Personální administrativa a HR agenda

Postaráme se o HR operativu v průběhu celého zaměstnaneckého cyklu – od nástupu až po odchod. Pomůžeme vám zhodnotit aktuální stav HR agendy, nastavit funkční a efektivní procesy. Převezmeme každodenní rutinu, abyste se mohli věnovat tomu podstatnému – lidem a rozvoji firmy.

Personální administrativa a dokumentace

Správa personálních složek: Zajistíme vedení, archivaci a skartaci osobních složek zaměstnanců podle platné legislativy a vašich interních pravidel. V případě potřeby složky zaměstnanců zdigitalizujeme.

Pracovněprávní dokumentace: Ve spolupráci s našimi právníky připravíme pracovněprávní dokumenty při veškerých změnách pracovněprávních vztahů zaměstnanců, včetně přípravy pracovní smlouvy. Poskytneme vám také odbornou podporu při přípravě interních směrnic či dalších dokumentů.

Zajistíme kompletní administrativu spojenou s nástupem zaměstnance – od přípravy dokumentů a přihlášení na úřadech až po zadání dat do vašich systémů. V případě potřeby se účastníme osobně i nástupního dne.

Výstupy zaměstnanců: Postaráme se o veškerou administrativu při ukončení pracovního poměru – zajistíme přípravu a podpis pracovněprávních dokumentů, předání výstupních dokumentů a odhlášení na příslušných úřadech.

Komunikace se zaměstnanci a podpora

Hotline a potvrzení: Poskytujeme každodenní podporu zaměstnancům – odpovídáme na dotazy k mzdám, benefitům i docházce a vystavujeme potřebná potvrzení.

Školení a lékařské prohlídky: Spravujeme agendu povinných školení a lékařských prohlídek – hlídáme termíny, komunikujeme se zaměstnanci a archivujeme osvědčení.

Onboarding nováčků: Zajišťujeme komunikaci s nováčky před nástupem, připravujeme dokumenty a dohlížíme na hladký průběh nástupu i vstupního zaškolení.

Mzdová agenda a HR reporting

Příprava podkladů pro mzdy: Shromažďujeme a kontrolujeme podklady pro zpracování mezd, které pak předáváme našim zkušeným mzdovým účetním – rychle, bezpečně a v elektronické podobě.

Správa benefitů: Zajišťujeme administraci benefitních systémů – cafeterie, Multisport, stravenky – včetně objednávek a přehledů pro mzdové zpracování.

Služební cesty: Kontrolujeme a zpracováváme kompletní agendu služebních cest – knihy jízd, výpočet srážek, dodanění i vyúčtování. Poskytujeme také podporu a školení k této agendě.

Zahraniční zaměstnanci: Zajišťujeme agendu zaměstnávání cizinců i vysílání zaměstnanců do zahraničí – poskytujeme poradenství, vedeme evidenci a podáváme žádosti o vystavení formuláře A1

Roční zúčtování daně: Zajišťujeme kompletní proces ročního zúčtování daně zaměstnanců – od sběru podkladů přes poradenství až po vystavení a distribuci potvrzení.

HR reporting na míru: Pro HR týmy a management firmy připravujeme pravidelné i ad hoc reporty dle požadavků klienta.

HR audit a optimalizace procesů

Provedeme analýzu nastavení vaší HR agendy či některého z procesů.

Identifikujeme slabá místa, navrhneme konkrétní zlepšení.

Pomůžeme vám nastavit přehledné, funkční a efektivní HR procesy, které vám ušetří čas i starosti.

Online nástroje a automatizace

HR online portál: Poskytujeme přístup k bezpečnému HR portálu pro správu osobních složek, dokumentů, administraci benefitů, služebních cest, ročnímu zúčtování daně – dostupný 24/7.

Online docházkový systém: Nabízíme systém pro online evidenci pracovní doby, dovolené, přesčasů i nemocenské s možností online schvalování.

Digitalizace HR dokumentace: Převádíme papírové složky do digitální podoby a nastavujeme pravidla pro jejich správu a archivaci.

Zvládneme za vás každodenní HR agendu – spolehlivě, efektivně a s lidským přístupem. Dejte nám vědět, co potřebujete, a společně najdeme nejlepší řešení.

Petra Hubálková
Petra Hubálková
HR Consultant | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
Jaroslava Tomečková
Jaroslava Tomečková
HR Outsourcing Manager | Accace Outsourcing s.r.o.
Napište nám
crosschevron-rightarrow-leftarrow-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram