Pro mnohé podniky je řízení práce na dálku jednou z nejnáročnějších současných výzev. Musí zajistit nejen kontinuitu všech úkolů a pracovních postupů, ale také hledat alternativní způsoby zpracování fyzických dokumentů či nové způsoby vzdálené komunikace. Nemálo společností je ve velmi krátkém čase a s omezenými zdroji nuceno přejít na bezpapírová řešení a zcela mění celý svůj zaběhnutý provoz.
Jako poskytovatel služeb založených na nejnovějších technologiích jsme připraveni vám pomoci a nabídnout naše daňové, právní, účetní, mzdové i personální služby, fungující kompletně online. Virtuálně dostupná řešení pomáhají chránit vás i vaše zaměstnance. Zároveň zajišťují kontinuitu důležitých funkcí pro řízení podniku a dodržování předpisů.
S prohlubující se „koronavirovou krizí“ přijímá většina zemí četné legislativní změny a opatření na pomoc firmám a podnikatelům. Ta jim mají ulehčit v těchto nelehkých časech a pomoci jim připravit se na nejistou budoucnost.
Naši daňoví, právní a účetní experti sledují legislativu každý den. Informují vás o důležitých změnách, které mohou mít dopad na majitele firem, zaměstnavatele a zaměstnance. Věříme, že vám naše doporučení i obecné informace přijdou v těchto bouřlivých dnech vhod.
Přijatá opatření mají za cíl podporovat podnikání, v některých případech však může docházet k nejednoznačným výkladům. Porozumět zaváděným opatřením v celé jejich šíři je časově náročné. Je nutné zhodnotit dopady na firmu a úpravy správně implementovat.
Naši odborníci na daně, právo, účetnictví a IT oblast sledují všechny relevantní změny, které mohou ovlivnit váš byznys. Pomohou vám identifikovat příležitosti a navrhnout řešení vhodné pro vaše podnikání. V neposlední řadě poradí, jak zavést změny tlumící dopad krize a jak se lépe připravit na budoucnost.