ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » Poradenské služby » Stránka 2
Naši poradci z daňového, transakčního i právního týmu mají dlouholeté zkušenosti z praxe a široký přehled o místní legislativě. Rádi vám pomohou s plněním vašich daňových a právních povinností a dodržováním legislativních požadavků, od každodenních záležitostí až po složitější operace a transakce.
Poradenské služby a podporu jsou připraveni vám poskytnout také online. Vy se můžete bez obav věnovat svému podnikání, řízení rizik a důležitým obchodním rozhodnutím. Ať již hledáte možnosti vstupu na nové trhy nebo chcete zvýšit hodnotu svého stávajícího podnikání, jsme vám plně k dispozici a poskytneme vám poradenský servis a řešení podle vašich potřeb.
Mezi naše zákazníky patří mnohé firmy z žebříčku časopisu Forbes TOP 500 Fortune
Pomáháme firmám v přechodu k moderní bezpapírové kanceláři
98 % našich klientů by neváhalo opět s námi uzavřít smlouvu či nás doporučit svým obchodním partnerům
Vyvinuli jsme vlastní cloudové řešení – náš poradenský portál, který efektivně zajišťuje komunikaci a výměnu dokumentů mezi námi a klientem. Webová platforma umožňuje manažerům i zaměstnancům přístup k relevantním informacím prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Můžete tak výhodně konsolidovat veškeré firemní údaje, dokumenty či další informace na jednom bezpečném místě – přístup k datům je zajištěn pomocí různých přístupových práv.
Online portál můžete využívat nejen pro poradenské služby, ale také pro různé typy projektů – od dodržování daňových předpisů a právní podpory až po poradenství při konkrétních transakcích, jako jsou fúze a akvizice, konsolidace, due diligence či transferové ceny.
Sdílení dokumentů
Schvalování na míru
Online daňové a právní formuláře
Poradenská hotline
Accace Office je flexibilní informační systém, který vám usnadní podnikání. Spojuje online prostředí prostředí s chytrými roboty a podporou zkušeného týmu profesionálů, včetně administrativních asistentů, účetních a právních nebo daňových poradců.
Accace Office se postará o efektivní správu dokumentů i vaší datové schránky. Díky využití chytrých robotů vám pomůže s rutinní administrativou, která vám ubírá čas a energii. K ruce navíc budete mít online asistenty, kteří pro vás zajistí vše potřebné.
Platforma je velmi variabilní a vy si můžete přidávat další služby a moduly podle svých potřeb.
Online asistenti
Outsourcing administrativy
Sdílení podkladů s daňovými a účetními experty
Hlídač insolvencí a daňový hlídač
Správa datové schránky