Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Chceme být zaměstnavatelem volby č. 1 pro talentované lidi. V současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici HR Specialist, který/á nás posune vpřed.

Tvoje personální agenda v 50členné pobočce bude pestrá, proto hledáme člověka, který je energický a nebojí se výzev.

Role HR Specialist v sobě zahrnuje koordinaci různých HR projektů a také administraci všech HR procesů. Jedním z HR projektů je Employer Branding. Společně s našimi ambasadory a kolegyněmi z brněnské pobočky se budeš podílet na posilování značky Accace jako top zaměstnavatele.

Maximální spokojenost zaměstnanců, neformální přátelská atmosféra a energie tvořit jsou pro nás klíčové. Budeme rádi, pokud se na udržování a posilování uvedeného budeš podílet.

Co u nás budeš dělat?

Jaký je tvůj ideální profil?

Co ti nabízíme?

Petr, Kačka, Ivča, Michal… a desítky dalších kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Náplní mojí práce je zajištění celkového chodu kanceláře, včetně recepce. V současné době hledám vhodnou osobu na pozici RECEPČNÍ & OFFICE ASSISTANT.

V naší společnosti nespočívá práce recepční jen ve vaření kávy a zvedání telefonů… U nás se setkáš s různorodou prací, která se může stát odrazovým můstkem tvojí kariéry v Accace.

Mimo jiné tě u nás čeká

Za odvedenou práci ti nabízíme:

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

Na recepci jsou vždy 2 recepční. Provozní doba recepce je od 8:00 do 18:00, rozložení pracovní doby je na domluvě s kolegyní / kolegou (8:00 – 16:30 nebo 9:30 – 18:00).

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní aktivity si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi svůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu.

Těším se na tebe.

Kačka

Ahoj, jmenuji se Ivana a do svého týmu hledám parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Pracuješ rád(a) s daty, nevadí ti opakující se práce, aktivně používaná angličtina tě neděsí a s Excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš k nám do týmu!

Co je náplní práce?

Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?

Co můžeš očekávat ty od nás?

V naší společnosti již využíváme automatizované procesy, se kterými také přijdeš do styku, avšak nemusíš se ničeho bát, vše ti velice rádi vysvětlíme a zaučíme. To samé platí i v daňové oblasti.

Pokud tě můj inzerát zaujal, velice ráda se s tebou potkám při osobním pohovoru.

Těším se na tebe,

Ivča

Do našeho týmu hledáme parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Ahoj, jmenuji se Ivana a vedu VAT Compliance tým, do nějž právě hledáme novou posilu. Náš tým je dost specifický. Začínali jsme jako tax support a nyní řešíme také automatizace a optimalizace napříč celou firmou. Náplň naší práce je hodně rozmanitá, proto hledáme někoho, kdo má rád nové výzvy a sám se chce rozvíjet. Níže uvedené body ti nastíní naše potřeby a co ti naopak nabízíme.

Koho hledáme?

Pracuješ rád(a) s daty, nevadí ti opakující se práce, aktivně používaná angličtina tě neděsí a s Excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš k nám do týmu.

Co je náplní práce?

Je to hodně ve zkratce, ale tomuto říkáme registrace klienta k DPH.

A tohle je compliance část.

Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?

Vše ostatní tě rádi naučíme.

Co můžeš očekávat ty od nás?

Pokud budeš mít zájem, nabízíme zaškolení a začlenění do týmu automatizace procesů.

Dočetl/a jsi až sem a tvůj zájem o tuto pracovní pozici stále trvá? Tak neváhej a pošli mi svůj životopis. Připojíš-li i motivační dopis, ráda si jej přečtu.

Těším se na tebe,

Ivča

V transakčním a finančním („TAF“) týmu propojujeme (zatím) 12 odborníků z finanční, daňové a účetní oblasti. Klientům tak pomáháme při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny, včetně nastavování a dokumentace transferových cen.

Až ráno dorazíš do práce (pokud zrovna nepracuješ z domova) a vychutnáš si italskou kávu nebo čaj, budeš:

Jak si tě představujeme?

Co ti nabízíme?

A další…

Pracujeme v open space, každý ale má dostatek svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce a plnou spíž dobrot každý den. Dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra (metro Pankrác) s krásným výhledem z 11. patra.

Standa, Zuzka, Vítek… a další kolegové se na tebe už těší. Proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes.

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Hledáme nového kolegu/kolegyni na pozici ÚČETNÍ SUPERVIZOR. Máte bohaté zkušenosti s účetnictvím z poradenské společnosti (outsourcingu) a chcete tyto zkušenosti sdílet s týmem? Pak je tato pozice šitá přesně pro vás.

Klíčovými charakteristikami kandidáta jsou pro nás smysl pro čísla a inovaci, přátelský přístup a ochota pomoci kolegům a schopnost pracovat na více různých projektech najednou.

Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj (nebo pracuješ z home office), budeš:

Jak si tě představujeme:

Co ti můžeme nabídnout:

Máme zájem, aby vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Gabča, Denča, Tomáš … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Do našeho týmu hledáme parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Ahoj, jmenuji se Ivana a vedu VAT Compliance tým, do nějž právě hledáme novou posilu. Náš tým je dost specifický. Začínali jsme jako tax support a nyní řešíme také automatizace a optimalizace napříč celou firmou. Náplň naší práce je hodně rozmanitá, proto hledáme někoho, kdo má rád nové výzvy a sám se chce rozvíjet. Níže uvedené body ti nastíní naše potřeby a co ti naopak nabízíme.

Náplň práce

Když budeš chtít, můžeš se věnovat správě aktuálních procesů a jejich „tuningu“.

Jaká očekávání máme my od tebe?

Co můžeš očekávat ty od nás?

Pokud budeš mít zájem, nabízíme zaškolení a začlenění do týmu automatizace procesů.

Dočetl/a jsi až sem a tvůj zájem o tuto pracovní pozici stále trvá? Tak neváhej a pošli mi svůj životopis. Připojíš-li i motivační dopis, ráda si jej přečtu.

Těším se na tebe,

Ivča

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? V současné době hledáme do naší společnosti kolegu/kolegyni na pozici PAYROLL INTEGRATION SPECIALIST.

Klíčovými charakteristikami kandidáta jsou pro nás logické myšlení, smysl pro inovace a schopnost efektivně a účinně používat digitální nástroje, aplikace a technologie. Zkušenosti samozřejmě přivítáme a při práci na projektech je rádi zohledníme.

Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj (nebo pracuješ z home office), budeš:

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště.

Tak pojď do toho s námi!

Jak si tě představujeme:

Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:

Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned. Jedná se o práci na plný pracovní úvazek.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Gabča, Denča, Tomáš … a dalších již téměř 200 kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Pro pobočky v Brně, Praze a Ostravě v současné době hledáme zkušené kandidáty na pozici MZDOVÁ/Ý ÚČETNÍ se zájmem o další odborný růst. Pokud nemáte rád/a stereotyp, je tato pozice přímo šitá pro vás.

Až ráno dorazíte do práce a vychutnáte si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj, budete:

Vstupní zaškolení na agendu a program je u nás samozřejmostí.

Zaujalo Vás to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště.

Tak pojďte do toho s námi!

Jak si Vás představujeme:

Kromě platu, pochvaly od vedoucí Vám můžeme nabídnou řadu benefitů:

Máme zájem, aby Vás práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Maruška, Ester, Zdena, Radka, Naďa … a dalších jich téměř 300 kolegů se na Vás moc těší, proto neváhejte a pošlete nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Termín nástupu je možné dohodnout individuálně, pokud nemůžeš nastoupit ihned.

Hledáme nového kolegu/kolegyni do našeho právního týmu. Přidej se k nám!

Accace [ekejs] Legal je advokátní kancelář se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.

Do našeho týmu nyní hledáme advokáty / advokátky s praxí do pěti let od složení advokátních zkoušek, kteří budou oporou pro juniornější kolegy a budou samostatně vést složitější právní případy.

Obsah práce je obdobný jako v jiných mezinárodních kancelářích – většinu tvoří obchodněprávní, pracovněprávní a korporátní agenda. Dále se u nás setkáte s litigacemi, insolvenčním nebo nemovitostním právem. Zhruba polovina práce je v angličtině.

Tím, že jsme součástí velké poradenské skupiny poskytující i daňové poradenství nebo vedení účetnictví a mzdové agendy, snažíme se dívat na věci v souvislostech. Pro klienta hledáme vždy funkční řešení.

Co ti nabízíme?

A další…

Pracujeme v open space, každý ale má dostatek svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce a plnou spíž dobrot každý den. Dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra (metro Pankrác) s krásným výhledem z 11. patra.

Promyšlený onboarding je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná i softskills školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní a můžeš pracovat i z home office, k dispozici máš mobil s neomezeným tarifem. Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace. Novým nápadům máme dveře vždy otevřené.

Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy!

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram