ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Neustále se snažíme vylepšovat naše služby a přicházet s novými nápady. Nedávná doba prověřila, že náš poradenský a outsourcingový servis umíme poskytovat kompletně online, aniž by utrpěla kvalita či spolehlivost. Dalším logickým krokem, kterým jsme se chtěli přiblížit našim zákazníkům a ulehčit jim přístup k našim službám, pak bylo vytvoření vlastního e-shopu. Na podzim jsme spustili anglické e-shopové stránky a nyní vám s radostí představujeme také českou mutaci. Proč jsme se vůbec rozhodli pro vlastní prodejní kanál?
A to i bez přímého osobního kontaktu. Bez ohledu na současnou situaci plnou omezení, zákaznické chování prochází vývojem a také naši potenciální klienti se při nákupu služeb mnohem více zajímají o moderní kanály. Někteří se dokonce zaměřili pouze na online prostředí. To nás přivedlo až k rozhodnutí vytvořit si vlastní e-shop.
I nás trápila neefektivnost tradičního nákupního procesu – vyřizování telefonátů, vyjednávání o rozsahu služeb, zdlouhavé diskuse o cenách. S ohledem na nedávnou situaci a zdravotní rizika může být časově náročné i běžné naplánování schůzky. Náš e-shop odstraňuje několik zdlouhavých administrativních úkonů. Dává zákazníkům možnost rovnou si rezervovat konkrétní čas v kalendáři vybraného konzultanta, jednoduše se zaevidovat jako klient, vyřídit platbu i vystavení faktury.
Elektronický prodej přináší lepší efektivitu nákupního procesu – objednávky jsou zpracovávány digitálně a zákazník má k dispozici přehled cen služeb. Z nabídky si pohodlně může vybrat tu, o niž má zájem. Všechny služby je přehledně popsány a přiřazeny jsou také vizitky konzultantů, kteří službu zaštiťují.
Protože právě oni formují budoucnost nakupování – a v byznysu čím dal více tvoří cílovou skupinu s rozhodovacími pravomocemi. Objednávky už nedělají přes telefon, dokonce ani nemají potřebu navštívit kamennou prodejnu. Online nákup je pro ně přirozenější, ať se jedná o pořízení zboží, nebo služby.
Nepřetržitě pracujeme na tom, aby náš web byl aktuální, přehledný a uživatelsky přívětivý. Stejně jsme přistupovali také ke tvorbě e-shopu, který vnímáme jako přirozenou alternativu ke klasickým webovým stránkám. Ty přinášejí podrobné informace o našich službách, přímá objednávka však byla možná pouze e-mailem nebo telefonicky.
Accace působí v rámci globální komunity, zastoupení máme v téměř 40 zemích a sdružujeme přes 2 000 profesionálů. Našim klientům tak běžně poskytujeme profesionální služby ve více lokalitách. Proto jsme hledali platformu, která by vyhovovala nejen potřebám našich vlastních specialistů, ale i partnerských prodejců, a v neposlední řadě byla komfortní pro konečné zákazníky.
Ruku v ruce s expanzí do dalších zemí a s rozšiřováním portfolia našich služeb jsme přemýšleli, jak jednotlivé služby lépe zpřístupnit našim zákazníkům. Sázeli jsme na přehlednost a doplňkové funkce, které ovšem standardní web nemohl nabídnout.
Úspora času, zjednodušení komunikace, urychlení procesu nákupu i přehlednost cen. Sami se můžete přesvědčit, jak nakupování v našem e-shopu probíhá.
S myšlenkou rozběhnout vlastní e-shop s poradenstvím jsme si pohrávali již delší dobu, ale krize nám skutečně otevřela oči. Umožnit zákazníkům nakupovat naše služby online, kdykoliv, odkudkoliv a hlavně bezpečně – tato vize se rychle stala naší absolutní prioritou.
Nejlepší způsob, jak si udržet důvěru a přízeň našich klientů, je budování dlouhodobého osobního vztahu. V mnoha případech je zapotřebí skutečný osobní kontakt: telefonáty, setkání u kávy či pracovního oběda, služební cesty. V porovnání s tím se čistě online komunikace může jevit jako neosobní, není to však pravidlem. Naším cílem je vybudovat si se zákazníky plnohodnotné virtuální vztahy a dosáhnout srovnatelného komfortu jako při osobním kontaktu.
Projděte si naši nabídku, rozsah služeb i ceny. Získáte přístup do kalendáře našeho specialisty a zarezervujete si den a čas, který vyhovuje vám. Jednoduše, přehledně a rychleji než kdykoliv dřív.