ZÍSKEJTE ZDARMA PŘÍSTUP K
Sledujeme nepřetržitě legislativní úpravy a pravidelně informujeme o změnách, které mohou mít dopad na vaše podnikání. Chcete i vy dostávat zajímavé odborné články a studie, užitečné tipy, informace o novinkách a legislativních změnách přímo do vaší emailové schránky?
Na co se můžete těšit? Nahlédněte do našeho Newsroomu .
Zašleme vám pouze informace, které budeme pokládat za užitečné pro vás a vaši společnost. S vašimi osobními údaji nakládáme v souladu se zásadami Ochrany osobních údajů a Prohlášení ke GDPR.
Nemůžete se přihlásit? Zkuste tuto stránku.
Accace Česká republika » Outsourcing » Zpracování mezd, personalistika a HR » Online docházkový portál
Zabírá vám sledování docházky vašich zaměstnanců nesmyslně mnoho času? Stále ještě vám po firmě kolují excelovské tabulky s přehledem docházek? Využívá vaše společnost komplexní, avšak již zastaralé HR řešení, které je nákladné na údržbu a dá se jen obtížně aktualizovat? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli kladně, pak váš stávající docházkový systém nevyhovuje vašim potřebám.
Nabízíme vám flexibilní online nástroj pro sledování docházky plně v souladu s místními legislativními požadavky, ať už se jedná o odpracovanou dobu, přesčasy, dovolené, placená volna, nebo ochranu osobních údajů. Náš portál je velice variabilní a úpravy na míru jsou pro nás samozřejmostí. Nastavíme vám systém přesně podle vašich představ a potřeb vašich zaměstnanců i HR oddělení.
Přistupujte neomezeně
Nemusíte instalovat žádný software: k portálu přistupujete kdykoli, z jakéhokoli zařízení
Buďte v souladu
Můžete se spolehnout, že splňujete všechny zákonné požadavky: přizpůsobíme se různým typům firem
Vše podle vašich potřeb
Portál se přizpůsobí vám, ne naopak: personalizované rozhraní a workflow šité na míru
Vaši zaměstnanci mohou spravovat svou docházku samostatně a online, prostřednictvím uživatelsky přívětivého samoobslužného portálu. Díky němu mají přehled o svých odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané i zbývající dovolené, mohou zadat pracovní neschopnost či zažádat o volno, a hned poté požadavek nechat schválit svým nadřízeným. Pomocí interaktivních kalendářů je možné provádět také plánování směn, ať již individuálních či týmových.
Váš HR tým jistě ocení, že veškeré informace o pracovní době a docházce jsou dostupné online, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Data jsou zabezpečena špičkovou technologií proti úniku dat a citlivé údaje jsou tak v naprostém bezpečí. Údaje o docházce jsou dostupné v reálném čase a vaše HR oddělení je má k dispozici okamžitě, kdykoli a odkudkoli.
Náš online docházkový systém zahrnuje:
Náš docházkový portál nabízí flexibilní řešení firmám různého zaměření. Společnými vlastnostmi portálu jsou:
Online portál lze také využít jako jednotnou platformu pro sledování docházky, její následné zpracování či reporting ve vícero zemích vašeho působení.