účetnictví v různých účetních softwarech,
- získávat nové zkušenosti, zajímat se o novinky v oblasti účetnictví, rozšiřovat si znalosti, aby ses časem mohl/a přesunout na pozici zkušené/ho účetní/ho.
Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. A třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The Aces“.
Tak pojď do toho s námi!
Jak si tě představujeme?
- máš vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/ případně středoškolské ekonomické vzdělání s alespoň krátkou praxí,
- výhodou je praxe při studiu s prací v účetních programech,
- ovládáš MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
- máš alespoň pasivní znalost základů AJ, protože MS Office máme v angličtině,
- umíš pracovat samostatně i v týmu, rád/a jsi aktivní,
- baví tě pracovat na více projektech současně a jsi zodpovědná/ý v dodržování termínů.
Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.
Kromě platu, pochvaly od vedoucí ti můžeme nabídnou řadu benefitů!
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
- částečně pružná pracovní doba (9 – 15h. fix),
- peněžitý příspěvek na stravování ve výši 70 Kč/ den,
- flexi pass poukázky v hodnotě 100 Kč/ měsíčně,
- 40 hodin/ 5 dnů dovolené navíc,
- 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
- teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- teambuildingové aktivity (např. letní, vánoční večírek –„ v době covidové“ přes internet),
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany
a děti v nouzi), - mimořádnou odměnu pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“,
- příležitost k získání zkušeností s prací na zajímavých projektech a k odbornému růstu,
- dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra a v létě je zde fajn klimatizováno.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!
V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.
Jana, Gabča, Denča, Tomáš, Eliška … a dalších jich téměř 300 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.