ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » Poradenské služby » Online poradenský portál » Stránka 2
Nabízíme vám bezpečný přístup do online poradenského portálu Accace – našeho vlastního cloudového řešení. Tato platforma je efektivním nástrojem pro komunikaci a výměnu dokumentů a pomáhá vám využívat našich poradenských služeb na maximum.
Webová platforma umožňuje manažerům i zaměstnancům přístup k relevantním informacím prostřednictvím uživatelsky přívětivého rozhraní. Můžete tak efektivně konsolidovat veškeré firemní údaje, dokumenty či jiné informace na jednom bezpečném místě – přístup k datům je zajištěn pomocí různých přístupových práv. Díky tomu nemusíte ztrácet čas pracným vyhledáváním potřebných informací. Portál lze také využít jako poradenskou hotline.
Připojte se odkudkoli
Propojte se s námi pomocí uživatelsky přívětivého portálu, přístupného z jakéhokoli mobilního zařízení
Dokončete plánované úlohy
Můžete vytvářet formuláře, zadávat úkoly a dotazy, nadefinovat workflow či sledovat stav všech činností, jednoduše a online
Dopřejte si klid
Vypořádejte se s termíny. Díky portálu budete mít jistotu, že úkoly jsou splněny a důležité dokumenty včas podány
Uživatelé mohou online portál využívat bez jakýchkoli omezení, nejen pro poradenské služby, ale také pro jakýkoli typ projektu – od dodržování daňových předpisů a právní podpory až po poradenství při konkrétních transakcích, jako jsou fúze a akvizice, konsolidace, due diligence či transferové oceňování. Díky online portálu máte přístup k našim poradenským službám kdykoli a kdekoli, z libovolného mobilního zařízení.
Spravujte a uspořádejte všechny údaje a dokumenty v jednom uživatelsky přívětivém a zabezpečeném online úložišti. Veškeré dokumenty nahrané na portál můžete třídit, filtrovat, prohlížet, sdílet nebo stahovat, bez omezení velikosti a formátu, kdykoli a odkudkoli. Všechny aktivity je možné sledovat pomocí protokolů činností; přístupová práva uživatelů a workflow lze přiřadit jednomu dokumentu či různým kategoriím dokumentů. Navíc dostáváte okamžitá upozornění týkající se dokončených akcí a přístupů.
Veškeré formuláře mohou být uzpůsobeny dle vašich potřeb a umístěny přímo na portálu. Získáte tak efektivní nástroj na shromažďování údajů a informací nezbytných pro přípravu daňových přiznání nebo jiných daňových či právních dokumentů. Dopřejte si klid s vědomím, že jste připravili, vyplnili či schválili všechny daňové, legislativní nebo interní firemní požadavky, elektronicky a včas.
Portál můžete využívat pro různé typy projektů: dodržování daňových a právních předpisů, fúze a akvizice, due diligence, transferové oceňování a další
Na míru uzpůsobené formuláře vám pomohou při přípravě daňových přiznání či právních dokumentů
Ad hoc konzultace prostřednictvím poradenské hotline – posílejte dotazy a kontrolujte odpovědi online
Buďte v cloudu
Spravujte dokumenty v uživatelsky přívětivém a bezpečném online úložišti, bez omezení velikosti i formátu
Navrhněte si své vlastní workflow a sledujte probíhající činnosti pomocí protokolů a e-mailových notifikací
Prostřednictvím našeho portálu mohou být efektivně poskytovány ad hoc konzultace online. Můžete sledovat workflow, zadávat dotazy, sledovat jejich stav i kontrolovat odpovědi, a to nejen vaše, ale i celého týmu. Díky integrovanému systému upozornění a emailových notifikací máte pod kontrolou načasování odpovědí.
Zabezpečení poradenského portálu a instalace vhodných bezpečnostních prvků byla jednou z hlavních priorit interního IT týmu společnosti Accace. Mezi hlavní bezpečnostní prvky patří prevence úniku citlivých údajů o zaměstnancích a společnosti mimo organizaci, blokování neoprávněného přístupu ke klíčovým údajům, jakož i identifikace a prevence krádeží a kybernetických útoků.