Do našeho mzdového týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude administrativní podporou mzdových účetních. Práce je vhodná pro absolventy bez praxe nebo s krátkou praxí v administrativě. Níže se dočteš, jak to u nás chodí, co bys přibližně měl/a na starost, jaké máme benefity a další informace. Rádi se s tebou sejdeme na kávu/čaj a povíme ti o nás více.

Tvůj pracovní den by mohl vypadat následovně:

Na úvod tě u nás čeká zaškolení na agendu i program a kolegové tě budou i následně odborně podporovat.

Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“

Tak pojď do toho s námi!

Pro dobré zvládnutí práce by bylo by fajn, kdybys:

Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:

Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!

V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.

Jana, Jitka, Robin, Radka … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

V současné době hledáme vhodného kandidáta na pozici asistent/ka v advokátní kanceláři na plný, případně 80% úvazek.

U nás v týmu nespočívá tato práce jen ve vaření kávy a zvedání telefonů. Naopak, čeká tě zde široká škála úkolů, které ti umožní neustále se učit, rozvíjet a posouvat kupředu.

V našem týmu si důvěřujeme a respektujeme se, což nám umožňuje společně růst a překonávat výzvy. Jsme hrdí na naši odbornost a neustále se snažíme rozšiřovat naše znalosti a dovednosti.

Co tě u nás čeká

Administrativa a organizace:

Klientská podpora a komunikace:

Týmové a firemní akce:

Co u nás získáš

Profesionální růst a vzdělávání:

Zdraví a wellness:

Další benefity:

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní projekty si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Neváhej zkouknout také naše sociální sítě: LinkedInFacebookInstagram.

Pokud po přečtení výše uvedeného máš zájem o tuto pozici, neváhej a zašli nám svůj strukturovaný životopis. 

Když připojíš krátký motivační dopis, rádi si ho přečteme.

Těším se na tebe!

Lenka, Martina a celý tým Accace Legal

Ahoj, jmenuji se Kačka a v Accace jsem na pozici office a product manažerky. Náplní mojí práce je zajištění celkového chodu kanceláře včetně recepce a zároveň práce na zajímavých projektech. V současné době hledám vhodného kandidáta / kandidátku na pozici OFFICE ASSISTANT na 10-15 hodin týdně.

V naší společnosti nespočívá tato práce jen ve vaření kávy a zvedání telefonů. U nás se setkáš s různorodou prací, která může být i tvým odrazovým můstkem v kariéře v Accace.

Mimo jiné tě u nás čeká:

Za odvedenou práci ti nabízíme:

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní projekty si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Neváhej zkouknout také naše sociální sítě: LinkedInFacebookInstagram.

Pokud po přečtení výše uvedeného máš zájem o tuto pozici, neváhej a zašli mi svůj strukturovaný životopis. 

Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu.

Těším se na tebe,

Kačka a celý tým Accace

Baví tě komunikace s lidmi a chceš se zdokonalit v oblasti HR? Hledáš pestrou, samostatnou a zodpovědnou práci? Sníš o práci v personalistice a o tom být cennou součástí HR týmu? To jsi tady správně!

Aktuálně obsazujeme pozici HR Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu našim kolegům se zaměřením na administrativu nástupů, výstupů, přípravu pracovně právních dokumentů, nábor a komunikaci se zaměstnanci.

Co vše se pod tím skrývá?

Pojď do toho s námi!

Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Vstupní zaškolení je u nás samozřejmostí.

Jak si tě představujeme?

Co za to získáš:

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Denisa, Pepa, Lucka, … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Jsi připraven se chopit nové výzvy v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří jsou zapálení do čísel a inovací? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme nového parťáka do TAFU.

Co to vůbec je?  Transakční a finanční tým (TAF) propojuje odborníky z finanční, daňové a účetní oblasti a nabízí klientům komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy nebo skupiny.

Co u nás budeš dělat?

Půjdeš do toho s námi?  Jak si tě představujeme?

Co ti nabízíme?

A další…

Pracujeme v open space, každý má ale dost svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce, zeleninu a plnou spíž dobrot každý den. Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác a náš výhled z 11. patra není k zahození. Promyšlený onboarding je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná i softskill školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení. 

Čeká tě u nás několik firemních akcí během celého roku.

Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!

Petr, Standa, Kamil, Zuzka… a další kolegové se na tebe těší. Tak neváhej a pošli nám svůj životopis. Těšíme se na tebe!

P.S.: Pokud chceš o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.

Komunikuješ rád/a s lidmi, máš rád/a o všem přehled a chceš být nápomocný/á týmu mzdových účetních? Organizace práce ti nedělá žádný problém, máš rád/a výzvy a k tomu všemu tě zajímá oblast personalistiky? Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Do našeho týmu hledáme aktuálně kolegyni nebo kolegu na pozici HR & Office Assistant, který/á bude zastřešovat personální podporu pro náš interní pražský tým a současně zajišťovat podporu v oblasti péče o pražskou kancelář.

Co u nás budeš dělat?

Za Office:

Za HR:

Pojď do toho s námi!

Získáš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.

Jak si tě představujeme?

Co za to získáš:

Nástup je možný ihned nebo dle domluvy.

Jana, Jarka, Lenka… a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě? Chceme být zaměstnavatelem volby č. 1 pro talentované lidi. V současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici HR Specialist, který/á nás posune vpřed.

Tvoje personální agenda v 50členné pobočce bude pestrá, proto hledáme člověka, který je energický a nebojí se výzev.

Role HR Specialist v sobě zahrnuje koordinaci různých HR projektů a také administraci všech HR procesů. Jedním z HR projektů je Employer Branding. Společně s našimi ambasadory a kolegyněmi z brněnské pobočky se budeš podílet na posilování značky Accace jako top zaměstnavatele.

Maximální spokojenost zaměstnanců, neformální přátelská atmosféra a energie tvořit jsou pro nás klíčové. Budeme rádi, pokud se na udržování a posilování uvedeného budeš podílet.

Co u nás budeš dělat?

Jaký je tvůj ideální profil?

Co ti nabízíme?

Petr, Kačka, Ivča, Michal… a desítky dalších kolegů se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!

Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Náplní mojí práce je zajištění celkového chodu kanceláře, včetně recepce. V současné době hledám vhodnou osobu na pozici RECEPČNÍ & OFFICE ASSISTANT.

V naší společnosti nespočívá práce recepční jen ve vaření kávy a zvedání telefonů… U nás se setkáš s různorodou prací, která se může stát odrazovým můstkem tvojí kariéry v Accace.

Mimo jiné tě u nás čeká

Za odvedenou práci ti nabízíme:

Odpovídá výše uvedené tvé představě?

Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:

Na recepci jsou vždy 2 recepční. Provozní doba recepce je od 8:00 do 18:00, rozložení pracovní doby je na domluvě s kolegyní / kolegou (8:00 – 16:30 nebo 9:30 – 18:00).

Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní aktivity si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.

Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi svůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu.

Těším se na tebe.

Kačka

Hledáme parťáky do týmu!

Accace [ekejs] Legal je advokátní kancelář se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.

Do našeho týmu nyní hledáme advokátní koncipienty, a to jak juniorní, tak i s praxí.

Obsah práce je obdobný jako v jiných mezinárodních kancelářích – většinu tvoří obchodněprávní, pracovněprávní a korporátní agenda. Dále se u nás setkáte s litigacemi, insolvenčním nebo nemovitostním právem. Zhruba polovina práce je v angličtině.

Tím, že jsme součástí velké poradenské skupiny poskytující i daňové poradenství nebo vedení účetnictví a mzdové agendy, snažíme se dívat na věci v souvislostech. Pro klienta hledáme vždy funkční řešení.

Na píchačky ani vysedávání v kanclu si nehrajeme – rozhoduje výsledek. Hledáme někoho, koho se chce zlepšovat a pomůže nám posouvat naši kancelář vpřed.

Co ti nabízíme?

A další…

Pracujeme v open space, každý ale má dostatek svého prostoru. Máme výborně vybavenou kuchyňku, teplé a studené nápoje, ovoce a plnou spíž dobrot každý den. Dobře se k nám cestuje, jsme kousek od centra (metro Pankrác) s krásným výhledem z 11. patra.

Promyšlený onboarding je u nás samozřejmostí, stejně tak kurzy angličtiny a odborná i softskills školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní a můžeš pracovat i z home office, k dispozici máš mobil s neomezeným tarifem. Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace. Novým nápadům máme dveře vždy otevřené.

Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy!

Ahoj, jmenuji se Ivana a do svého týmu hledám parťáky, kteří se nebojí práce a jen tak něco je nerozhodí.

Pracuješ rád(a) s daty, nevadí ti opakující se práce, aktivně používaná angličtina tě neděsí a s Excelem si tykáš? Výborně, v tom případě se perfektně hodíš k nám do týmu!

Co je náplní práce?

Jaké znalosti a vědomosti k tomu musíš mít?

Co můžeš očekávat ty od nás?

V naší společnosti již využíváme automatizované procesy, se kterými také přijdeš do styku, avšak nemusíš se ničeho bát, vše ti velice rádi vysvětlíme a zaučíme. To samé platí i v daňové oblasti.

Pokud tě můj inzerát zaujal, velice ráda se s tebou potkám při osobním pohovoru.

Těším se na tebe,

Ivča

cross linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram