ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » O nás » Případové studie » Případová studie: Komplexní zpracování mzdové a HR agendy finanční instituce
S klientem z bankovního sektoru jsme začali spolupracovat v roce 2015. V Česku a na Slovensku se staráme o mzdy a komplexní HR agendu 470 zaměstnanců. O pohodlí klienta se starají dvě seniorní a jedna junior mzdová účetní, dva HR generalist a HR support na částečný úvazek.
Klientovi poskytujeme komplexní zpracování mzdové a HR agendy. Mezi naše hlavní úkoly patří:
V každoročním průzkumu zákaznické spokojenosti vyjadřuje klient pravidelně vysokou míru spokojenost s kvalitou, rychlostí, komunikací a profesionalitou:
„Flexibilní komunikace, naprostá ochota vyhovět, poradit, nebo iniciativně přijít s řešením výhodným pro zaměstnance.“
„Zapadají do HR, aniž by bylo vidět, že se jedná o externí firmu. Kolegyně jsou vstřícné, spolupracující, zodpovědné, samostatně řeší svou agendu.
„Mzdy nám přichází na počátku měsíce, což je velice příjemné. Zpracování daňových přiznání je každý rok naprosto profesionální a moc se mi líbí online řešení.“
„Vše, co je potřeba, kolegyně ochotně zjistí nebo zajistí relevantní odpověď. Musím jen vysvětlovat v týmu, kdo je z HR interní a kdo je z Accace, protože to už není poznat, a to je pozitivní.“