Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří mají rádi čísla a inovace? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici konzultanta/ky do transakčního a finančního týmu.

V transakčním a finančním týmu propojujeme odborníky z transakční (M&A), finanční, daňové a účetní oblasti. Klientům nabízíme komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny.

Co u nás budeš dělat?

V našem týmu nedělá každý všechny typy projektů. Můžeš si je však vyzkoušet, než se rozhodneš, co rád/a děláš a co ne. Konkrétní projekty jsou vždy výsledkem kombinace preferencí pracovníka a potřeb klientů.

Jak si tě ideálně představujeme?

Co ti nabízíme?

Něco málo o nás

Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky.  Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku. 

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme! 

P.S.: Chceš-li se o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pokud tě pracovní nabídka zaujala a splňuješ požadavky na inzerovanou pozici, neváhej nám poslat svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.

Začal/a jsi budovat svou kariéru v HR a cítíš, že je čas posunout se na další úroveň? Hledáš prostředí, kde můžeš uplatnit své zkušenosti, ale zároveň se dál vzdělávat a růst? Přidej se k nám do Accace, kde ti nejen otevřeme dveře k novým výzvám v HR, ale také ti umožníme nahlédnout do světa payrollu.

Co tě čeká?

Jak si Tě představujeme:

Co ti můžeme nabídnout?

Neváhej a dej nám o sobě vědět!

Nástup možný ihned nebo podle domluvy. Stačí poslat životopis – my už se postaráme o zbytek!

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Chceme být zaměstnavatelem volby č. 1 pro talentované lidi a v současné době hledáme do naší společnosti kolegyni/ kolegu na pozici Projektový/á manažer/ka pro oblast HR a mzdové agendy.

Co u nás budeš v roli Projektového manažera dělat?

Jak si tě představujeme?

Koho hledáme:

Tato pozice je vhodná pro uchazeče, kteří se chtějí v praxi dostat za hranice interního HR nebo zpracování mezd, získávat nové zkušenosti, řešit různorodou agendu na klientských projektech.

Kromě platu ti můžeme nabídnout řadu benefitů!

Pojď do toho s námi!

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Jedná se o práci na plný pracovní úvazek a nástup je možný ihned, nebo dle dohody.

Chceš se k nám přidat? Neváhej a pošli nám životopis!

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu nebo si poslechni náš podcast Zo skladu.

Máš chuť posunout naše transakční a finanční služby na vyšší úroveň? Chceš se podílet na růstu týmu, který poskytuje finanční stránku M&A, restrukturalizací a oceňování a mít možnost stát se partnerem?

Co od tebe očekáváme?

Jaký je tvůj ideální profil?

Co ti nabízíme?

Něco málo o nás

Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky.  Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku. 

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme! 

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pokud tě pracovní nabídka zaujala a splňuješ požadavky na inzerovanou pozici, neváhej nám poslat svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.

Jsi připraven chopit se nové výzvy v mezinárodní firmě plné přátelských kolegů, kteří jsou zapálení do čísel a inovací? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme nového kolegu do transakčního a finančního týmu.

Transakční a finanční tým propojuje odborníky z finanční a daňové oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny.

Co od tebe očekáváme?

Jaký je tvůj ideální profil?

Co ti nabízíme?

Něco málo o nás

Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky.  Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku. 

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme! 

Petr, Kamil, Monika, Bára… a další kolegové se na tebe těší, proto neváhej a ozvi se ještě dnes! 

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Pokud tě pracovní nabídka zaujala a splňuješ požadavky na inzerovanou pozici, neváhej nám poslat svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Miluješ práci s daty a oblast mezd a HR ti není cizí? tak čti dál, protože my právě hledáme do naší společnosti kolegu/kolegyni na pozici HR DATA ANALYST. Klíčovými charakteristikami kandidáta jsou pro nás logické myšlení, smysl pro inovaci a schopnost efektivně a účinně používat digitální nástroje, aplikace a technologie. Zkušenosti samozřejmě přivítáme a při práci na projektech je rádi zohledníme.

Co budeš dělat?

Až ráno dorazíš do práce a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj (nebo pracuješ z home office), budeš:

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“.

Tak pojď do toho s námi!

Jak si Tě představujeme:

Co za to získáš:

A další…
Pracujeme v open-office. Každý ale má dost svého prostoru a máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje a drobné občerstvení zdarma.

Vstupní zaškolení je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná školení. Pracovní doba je částečně pružná a můžeš pracovat z pražské/brněnské/ostravské kanceláře nebo i některé dny z home office. Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace a novým nápadům máme dveře otevřené.

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jste do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Robin, Katka, Zdeňka … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu nebo si poslechni si náš firemní podcast Zo skladu.

V současné době hledáme vhodného kandidáta na pozici asistent/ka v advokátní kanceláři na plný, případně 80% úvazek.

U nás v týmu nespočívá tato práce jen ve vaření kávy a zvedání telefonů. Naopak, čeká tě zde široká škála úkolů, které ti umožní neustále se učit, rozvíjet a posouvat kupředu.

V našem týmu si důvěřujeme a respektujeme se, což nám umožňuje společně růst a překonávat výzvy. Jsme hrdí na naši odbornost a neustále se snažíme rozšiřovat naše znalosti a dovednosti.

Co tě u nás čeká

Administrativa a organizace:

Klientská podpora a komunikace:

Týmové a firemní akce:

Co u nás získáš

Profesionální růst a vzdělávání:

Zdraví a wellness:

Další benefity:

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní projekty si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Neváhej zkouknout také naše sociální sítě: LinkedInFacebookInstagram.

Pokud po přečtení výše uvedeného máš zájem o tuto pozici, neváhej a zašli nám svůj strukturovaný životopis. 

Když připojíš krátký motivační dopis, rádi si ho přečteme.

Těším se na tebe!

Lenka, Martina a celý tým Accace Legal

Baví tě komunikace s lidmi a chceš se zdokonalit v oblasti HR? Hledáš pestrou, samostatnou a zodpovědnou práci? Sníš o práci v personalistice a o tom být cennou součástí HR týmu? To jsi tady správně!

Aktuálně obsazujeme pozici HR Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu našim kolegům se zaměřením na administrativu nástupů, výstupů, přípravu pracovně právních dokumentů, nábor a komunikaci se zaměstnanci.

Co vše se pod tím skrývá?

Pojď do toho s námi!

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Vstupní zaškolení je u nás samozřejmostí.

Jak si tě představujeme?

Co za to získáš:

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Denisa, Pepa, Lucka, … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Jsi připraven se chopit nové výzvy v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří jsou zapálení do čísel a inovací? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme nového parťáka do TAFU.

Co to vůbec je?  Transakční a finanční tým (TAF) propojuje odborníky z finanční, daňové a účetní oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy nebo skupiny.

Co u nás budeš dělat?

Půjdeš do toho s námi?  Jak si tě představujeme?

Co ti nabízíme?

A další…

Pracujeme v open space, každý má ale dost svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce, zeleninu a plnou spíž dobrot každý den. Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác a náš výhled z 11. patra není k zahození. Promyšlený onboarding je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná i softskill školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Čeká tě u nás několik firemních akcí během celého roku.

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!

Petr, Standa, Kamil, Zuzka… a další kolegové se na tebe těší. Tak neváhej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na tebe!

P.S.: Pokud chceš o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Komunikuješ rád/a s lidmi, máš rád/a o všem přehled a chceš být nápomocný/á týmu mzdových účetních? Organizace práce ti nedělá žádný problém, máš rád/a výzvy a k tomu všemu tě zajímá oblast personalistiky? Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Do našeho týmu hledáme aktuálně kolegyni nebo kolegu na pozici HR & Office Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu pro náš interní pražský tým a současně zajišťovat podporu v oblasti péče o pražskou kancelář.

Co u nás budeš dělat?

Za Office:

Za HR:

Pojď do toho s námi!

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Jak si tě představujeme?

Co za to získáš:

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Jarka, Lenka… a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram