Hledáme Superúčetní pro naši účetní kancelář!
Máš rád/a výzvy a různorodost ve své práci? Dokážeš se s nadšením ponořit do čísel a tabulek a přitom udržet pořádek v hromadě faktur? Pak právě tebe hledáme do našeho dynamického týmu účetní kanceláře!
Co bude tvoje mise, až ráno dorazíš do kanceláře a vychutnáš si v naší kuchyňce oblíbenou kávu/čaj?
- Komplexní zpracování účetnictví pro více klientů – různorodost zaručena, nudit se rozhodně nebudeš!
- Kontrola a účtování faktur – faktury pod tvým dohledem budou zářit jako nové!
- Příprava a zpracování měsíčních uzávěrek – měsíční uzávěrky budou plynout jako po másle.
- Správa a evidence majetku – všechen náš majetek bude v tvých rukách v bezpečí.
- Komunikace s dodavateli a odběrateli – díky tobě budou vztahy s našimi partnery skvělé.
- Komunikace s klienty a úřady – udržování skvělých vztahů je klíčem k úspěchu.
- Zpracování DPH a jiných daní – daňová přiznání zvládneš levou zadní.
- Účtování bankovních operací – peníze budou tam, kde mají být.
- Příprava podkladů pro audit – auditoři ti budou děkovat.
- Aktivní spolupráce na zlepšování účetních procesů – neustále se zlepšujeme a ty toho můžeš být součástí!
Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:
- vstupní zaškolení na agendu a skvělý tým, kde všichni táhneme za jeden provaz!
- balíček benefitů:
- flexibilní pracovní doba – pracovní doba je pružná a můžeš pracovat i z homeoffice,
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu,
- příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/ den,
- flexi pass poukázky v hodnotě 400 Kč/ měsíc nebo příspěvek na MultiSport kartu,
- 5 dnů dovolené navíc,
- 2 dny placeného volna v případě zdravotní indispozice,
- teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- teambuildingové aktivity, např. letní, vánoční večírek,
- benefit služba uLékaře.cz a online přednášky na téma duševního zdraví zdarma,
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
- mimořádnou odměnu, pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“.
Jak si tě představujeme?
- SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru – ideálně se zaměřením na účetnictví.
- Minimálně 2 roky praxe na obdobné pozici – zkušenosti jsou k nezaplacení.
- Znalost účetních a daňových předpisů – zákony a předpisy budeš mít v malíku.
- Pečlivost a spolehlivost – na tvou práci se můžeme 100% spolehnout.
- Pozitivní přístup a smysl pro humor – bez toho by to nebyla taková zábava!
Pojď do toho s námi!
Dostaneš zajímavou práci, kde se určitě nebudeš nudit. Podpoří tě tým skvělých kolegů a kolegyň. Chceme, aby tě práce u nás bavila a chodil/a jsi do práce rád/a! V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vládne zde přátelské prostředí. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra a spolupráce. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví.
Jedná se o práci na plný pracovní úvazek a nástup je možný ihned, nebo dle dohody.
Gabča, Tína, Naty … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu nebo si poslechni náš podcast Zo skladu.
Hledáš novou výzvu v týmu přátelských kolegů? Chtěl(a) bys rozvíjet své znalosti a získat nové zkušenosti v oblasti daňového práva? Pak do naší pražské kanceláře hledáme právě tebe.
Co u nás budeš dělat?
- Budeš pravou rukou našich zkušených kolegů při řešení různorodých daňových otázek, od lokálních po ty mezinárodní.
- Zapojíš se do přípravy daňových přiznání a dalších dokumentů pro naše české i zahraniční klienty – skvělá příležitost pochopit daňový systém zblízka.
- Pomůžeš nám odhalovat daňová rizika a navrhovat efektivní strategie, jak je zvládnout.
- Budeš se podílet na optimalizaci strategií pro různé firmy.
- Budeš sledovat změny v daňových předpisech a pomáhat nám aplikovat tyto novinky na našich projektech.
- Získáš zkušenosti v komunikaci s klienty i s úřady – od e-mailů až po osobní setkání.
- Budeš se podílet na vývoji a implementaci moderních technologických řešení pro naše projekty, ať už klientské nebo interní.
- Budeš spolupracovat s kolegy z ostatních oddělení a rozšiřovat tak své obzory ještě víc.
Jak si tě ideálně představujeme?
- Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
- Orientuješ se v účetní a daňové legislativě (nebo jsi připraven(a) se to naučit).
- Máš perfektní znalost českého jazyka.
- Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni (minimálně B2).
- Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
- Jsi přátelský(á) a komunikativní.
- Pečlivost a orientace na výsledek ti není cizí.
- A hlavně máš rád(a) nové výzvy.
Co ti nabízíme?
- Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
- Možnost kariérního růstu v dynamicky rostoucí firmě.
- Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku, doplňkové jednorázové bonusy.
- Bohatý balíček benefitů vč. 5 dnů volna navíc.
- Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně.
Něco málo o nás…
Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení.
Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky. Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku.
Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!
P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.
Do našeho mzdového týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á bude administrativní podporou mzdových účetních. Práce je vhodná pro absolventy bez praxe nebo s krátkou praxí v administrativě. Níže se dočteš, jak to u nás chodí, co přibližně má junior mzdový účetní na starosti, jaké máme benefity a další informace. Rádi se s tebou sejdeme na kávu/čaj a povíme ti o nás více.
Tvůj pracovní den by mohl vypadat následovně:
- píšeš na PC různou korespondenci s klienty, úřady, vyplníš výkazy,
- zpracuješ docházku zaměstnanců klientů, zadáš data do mzdového programu, vytiskneš výplatní pásky,
- připravíš platební příkazy klientů,
- vyplníš data v portálu zdravotní pojišťovny, pošleš emaily nebo tištěnou poštu,
- pokud by tě práce bavila a chceš se hodně učit, můžeš se časem vypracovat na pozici mzdové účetní
- u nás se nikdy nebudeš nudit, práce je různorodá, každý den je aktuální jiná agenda.
Na úvod tě u nás čeká zaškolení na agendu i program a kolegové tě budou i následně odborně podporovat.
Zaujalo tě to? Práce v našem týmu není jen stereotyp u PC, vládne zde týmové nadšení, pomocná ruka v nesnázích a v neposlední řadě mnoho legrace a zábavy i mimo pracoviště. …a třeba u nás brzy získáš ocenění „Nejlepší zaměstnanec roku“ nebo mezinárodní ocenění hrdiny Accace zvané „The ACES“
Tak pojď do toho s námi!
Pro dobré zvládnutí práce by bylo by fajn, kdybys:
- měl/a vzdělání s ekonomickým zaměřením, ideálně s krátkou praxí,
- měl/a základní teoretický přehled o mzdové problematice,
- prakticky ovládal/a MS Office (budeš zejména používat Excel – tabulky, vzorce, funkce, kontingenční tabulky; Outlook),
- komunikoval/a v AJ, protože nejen MS Office máme v angličtině, ale bude potřeba i napsat email nebo odpovědět na písemný či telefonický dotaz v angličtině,
- byl/a schopný/á pracovat samostatně i v týmu, měl/a proaktivní přístup,
- dokázal/a pracovat na více projektech současně, byl/a zodpovědný/á a dodržpval/a termíny.
Naši kolegové si nejvíce oblíbili benefity, které nabízíme i tobě:
- roční bonus dle hospodářských výsledků firmy až do výše jednoho platu (13. plat),
- peněžitý příspěvek na stravování ve výši 90 Kč/ den,
- Flexi pass poukázky v hodnotě 400 Kč/ měsíčně nebo příspěvek na MultiSport kartu,
- 40 hodin / 5 dnů dovolené navíc,
- online přednášky na téma duševního zdraví zdarma,
- služba uLékaře.cz,
- 2 dny placeného volna pro zdravotní indispozici,
- teplé a studené nápoje, drobné občerstvení na pracovišti zdarma,
- kurzy angličtiny a odborná školení,
- teambuildingové aktivity,
- možnost zapojení do dobrovolnických projektů (např. benefiční běh nebo jiná podpora pro handicapované spoluobčany a děti v nouzi),
- mimořádnou odměnu, pokud se staneš nejlepším zaměstnancem měsíce, roku, nebo hrdinou „The ACES“.
Máme zájem, aby tě práce v našem týmu bavila a chodil/a jsi do práce rád/a!
V rámci firemní kultury si v práci tykáme, vytváříme příjemné prostředí a fajn vztahy na pracovišti. Uznáváme hodnoty: flexibilita, důvěra, odhodlanost, spolupráce, výjimečnost a nadšení. Chováme se odpovědně, podporujeme různé charitativní organizace a věnujeme se dobrovolnictví. Nadacím věnujeme ročně téměř půl milionu Kč.
Jana, Naty, Naďa … a další kolegové se na tebe moc těší, proto neváhej a pošli nám životopis s motivačním dopisem ještě dnes!
Accace [ekejs] Legal je advokátní kancelář se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.
Do našeho týmu nyní hledáme advokátního koncipienta nebo koncipientku (ideálně s praxí).
Je to pozice pro tebe?
- Dokončil/a jsi právnickou fakultu a ideálně máš za sebou alespoň 1 rok koncipientské praxe.
- Chceš nakouknout pod pokličku obchodnímu, korporátnímu, nemovitostnímu právu nebo veřejným zakázkám.
- Baví tě příprava a revize smluv, odborných stanovisek a dalších právních dokumentů.
- Umíš vytvářet přesvědčivé právní argumenty a chceš se účastnit jednání s klienty i protistranami.
- Chceš mít příležitost využívat angličtinu na denní bázi.
- Hledáš přátelský tým kolegů, kteří se vzájemně podporují a snaží se posouvat kancelář kupředu.
Pokud jsi na všechny otázky odpověděl/a ANO, hledáme právě tebe!
Na co se u nás můžeš těšit?
Motivující nástupní finanční ohodnocení, roční bonusy a průběžné navyšování finančního ohodnocení.
Profesionální růst a vzdělávání:
- Budeš mít přiděleného mentora, který ti bude k dispozici pro tvůj osobní a profesní rozvoj.
- Možnost individuální nebo skupinové výuky anglického jazyka.
- 3 dny školení ročně dle tvého výběru, které tě posunou v tvé kariéře.
Zdraví a wellness:
- Zdravé svačinky na pracovišti.
- Možnost online terapeutických sezení na Terap.io.
- Příspěvek na Multisport kartu, takže můžeš navštěvovat oblíbené sportovní aktivity.
Další benefity:
- Možnost flexibilní pracovní doby a home office.
- Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si vytváříme všichni.
- 5 dnů náhradního volna.
- Motivující platové ohodnocení a roční bonus založený na zisku.
- Příspěvek na stravování.
- Mobilní telefon a notebook, abys měl/a vše potřebné pro práci i komunikaci.
- Můžeš se zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!
P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.
Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy!
Chceš nakopnout svou kariéru v HR a Payroll?
Zajímáš se o svět lidských zdrojů a mzdového účetnictví, ale chybí ti zkušenosti? Nevadí! U nás nepotřebuješ žádnou praxi, stačí nadšení, chuť rozšiřovat si obzory a pevná pracovní morálka. Vše ostatní tě naučíme!
Co tě u nás čeká?
Za Payroll:
- Budeš pravou rukou našeho týmu mzdových účetních – pomoc s docházkou, zadávání osobních dat do systému, archivace dokumentů…
- Příprava mzdových reportů, statistiky, elektronická komunikace se státní správou – zkrátka žádný den nebude stejný!
Za HR:
- Tvorba pracovních smluv, vedení lékařských prohlídek, správa benefitů…
- Komunikace se zaměstnanci? To bude tvůj denní chleba! Žádný dotaz nezůstane nezodpovězený (ať už je to o nástupu, výstupu, nebo čemkoli mezi tím).
Jak si tě představujeme:
- Nadšení pro HR a Payroll – pokud tě baví práce s lidmi a zároveň tě láká administrativa, jsi náš člověk!
- Základní zkušenosti s PC (MS Office ovládáš levou zadní).
- Nechybí ti komunikativní znalost angličtiny – nebojíš se napsat e-mail v angličtině, a když se někdo zeptá na “overtime,” hned víš, že jde o přesčasy.
- Jsi organizovaný/á a dotahuješ věci do konce – od malých úkolů až po velké projekty.
- Nebojíš se zeptat, když něčemu nerozumíš.
Co ti nabídneme?
- Práci, která tě bude bavit – nudit se u nás rozhodně nebudeš!
- Skvělý tým kolegů, kteří ti kdykoli rádi poradí a pomohou – jsme jedna velká “ekejsí” rodina!
- Roční bonus, který tě potěší, stejně jako příspěvek na stravování a flexi pass nebo MultiSport kartu.
- Dovolená navíc a Sick Days – abys měl/a čas si odpočinout.
- Možnost práce z home office a flexibilní pracovní doba – víme, že život není jen o práci.
- Kurzy angličtiny, odborná školení, firemní akce a teambuildingy.
A co dál?
Práce je na plný úvazek, nástup ihned, nebo dle domluvy. Pokud ti něco z toho zní zajímavě, neboj se ozvat. Ať už máš zkušenosti, nebo jsi úplný nováček, přidej se k nám do Accace a začni budovat svou kariéru tam, kde to má smysl!
Pošli nám svůj životopis a staň se součástí našeho týmu! Těšíme se na tebe!
Hledáme Payroll Accountanta do našeho přažského týmu!
Máš zkušenosti se mzdovou agendou a hledáš nové výzvy? Chceš pracovat v prostředí, kde se tvé názory počítají a kde máš prostor růst? Pokud ano, čti dál – možná hledáme právě tebe!
Co tě u nás čeká?
- Super pracovní prostředí: Nejsme jen tým, jsme parta lidí, která táhne za jeden provaz. Tykáme si, podporujeme se a společně oslavujeme úspěchy.
- Rozmanité projekty: Každý den přinese novou výzvu. Budeš se podílet na zajímavých projektech pro různé klienty, což ti umožní neustále se učit a zlepšovat.
- Odborný růst a vzdělávání: Investujeme do našich lidí. Budeš mít přístup ke školením a kurzům, které tě posunou dál, a to jak odborně, tak osobně.
Co budeš dělat?
- Zpracovávat docházky a připravovat mzdy pro naše klienty.
- Zadávat data do mzdového systému a spravovat dokumentaci.
- Připravovat platební příkazy a asistovat při přípravě reportů a výkazů.
- Podporovat naše klienty v mzdové agendě a řešit jejich dotazy.
- Aktivně přispívat k efektivitě a inovacím v naší práci.
Jak si tě představujeme?
- Zkušenosti: Máš alespoň 1 rok praxe v oblasti mzdového účetnictví.
- Vzdělání: Minimálně SŠ s maturitou.
- Komunikace: Mluvíš a píšeš anglicky na úrovni A2 nebo vyšší.
- Dovednosti: Jsi samostatný, zodpovědný a umíš efektivně komunikovat.
- Týmový duch: Jsi člověk, který si cení spolupráce a rád přináší nové nápady.
Co nabízíme?
- Kariérní růst: V Accace není tvůj růst omezený. Máme jasnou cestu k rozvoji tvých dovedností.
- Benefity: Kromě klasických benefitů nabízíme navíc dny dovolené, příspěvky na stravování, Multisport kartu, a další.
- Podpora zdraví: Nabízíme 2 sick days, příspěvek na multisportku nebo flexipas…
- Přátelské prostředí: Naše kanceláře jsou místem, kde je radost pracovat, a kde si vážíme práce každého jednotlivce.
- Teambuildingy a dobrovolnické projekty: Pracujeme společně a umíme se i společně bavit.
Zaujala tě tato nabídka? Neváhej a pošli nám svůj životopis ještě dnes!
Těšíme se, až tě poznáme a přivítáme tě v našem týmu!
Pojď s námi začít budovat svou kariéru v daňovém poradenství! Hledáme do týmu nového kolegu/kolegyni na pozici Junior Tax Consultant pro oblast M&A.
Pozice je vhodná právě pro tebe, pokud:
- Chceš se zapojit do přípravy daňových due diligence a restrukturalizačních prezentací pro naše významné klienty.
- Máš zájem být pravou rukou našich zkušených kolegů při řešení různorodých daňových otázek, od lokálních až po ty mezinárodní.
- Máš zájem podílet se na přípravě daňových přiznání a dalších dokumentů pro naše české i zahraniční klienty.
- Rád(a) sleduješ změny v daňových předpisech a chceš nám pomáhat implementovat tyto novinky v našich projektech.
- Rád(a) si vyzkoušíš i něco dalšího v oblasti M&A, co s daněmi souvisí, ale daně to přímo nejsou (oblast financí, konsolidace, IFRS, právo atd.).
Jak si nového kolegu představujeme?
- Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
- Orientuješ se v účetní a daňové legislativě nebo jsi připraven(a) se to naučit.
- Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni (minimálně B2).
- Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
- Jsi přátelský(á) a komunikativní.
- Pečlivost a orientace na výsledek ti není cizí.
- A hlavně máš rád(a) nové výzvy.
Na co se u nás můžeš těšit?
- Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
- Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku.
- 5 dní dovolené navíc.
- Příspěvek na Multisport.
- Příspěvek na stravné.
- Příspěvek na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu.
- Flexibilní pracovní doba, možnost home office.
- Zdravé svačinky na pracovišti.
- Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si vytváříme všichni společně.
- Můžeš se zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace nebo do projektů ovlivňujících fungování naší společnosti – nové nápady vítáme!
Pokud do toho s námi půjdeš, máš šanci prosadit se a profesně i osobně růst.
P.S.: Nahlídni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.
Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Náplní mojí práce je zajištění celkového chodu kanceláře včetně recepce. V současné době hledám nového člena do týmu na pozici Marketing and Office Assistant.
Co tě u nás čeká:
- pomoc se správou našich sociálních sítí (LinkedIn, Instagram, Facebook),
- asistence s externími a interními akcemi, příprava prezentací,
- správa různých interních databází,
- ad-hoc podpora marketingového týmu,
- e-mailová korespondence – v rámci společnosti i s klienty,
- práce s interním systémem – ukládání smluv, evidence nových kontaktů, zpracování faktur, konverze dokumentů,
- objednávání zásob, kurýrů, taxi, seminářů,
- skenování, kopírování, kompletace materiálů, archivace, formátování textů,
- zpracování přijaté a odchozí pošty, zpracování datových zpráv,
- přijímání návštěv a komunikace s klienty,
- vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek,
- příprava ovoce a zeleniny pro zaměstnance,
- pomocná ruka pro ostatní kolegy, kteří si nevědí rady.
Jak si tě ideálně představujeme:
- praxe v administrativě či marketingu je vítaná, ale není podmínkou,
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
- český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
- znalost Aj minimálně na komunikativní úrovni – budeš komunikovat se zahraničními klienty po telefonu či osobně, jiný jazyk výhodou,
- znalost obchodní korespondence,
- příjemné a reprezentativní vystupování,
- aktivní a komunikativní přístup k práci,
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
- „selský rozum“,
- znalost MS Office na uživatelské úrovni výhodou (MS Word, MS Excel, MS Outlook).
Za odvedenou práci ti nabízíme:
- příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu,
- motivující platové ohodnocení,
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
- příspěvek na stravné,
- 5 dnů náhradního volna,
- zdravé občerstvení (bio, vegan),
- možnost online terapeutických sezení na Terap.io,
- skupinovou/Individuální výuku AJ,
- 3 dny školení/rok,
- mobilní telefon a notebook,
- příspěvek na Multisport kartu.
Tato pozice je vykonávána na recepci, kde by k tobě byla ještě jedna recepční/office asistentka. Provozní doba recepce je od 8:00 do 17:00, rozložení pracovní doby pak na domluvě s kolegyní/kolegou (8:00 – 16:30 nebo 8:30 – 17:00).
Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi svůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu. S celým týmem se na tebe těšíme.
Kačka
Hledáme nové talenty z řad studentů práv!
Accace [ekejs] Legal je advokátní kancelář se složitějším názvem, ale jednoduchou filozofií – chceme, aby nás práce bavila a abychom při ní měli dost času na naše rodiny a koníčky.
Co u nás budeš dělat?
Primárně budeš pomáhat při přípravě jednoduchých právních dokumentů, rešerší a analýz aktuální judikatury (vše dle tvých zkušeností). Budeš se podílet na administrativních činnostech, vč. pochůzek na úřady, soudy a k notářům. Dostaneš se ke konkrétním případům a projektům.
Specializujeme se na obchodní, pracovní a korporátní právo, ale věnujeme se také nemovitostem, veřejným zakázkám, anebo třeba ochraně duševního vlastnictví. Tomu všemu můžeš nahlédnout pod pokličku.
Jak si představujeme naši spolupráci?
- Můžeš nám věnovat alespoň 2-3 dny v týdnu.
- Láká tě práce v advokacii, nezalekneš se neznámého a máš drive i chuť učit se nové věci.
- Jsi přátelský/á a rád pomůžeš svým kolegům, s čím bude potřeba.
- Jsi pečlivý/á, spolehlivý/á a dodržuješ to, na čem se dohodneme.
- V akademickém roce 2024/2025 jsi ve druhém až pátém ročníku.
Ještě něco málo o nás
- Jsme opravdu přátelský kolektiv, všichni si tykáme a work life balance pro nás není jen fráze.
- Jsme flexibilní, dohodneme se podle tvých časových možností.
- Jsme otevření novým nápadům.
- Sídlíme v 11. patře City Tower s opravdu krásným výhledem.
- V kuchyni každý den najdeš zdravé i nezdravé svačinky, ovoce a zeleninu. Rádi se bavíme, potkávali bychom se tedy i mimo práci na firemních akcích.
Případné dotazy rádi zodpovíme. Těšíme se na vaše životopisy.
Hledáš novou výzvu v mezinárodní rostoucí firmě plné přátelských kolegů, kteří mají rádi čísla a inovace? Jsme poskytovatelem komplexních poradenských a BPO služeb a v současné době hledáme pro pražskou pobočku kolegu/kolegyni na pozici konzultanta/ky do transakčního a finančního týmu.
V transakčním a finančním týmu propojujeme odborníky z transakční (M&A), finanční, daňové a účetní oblasti. Klientům nabízíme komplexní portfolio služeb, které jim napomáhají při strategickém rozhodování o vývoji firmy či skupiny.
Co u nás budeš dělat?
- V rámci M&A poradenství se budeš podílet na přípravě finančních analýz pro klienty z oblasti tzv. private equity i pro významné investiční skupiny.
- Zpracovávat finanční prověrky pro významné klienty při nákupu / prodeji podniku („due diligence“) a spolupracovat s ostatními členy týmu připravujícími právní due diligence. Součástí těchto prací je i spolupráce s právním oddělením při closingu transakcí.
- Budeš zapojen/a do procesu finančních restrukturalizací velkých skupin (navrhování nové struktury).
- Dalším tvým úkolem bude příprava konsolidovaných účetních výkazů pro významné klienty.
- V případě zájmu se můžeš podílet i na projektech oceňování společností.
V našem týmu nedělá každý všechny typy projektů. Můžeš si je však vyzkoušet, než se rozhodneš, co rád/a děláš a co ne. Konkrétní projekty jsou vždy výsledkem kombinace preferencí pracovníka a potřeb klientů.
Jak si tě ideálně představujeme?
- Máš VŠ vzdělání ekonomického zaměření (výhodou obor účetnictví, finance či daně).
- Baví tě analýzy čísel a orientuješ se ve financích a účetnictví.
- Máš zkušenost s finančními analýzami nebo auditem (předchozí pracovní zkušenost v poradenství je výhodou).
- Mluvíš a píšeš anglicky na pokročilé úrovni (minimálně B2).
- Jsi týmový hráč a zároveň dokážeš pracovat samostatně.
- Jsi přátelský(á) a komunikativní.
- Pečlivost a orientace na výsledek ti není cizí.
- A hlavně máš rád výzvy.
Co ti nabízíme?
- Moderní pracovní prostředí v kancelářích na Pankráci.
- Možnost kariérního růstu v dynamicky rostoucí firmě.
- Kompetitivní odměny a roční bonus založený na zisku; doplňkové jednorázové bonusy.
- Bohatý balíček benefitů vč. 5 dnů volna navíc.
- Možnost realizovat své nápady – naše pracovní prostředí si tvoříme všichni společně.
Něco málo o nás
Kontinuální rozvoj kolegů je součástí naší firemní kultury, základem je rozvojový způsob spolupráce a průběžná práce s tvými cíli. Přispíváme na jazykové kurzy i na odborná a „soft-skills“ školení dle tvého zájmu. Pracovní doba je flexibilní, můžeš pracovat i z domova, k dispozici budeš mít veškeré potřebné vybavení.
Sídlíme v budově City Tower u metra Pankrác s krásným výhledem z 11. patra. Máme výborně vybavenou kuchyňku, kde jsou každý den k dispozici nápoje i svačinky. Dále tě u nás čeká řada firemních akcí během celého roku.
Můžeš se také zapojit do dobrovolnických projektů pro charitativní organizace, nové nápady vítáme!
P.S.: Chceš-li se o nás vědět víc, nahlédni do „ekejsího“ zákulisí na Instagramu.
Pokud tě pracovní nabídka zaujala a splňuješ požadavky na inzerovanou pozici, neváhej nám poslat svůj strukturovaný profesní životopis a motivační dopis v anglickém jazyce.