Ahoj, jmenuji se Kateřina a v Accace jsem na pozici office manažerky. Náplní mojí práce je zajištění celkového chodu kanceláře, včetně recepce. V současné době hledám vhodnou osobu na pozici RECEPČNÍ & OFFICE ASSISTANT.
V naší společnosti nespočívá práce recepční jen ve vaření kávy a zvedání telefonů… U nás se setkáš s různorodou prací, která se může stát odrazovým můstkem tvojí kariéry v Accace.
Mimo jiné tě u nás čeká
- e-mailová korespondence – v rámci společnosti i s klienty,
- práce s interním systémem – ukládání smluv, evidence nových kontaktů, zpracování faktur, konverze dokumentů,
- objednávání zásob, kurýrů, taxi, seminářů,
- skenování, kopírování, kompletace materiálů, archivace, formátování textů,
- plnění úkolů zadaných vedením společnosti,
- zpracování přijaté a odchozí pošty,
- zpracování datových zpráv,
- přijímání návštěv a komunikace s klienty,
- vyřizování telefonických hovorů, sjednávání schůzek,
- příprava ovoce a zeleniny pro zaměstnance,
- pomocná ruka pro ostatní kolegy, kteří si nevědí rady.
Za odvedenou práci ti nabízíme:
- příjemné a moderní pracovní prostředí v mladém kolektivu,
- motivující platové ohodnocení,
- pracovní smlouvu na dobu neurčitou,
- stravenky/paušál v hodnotě 135 Kč,
- 4 týdny dovolené,
- 5 dnů náhradního volna za rok,
- firemní akce a teambuildingy několikrát ročně,
- zdravé občerstvení (bio, vegan) a i něco sladkého na zub,
- terapeutické sezení na Terap.io,
- skupinovou/individuální výuku AJ,
- mobilní telefon a notebook,
- příspěvek na Multisport kartu.
Odpovídá výše uvedené tvé představě?
Pokud říkáš ano, tvůj ideální profil by měl být:
- minimálně 1 rok praxe v administrativě,
- minimálně středoškolské vzdělání s maturitou,
- český či slovenský jazyk na úrovni rodilého mluvčího,
- znalost angličtiny minimálně na komunikativní úrovni – budeš denně komunikovat se zahraničními klienty po telefonu či osobně; další jazyk výhodou,
- znalost obchodní korespondence,
- příjemné a reprezentativní vystupování,
- aktivní a komunikativní přístup k práci,
- samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost,
- „selský rozum“,
- znalost MS Office na uživatelské úrovni výhodou (MS Word, MS Excel, MS Outlook),
- výhodou bude tvůj zájem o HR.
Na recepci jsou vždy 2 recepční. Provozní doba recepce je od 8:00 do 18:00, rozložení pracovní doby je na domluvě s kolegyní / kolegou (8:00 – 16:30 nebo 9:30 – 18:00).
Udržitelnost je pro nás důležitá. Naše charitativní aktivity si můžeš prohlédnout na SmartHead profilu Accace.
Pokud tě naše nabídka pozice zaujala, neváhej a zašli mi svůj strukturovaný životopis. Když připojíš krátký motivační dopis, ráda si ho přečtu.
Těším se na tebe.
Kačka