S klientem z bankovního sektoru jsme začali spolupracovat v roce 2015. V Česku a na Slovensku se staráme o mzdy a komplexní HR agendu 470 zaměstnanců. O pohodlí klienta se starají dvě seniorní a jedna junior mzdová účetní, dva HR generalist a HR support na částečný úvazek.
Klientovi poskytujeme full service v oblasti mezd a HR. Mezi naše hlavní úkoly patří:
- zpracování mezd – včetně přípravy a shromažďování veškerých podkladů pro mzdy,
- nástupy zaměstnanců – úvodní komunikace po odeslání nabídky uchazeči ze strany klienta, příprava pracovně právních dokumentů, založení osobního čísla v systému klienta, nastavení, osobní účast na nástupním dni a koordinace nástupního dne,
- školení zaměstnanců – správa, evidence a urgovaní zaměstnanců,
- benefity – správa cafeterie, stravenek a Multisport karty,
- příprava pracovněprávních dokumentů při veškerých změnách pracovně právních vztahů zaměstnanců klienta,
- služební cesty – kontrola a evidence dodaných knih jízd a výpočet srážek, dodanění a dopojištění PHM dle aktuální směrnice klienta,
- zaměstnanci v zahraničí – nastavení alokací u zaměstnanců CZ/SK, evidence a žádosti o vystavení dokumentů A1 u stávajících i nových zaměstnanců,
- roční zúčtování daně – koordinace zaměstnanců a daňového oddělení Accace,
- HR reporting – pravidelný i ad hoc dle požadavků klienta,
- výstupy zaměstnanců,
- nastavování HR procesů – spolupráce při změnách směrnic,
- správa papírových osobních složek aktivních zaměstnanců – včetně archivace a skartace dle archivační a skartační směrnice,
- poradenství v oblasti mezd a HR.
V každoročním průzkumu zákaznické spokojenosti vyjadřuje klient pravidelně vysokou míru spokojenost s kvalitou, rychlostí, komunikací a profesionalitou:
„Flexibilní komunikace, naprostá ochota vyhovět, poradit, nebo iniciativně přijít s řešením výhodným pro zaměstnance.“
„Zapadají do HR, aniž by bylo vidět, že se jedná o externí firmu. Kolegyně jsou vstřícné, spolupracující, zodpovědné, samostatně řeší svou agendu.
„Mzdy nám přichází na počátku měsíce, což je velice příjemné. Zpracování daňových přiznání je každý rok naprosto profesionální a moc se mi líbí online řešení.“
„Vše, co je potřeba, kolegyně ochotně zjistí nebo zajistí relevantní odpověď. Musím jen vysvětlovat v týmu, kdo je z HR interní a kdo je z Accace, protože to už není poznat, a to je pozitivní.“