Upozornění na podvodné pracovní nabídky >> Společnost Accace nenabírá nové zaměstnance přes Telegram, WhatsApp, ani jiné podobné kanály. Všechny nabídky práce najdete výhradně na oficiálních platformách (webové stránky Accace, Jobs, Juristic, profily Accace na sociálních sítích LinkedIn, Facebook, Instagram).

Online docházkový portál

Správa absencí | Plánování směn I Reporting

Spravujte svou docházku online

Zabírá vám sledování docházky vašich zaměstnanců nesmyslně mnoho času? Stále ještě vám po firmě kolují excelovské tabulky s přehledem docházek? Využívá vaše společnost komplexní, avšak již zastaralé HR řešení, které je nákladné na údržbu a dá se jen obtížně aktualizovat? Pokud jste na některou z těchto otázek odpověděli kladně, pak váš stávající docházkový systém nevyhovuje vašim potřebám.

Nabízíme vám flexibilní online nástroj pro sledování docházky plně v souladu s místními legislativními požadavky, ať už se jedná o odpracovanou dobu, přesčasy, dovolené, placená volna, nebo ochranu osobních údajů. Náš portál je velice variabilní a úpravy na míru jsou pro nás samozřejmostí. Nastavíme vám systém přesně podle vašich představ a potřeb vašich zaměstnanců i HR oddělení.

Přistupujte neomezeně

Nemusíte instalovat žádný software: k portálu přistupujete kdykoli, z jakéhokoli zařízení

Buďte v souladu

Můžete se spolehnout, že splňujete všechny zákonné požadavky: přizpůsobíme se různým typům firem

Vše podle vašich potřeb

Portál se přizpůsobí vám, ne naopak: personalizované rozhraní a workflow šité na míru

Vše potřebné vyřídíte v samoobslužném rozhraní

Vaši zaměstnanci mohou spravovat svou docházku samostatně a online, prostřednictvím uživatelsky přívětivého samoobslužného portálu. Díky němu mají přehled o svých odpracovaných hodinách, přesčasech, vyčerpané i zbývající dovolené, mohou zadat pracovní neschopnost či zažádat o volno, a hned poté požadavek nechat schválit svým nadřízeným. Pomocí interaktivních kalendářů je možné provádět také plánování směn, ať již individuálních či týmových.
Váš HR tým jistě ocení, že veškeré informace o pracovní době a docházce jsou dostupné online, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Data jsou zabezpečena špičkovou technologií proti úniku dat a citlivé údaje jsou tak v naprostém bezpečí. Údaje o docházce jsou dostupné v reálném čase a vaše HR oddělení je má k dispozici okamžitě, kdykoli a odkudkoli.

Náš online docházkový systém zahrnuje:

  • Správu absencí a schvalování docházky.
  • Plánování směn: interaktivní kalendáře, časové výkazy, plánování dovolené.
  • Evidenci přesčasů.
  • Komplexní reporting v oblasti docházky.

Online docházkový portál přesně podle vašich potřeb

Náš docházkový portál nabízí flexibilní řešení firmám různého zaměření. Společnými vlastnostmi portálu jsou:

  • Neomezený přístup na portál z jakéhokoli zařízení, kdykoli a odkudkoli.
  • Uživatelsky přívětivé a variabilní rozhraní.
  • Evidence docházky bez použití čipů či biometrie.
  • Bez nutnosti instalace softwaru.
  • Řešení, které umíme nastavit podle vašich představ a specifických požadavků.
  • Bezpapírová evidence docházky a pracovní doby.
  • Přímé napojení na mzdový software pro bezchybnou výměnu údajů o docházce.

Online portál lze také využít jako jednotnou platformu pro sledování docházky, její následné zpracování či reporting ve vícero zemích vašeho působení.

Jana Vasilenková
Partner | Managing Director | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram